Nefunkční mobilní data

Potíže a možnosti při volání ze sim karet Odorik.cz
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8157
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nefunkční mobilní data

Příspěvek od xsouku04 »

VincentT píše:Dobry den.Mobilny intrrnet funguje, spis nefunguje. 13.10.2016 od rana az do 17.30 nesel? je to normalny? Obvykle z vypadkamy na hodinu dve uz jsem zvykly, ale cely den. Asi poslu spolecnost voocall- kam patri
Výpadky jsou různě dlouhé u rúzných SIM. Funguje nespolehlivě připojování, tedy kdo je připojen, zůstane připojen. Hůře je na tom člověk na cestách, kterého kolísavý signál čas od času odpojí.
Je to problém všech virtuálů pod T-mobile, co byly dříve pod GTS. Je reálná šance, že se to výrazně zlepší od 23.10.2016, kdy má dojít k výměně hardwaru. Podle mého soukromého ničím nepodloženého názoru je ale hlavní problém v neschopnosti lidí, kteří to obsluhují, tedy je možné, že definitivní vyřešení všech potíží s daty bude až někdy příští rok, kdy by přechodem na jinou platformu to mělo být stejně spolehlivé jako data u samotného T-mobile.
V každém případě lze očekávat, že se to 23.10.2016 výrazně zlepší, dost možná ustanou potíže tohoto typu úplně.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8157
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nefunkční mobilní data

Příspěvek od xsouku04 »

Dle emailu od T-mobile by data dnes (14.10.2016) měla fungovat už normálně, včera (předpokládám večer) byla nasazena oprava, která by měla přetěžování zabránit. Pokud Vám ve vašem případě data stále nejedou, prosím zkuste restartovat telefon. K nasazení nového hardwaru 23.10.2016 sice prý také dojde, problém by měl prý být ale odstraněn odedneška. Tak doufám že to tak opravdu bude.
luky
Příspěvky: 635
Registrován: sob 24. bře 2012 20:56:12

Re: Nefunkční mobilní data

Příspěvek od luky »

Ze zpráv jiného virtuálního operátora:
Malou část uživatelů sítě Laudatio, zasahují problémy s ověřováním vůči RADIUS serveru společnosti T-Mobile. Společnost T-Mobile se rozhodla pro výměnu této komponenty.

Aktuální informace ke stavu řešení problémů s datovým provozem:
· Do výměny diskového pole může docházet ke krátkodobým výpadkům nebo problémům s datovým provozem. Výměnu předpokládáme během
3. týdne v říjnu (termín doručení HW se předpokládá 2. říjnový týden, následně proběhne instalace, otestování a výměna).
· K problémům dochází zejména během dopoledne (cca 9 - 11 h.) a brzy odpoledne (13 – 15 h.), tedy v době, kdy se k datům připojuje najednou velké množství uživatelů. Na datovou platformu je v tu dobu kladena největší zátěž a narůstá doba odezvy, která překročí definovanou mez a tím pádem je spojení zamítnuto, ačkoliv bylo ověřeno úspěšně.
· Výměnou dojde k výraznému navýšení výkonu platformy a spolu s dalšími úpravami tak k vyřešení situace.
· Pokud problémy nastanou, doporučujeme vyčkat na automatické znovupřipojení. Opakováním pokusů o připojení k datům se situace bohužel ještě zhoršuje.
Odpovědět