E-mail o zmeškaném hovoru, i když jsem už u jiného operátora

Potíže a možnosti při volání ze sim karet Odorik.cz
Odpovědět
DuckDaffy
Příspěvky: 28
Registrován: pát 05. srp 2011 18:09:46

E-mail o zmeškaném hovoru, i když jsem už u jiného operátora

Příspěvek od DuckDaffy »

Dnes mě překvapil tento e-mail ve schránce od zmeskane@odorik.cz.

"z 77762**** na 777****** dne 18.07.2016 v 12:23:07 zvonilo 21s"

Vtip je v tom, že jsem sice byl nějakou chvíli zákazníkem virtuála Odorika, ale nyní jsem zpět u Vodafone, a proto mě překvapilo, že u Odorika ví, že mi zvonil telefon, že jsem ho zavěsil a že mi o tom i poslal zprávu. ;)

Kupodivu ve výpisu volání pod účtem Odorika však žádný záznam není, takže to šlo nějakou podivnou cestou okolo.

Zajímá mě vysvětlení, jak se stalo, že takovouto notifikaci od jiného operátora o mém čísle Odorik stále má?
A ještě mě napadá, zda to není relevantní chyba v systému, kterou by Odorik mohl zkontrolovat a fixnout?

Souvisí s tím nějak nastavení Odorika "varovat při volání na odportované číslo: ano"? Chybí u toho nápověda.
DuckDaffy
Příspěvky: 28
Registrován: pát 05. srp 2011 18:09:46

Re: E-mail o zmeškaném hovoru, i když jsem už u jiného operá

Příspěvek od DuckDaffy »

Teď si uvědomuji, že volající je pravděpodobně u virtuála Odorika, tím by se to částečně vysvětlovalo. ;)
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8160
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: E-mail o zmeškaném hovoru, i když jsem už u jiného operá

Příspěvek od xsouku04 »

DuckDaffy píše:Teď si uvědomuji, že volající je pravděpodobně u virtuála Odorika, tím by se to částečně vysvětlovalo. ;)
Jo to bude ono. Napište prosím, o jaké číslo se jedná, na email, ať mohu kolegu pohonit, aby to opravil.
On totiž T-mobile nám vůbec nepředává informace o zmeškaných hovorech. Jediný případ, kdy o tom víme, je, když volá někdo od nás v rámci sítě. (což ale není zase tak úplně vzácné)
DuckDaffy
Příspěvky: 28
Registrován: pát 05. srp 2011 18:09:46

Re: E-mail o zmeškaném hovoru, i když jsem už u jiného operá

Příspěvek od DuckDaffy »

xsouku04 píše:
DuckDaffy píše:Teď si uvědomuji, že volající je pravděpodobně u virtuála Odorika, tím by se to částečně vysvětlovalo. ;)
Jo to bude ono. Napište prosím o jaké číslo se jedná na email, nebo ať mohu kolegu pohonit, aby to opravil.
On totiž T-mobile nám vůbec nepředává informace o to zmeškaných hovorech. Jediný případ kdy o tom víme je, když volá někdo od nás v rámci sítě. (což ale není zase tak úplně vzácné)
Díky, už mi svítá. Poslal jsem Vám SZ. Jsem zvědav na rozuzlení. :)
luky
Příspěvky: 635
Registrován: sob 24. bře 2012 20:56:12

Re: E-mail o zmeškaném hovoru, i když jsem už u jiného operá

Příspěvek od luky »

DuckDaffy píše: Vtip je v tom, že jsem sice byl nějakou chvíli zákazníkem virtuála Odorika, ale nyní jsem zpět u Vodafone, a proto mě překvapilo, že u Odorika ví, že mi zvonil telefon, že jsem ho zavěsil a že mi o tom i poslal zprávu. ;)
co vás motivovalo odejít zpátky k Vodafone, jestli se můžu zeptat?
DuckDaffy
Příspěvky: 28
Registrován: pát 05. srp 2011 18:09:46

Re: E-mail o zmeškaném hovoru, i když jsem už u jiného operá

Příspěvek od DuckDaffy »

luky píše: co vás motivovalo odejít zpátky k Vodafone, jestli se můžu zeptat?
Můžete - flat volání a SMS všude + 500 MB ve výsledku za 366 Kč s DPH měsíčně přes Tarifomat.
Asi to nevyužiju naplno, ale SMS píši hodně, tak jsem oproti Odoriku nejspíše v plusu, ač jsem to zatím příliš nekoumal.
Nedávno jsem se doslechl, že při pokusu o odchod po 10+ letech zákazník dostal nabídku na 298 Kč s DPH měsíčně (flat za 235 Kč a 500 MB za 63 Kč).
Odpovědět