převod mobilního čísla od (O2, T-M, VF) k Odorik (2016)

Potíže a možnosti při volání ze sim karet Odorik.cz
Odpovědět
Jan_II
Příspěvky: 3
Registrován: stř 18. kvě 2016 0:07:21

převod mobilního čísla od (O2, T-M, VF) k Odorik (2016)

Příspěvek od Jan_II »

Dobrý den,
chtěl bych si převést svoje mobilní číslo které je momentálně na předplacené kartě O2 (býval paušál) k Odorik.cz

Můžete poradit jak nejlépe postupovat?

Nejraději bych to provedl tak, abych nemusel nikam volat nebo chodit, ale jen vyplnil formulář online a na email nebo SMS přišel převodní kód, ten Vám elektronicky předám a poštou od Vás přišla nová SIM.

Na diskusním fóru jsem hledal, ale bohužel nic relevantního/aktuálního nenalezl - případně linkněte jak na to.

Předem děkuji.

Jan
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2581
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: převod mobilního čísla od (O2, T-M, VF) k Odorik (2016)

Příspěvek od Pitomec »

Ze svého stávající mobilního čísla odešleš SMS ve tvaru CVOP PUK na číslo 999111 (přičemž písmena PUK nahradíš číslem, tj. PUK číslem, které máš uvedené na plastové kartičce předplacené karty - je tam PIN a PUK). Po obdržení čísla ČVOP už můžeš přejít k Odoriku (zakoupíš jeho SIM a přeneseš číslo).
Obrázek
macdino77
Příspěvky: 1
Registrován: stř 18. kvě 2016 12:15:07

Re: převod mobilního čísla od (O2, T-M, VF) k Odorik (2016)

Příspěvek od macdino77 »

Nefunguje tento návod pomocí sms u O2
Jan_II
Příspěvky: 3
Registrován: stř 18. kvě 2016 0:07:21

Re: převod mobilního čísla od (O2, T-M, VF) k Odorik (2016)

Příspěvek od Jan_II »

Diky za odpoved - tohle by bylo naprosto idealni.

Ja jsem si tu situaci zkomplikoval tim ze nemam puk a pres samoobsluhu O2 ho nezjistim protoze nedokazu precist vyrobni cislo karty - je zastrizena na velikost "nano" :(

Musim na znackovou prodejnu a pak budu pokracovat...
Jan_II
Příspěvky: 3
Registrován: stř 18. kvě 2016 0:07:21

Re: převod mobilního čísla od (O2, T-M, VF) k Odorik (2016)

Příspěvek od Jan_II »

macdino77 píše:Nefunguje tento návod pomocí sms u O2
PUK jsem ziskal (zastavil jsem se na prodejne O2) ale skutecne to nejde - je potreba volat na 800 02 02 02.
Chci se zeptat:
1) jak dlouho typicky trva nez ten CVOP kod dorazi (postou??? nebo jak to ti demoni posilaji???)
2) jakmile budu mit CVOP kod jak dlouho trva nez na to najede SIM od Odorika? SIM muzu jak v Praze vyzvednout nebo si ji nechat poslat...
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2581
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: převod mobilního čísla od (O2, T-M, VF) k Odorik (2016)

Příspěvek od Pitomec »

Nedávno to u O2 ještě fungovalo (jen pro předplacené karty), ale zřejmě to chtějí klientům ztížit.
Obrázek
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8160
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: převod mobilního čísla od (O2, T-M, VF) k Odorik (2016)

Příspěvek od xsouku04 »

Informace o portaci: http://www.odorik.cz/w/eshop:sim_nano#p ... _operatora
Poté, co se Vám podaří na O2 dovolat, neměli by vygenerování ČVOPu zdržovat. Myslím, že jej dostanete ten den nebo následující.
jiriq
Příspěvky: 7
Registrován: úte 02. říj 2012 16:58:20

Re: převod mobilního čísla od (O2, T-M, VF) k Odorik (2016)

Příspěvek od jiriq »

Cerstve zkusenosti z O2 (1.7.2016):
Telefonal jsem na 800 020202. Vyslechl jsem si ruzne nabidky na vyhodny flatrate, nez jsme se dohodli, ze opravdu chci vypovedet.
Dle operatorky melo dorazit CVOP postou cca za tyden. Dorazilo za 9 dni
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8160
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: převod mobilního čísla od (O2, T-M, VF) k Odorik (2016)

Příspěvek od xsouku04 »

jiriq píše:Cerstve zkusenosti z O2 (1.7.2016):
Telefonal jsem na 800 020202. Vyslechl jsem si ruzne nabidky na vyhodny flatrate, nez jsme se dohodli, ze opravdu chci vypovedet.
Dle operatorky melo dorazit CVOP postou cca za tyden. Dorazilo za 9 dni
To zdržování zaslání ČVOP zdržovali jak? Celý přenosu čísla má trvat jen 4 dny! Že by účelové ohýbávání pravidel s výzvou "potřebujeme velkou pokutu", aby získali čas na to vás lámat aby jste zůstal?
Doporučuji se vždy ptát po přesných důvodech, které si vymýšlí, připomenou jim, že to nesmí, že portace trvá celkem čtyři dny, zeptat se na jméno člověka s kterým mluvíte a případně mu oznámit, že si to jeho pochybné prohlášení nahrajete (nemusí to být pravda jen jej můžete znejistit). Dost možná bude chtít pak zavěsit, protože sice oni nahrávají Vás, ale obráceně je to nepřípustné, tak to zase vezměte zpět a místo toho se ptejte kdo je jeho nadřízený, aby jste věděli kdo všechno se na kdo všechno má prsty v tomto nelegálním postupu a kam si můžete ztěžovat a jestli nechce čas na rozmyšlenou, že vám pak může zavolat zpět. Také může být dobré se zmínit, že o tom hodláte někam napsat. Dělejte že si všechno zapisujete, aby jste mohli podat stížnost na ČTÚ. Je zde slušná šance že se poleká a ČVOP bude hned. Zjevně nikdo nechce viset někde na internetu, že se osobně podílel na nelegálním jednání svého zaměstnavatele. Oni si s Vámi hrají, nezbývá než přistoupit na jejich hru. U Vodafonu někdy prý stačilo chvíli křičet (a připomenout že nejsou v právu) a ČVOP s požadovaným začátkem platnosti hned na světě. Ostatní čekeli na začátek platnosti ČVOPu déle než měsíc bez jakéhokoli platného důvodu. Pozor tedy, také se ptejte kdy bude platnost ČVOPu zahájena. Vodafone dříve běžně dělal to, že vám poslal ČVOP, který ale bylo moci použít nejdříve třeba za měsíc či déle.

A nebo to celé má nějaké korektní vysvětlení?

Rozumím tomu, když nějakému menšímu virtuálu může poslání ČVOP trvat několik dní, ale aby velký operátor zdržoval 9 dní bez korektního důvodu (smlouva na dobu určitou ?) je nehoráznost.
Odpovědět