chtěl bych se zeptat. Při přenosu mobilního čísla do sítě Odorik zadávám ČVOP, telefonní číslo a číslo SIM karty. Zadávám ale i PIN1. Proč je třeba zadávat PIN1? Můžu si po odeslání tohoto formuláře změnit v telefonu PIN1, i když ještě není převod dokončen a karta není ještě aktivní? Např. den předem než je přenos uskutečněn. Jde mi o to, že chci předat starším lidem SIM karty už s nastaveným PINem, který byl dříve nastaven u původního operátora....
Díky.
zadání PIN při přenosu čísla
- megacruiser
- Administrátor
- Příspěvky: 244
- Registrován: stř 13. říj 2010 15:09:09
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: zadání PIN při přenosu čísla
Dobrý den,
PIN1 při objednání portace zadáváte pouze pro kontrolu. Vždy zde zadávejte PIN, který je na kartičce. Pokud PIN kdykoliv později změníte, změní se pouze na Vaší SIM kartě, v databázi nám zůstane PIN původní.
PIN nelze dopředu nastavit.
PIN1 při objednání portace zadáváte pouze pro kontrolu. Vždy zde zadávejte PIN, který je na kartičce. Pokud PIN kdykoliv později změníte, změní se pouze na Vaší SIM kartě, v databázi nám zůstane PIN původní.
PIN nelze dopředu nastavit.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8146
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: zadání PIN při přenosu čísla
Zadávání PINu doporučuji úplně vypnout. PIN si samozřejmě můžete měnit, kdy chcete a jak chcete, kdybyste nový pin zapomněl a zadal několikrát špatně, lze to napravit zadáním PUK.
Pro portaci nebo aktivaci se vždy zadává ten původní PIN - ověřujeme tak, že tu kartu skutečně máte v ruce a jen tak nezkoušíte tam něco zadat.
T-mobile se není třeba nic ptát.
Pro portaci nebo aktivaci se vždy zadává ten původní PIN - ověřujeme tak, že tu kartu skutečně máte v ruce a jen tak nezkoušíte tam něco zadat.
T-mobile se není třeba nic ptát.