Mobilní data nelze aktivovat

Potíže a možnosti při volání ze sim karet Odorik.cz
Odpovědět
mamash
Příspěvky: 3
Registrován: stř 10. srp 2016 12:30:45

Mobilní data nelze aktivovat

Příspěvek od mamash »

Zdravím!

Povedlo se mi na dovolené ztratit SIM kartu, takže teď mám od pondělka novou, s navázaným původním posledním číslem. Po každém restartu telefonu (iPhone 6) teď nelze aktivovat mobilní datovou síť. Jediný způsob, jak jsem to dokázal vyřešit, je jít do administrace Odoriku, vypnout LTE, nechat telefon přihlásit na 3G (tady už data jdou), zase jej odhlásit, zapnout LTE, telefon přihlásit. Pak to funguje a drží... ale jen do dalšího vypnutí/restartu.

Podotýkám, že s původní SIM kartou jsem minimálně rok takový problém neznal.

Tušíte někdo, čím by to mohlo být?
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8160
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Mobilní data nelze aktivovat

Příspěvek od xsouku04 »

Vypadá to, jako by něco dokonili u T-mobile. Konečně zase příklad pro založení neurgentního trouble ticketu.
Ještě snad zkusit tu stejnou SIM dát do jiného mobilu také s LTE, že to také nepůjde, ale to snad není nutné.
A naopak pokud to jde jinou Odorik do iPhone, že to půjde.
Uživatelský avatar
megacruiser
Administrátor
Příspěvky: 244
Registrován: stř 13. říj 2010 15:09:09
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Mobilní data nelze aktivovat

Příspěvek od megacruiser »

Dobrý den,
T-Mobile radí nechat vyměnit SIM kartu, vše prý nasvědčuje tomu, že tento kus je vadný. Více v emailu.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8160
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Mobilní data nelze aktivovat

Příspěvek od xsouku04 »

megacruiser píše:Dobrý den,
T-Mobile radí nechat vyměnit SIM kartu, vše prý nasvědčuje tomu, že tento kus je vadný. Více v emailu.
Na mě to působí spíše tak, že se problém snaží setřást. Že by totiž simkarty mívaly podobnou vadu, se mi nezdá, spíše mi připadá, jako by měli něco špatně u té SIM nastaveno ve svých systémech. V každém případ je asi dobrý postup to zkusit vyměnit. Je možné, že novou výměnou simkarty se problém nezopakuje, a i kdyby, nebudou se pak už mít na co vymlouvat a budou si to muset opravit.
Odpovědět