zadání PIN při přenosu čísla

Potíže a možnosti při volání ze sim karet Odorik.cz
Odpovědět
luky
Příspěvky: 635
Registrován: sob 24. bře 2012 20:56:12

zadání PIN při přenosu čísla

Příspěvek od luky »

chtěl bych se zeptat. Při přenosu mobilního čísla do sítě Odorik zadávám ČVOP, telefonní číslo a číslo SIM karty. Zadávám ale i PIN1. Proč je třeba zadávat PIN1? Můžu si po odeslání tohoto formuláře změnit v telefonu PIN1, i když ještě není převod dokončen a karta není ještě aktivní? Např. den předem než je přenos uskutečněn. Jde mi o to, že chci předat starším lidem SIM karty už s nastaveným PINem, který byl dříve nastaven u původního operátora....
Díky.
Uživatelský avatar
megacruiser
Administrátor
Příspěvky: 244
Registrován: stř 13. říj 2010 15:09:09
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: zadání PIN při přenosu čísla

Příspěvek od megacruiser »

Dobrý den,
PIN1 při objednání portace zadáváte pouze pro kontrolu. Vždy zde zadávejte PIN, který je na kartičce. Pokud PIN kdykoliv později změníte, změní se pouze na Vaší SIM kartě, v databázi nám zůstane PIN původní.

PIN nelze dopředu nastavit.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: zadání PIN při přenosu čísla

Příspěvek od xsouku04 »

Zadávání PINu doporučuji úplně vypnout. PIN si samozřejmě můžete měnit, kdy chcete a jak chcete, kdybyste nový pin zapomněl a zadal několikrát špatně, lze to napravit zadáním PUK.
Pro portaci nebo aktivaci se vždy zadává ten původní PIN - ověřujeme tak, že tu kartu skutečně máte v ruce a jen tak nezkoušíte tam něco zadat.
T-mobile se není třeba nic ptát.
Odpovědět