Kam se podělo 0,70Kč?
Kam se podělo 0,70Kč?
ID SMS: 179903754, ID hovoru: 179912318
Mimochodem jsem si všimnul, že volání na 800123456 nejde přes Odorik, ale přímo přes T-Mobile. Jak to, když se jedná o odchozí hovor?
Mimochodem jsem si všimnul, že volání na 800123456 nejde přes Odorik, ale přímo přes T-Mobile. Jak to, když se jedná o odchozí hovor?
- Přílohy
-
- hovory.jpg (23.97 KiB) Zobrazeno 7745 x
Re: Kam se podělo 0,70Kč?
To bude nejspíš denní poplatek za aktivní SIM kartu, pokud se na něm neutratila stovka za posledních 30 dní. V přehledu volání to vidět není, ale třeba ve statistice už jo.
Je to nepříjemné, ale předpokládám, že s tím nic Odorik nenadělá, že to se tak účtuje všem virtuálům.
Je to nepříjemné, ale předpokládám, že s tím nic Odorik nenadělá, že to se tak účtuje všem virtuálům.
Re: Kam se podělo 0,70Kč?
Poplatek to nebude, protože by se jednak strhnul už v noci a pak na té SIM ta útrata byla. Mně to spíš připadá, že ten hovor na 800123456 přímo z TM nebyl gratis.
- Přílohy
-
- utrata.jpg (11.55 KiB) Zobrazeno 7722 x
Re: Kam se podělo 0,70Kč?
Poplatek za aktivní SIM se strhl v 02:36:59 a týkal se toho mobilního čísla, co Vám končí na pětku. Viz platby/poplatky za aktivní simkartu.
Proč jde ta osmistovka jinudy, tak to netuším. Na to pravděpodobně odpoví xsouku během pár dní (momentálně je v zahraničí).
Proč jde ta osmistovka jinudy, tak to netuším. Na to pravděpodobně odpoví xsouku během pár dní (momentálně je v zahraničí).
Re: Kam se podělo 0,70Kč?
Díky za odpověď, o tom čísle samozřejmě vím, ale měl jsem za to, že se všechny částky strhávají automaticky o půlnoci (např. cena za dva datové balíčky u jiných mobilních čísel už odečtená byla) a proto mě zmátlo, že v 0:53 tam bylo o 0,70Kč víc než ráno po prvním hovoru.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8157
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam se podělo 0,70Kč?
O tom si rozhoduje T-mobile. Menší část hovorů na osmistovky jde přes nás (na naše vlastní osmistovky vždy), větší část jde na přímo.misa píše: Proč jde ta osmistovka jinudy, tak to netuším.
Jelikož volání na osmistovky je zdarma, je to vlastně jedno. Snad jen s tím, že většinu hovorů na osmistovky nikdy nebudeme moci nahrávat (pokud by to zákazník chtěl a zapnul si to).
Proč to tak je, nevím.
Re: Kam se podělo 0,70Kč?
Já bych se docela přimlouval za podrobný výpis, který by obsahoval skutečně všechny pohyby na účtu - vč. balíčků, denních poplatků za SIM, mobilních dat, ale taky třeba vyúčtování balíčků naruby atd. Teď je sice v podrobném výpisu stav kreditu, ale ten se až příliš často mění i mimo ten výpis, tj. nejde dost dobře ověřit, že tam není nějaká chyba, kdy se co odečetlo (jednou, dvakrát, vůbec..) nebo to způsobuje dotazy výše - nejasnost, kdy/kde se něco "ztratilo". Taky u více SIM na jednom účtu a třeba těch balíčků naruby nejde dost dobře dopočítat, které číslo má jakou útratu. Co na to v Odoriku?
Re: Kam se podělo 0,70Kč?
Sice moc nevolám a vlastně už ani účet nějak moc nekontroluju ani tatíkův, který jsem mu založil a který volá víc. Tomu jsem tam nastavil inkaso a tak nějak věřím, že by to mělo být vpohodě. Ale taky by se mi líbilo, kdyby bylo v jednom výpisu všechno pro kontrolu. Když už by to byl problém online, tak by mohlo být třeba někde tlačítko "Generuj kompletní výpis" a člověk by si nastavil období a systém by poskládal ze všech databází jednu tabulku chronologicky. Pokud to teda nebude takto složitější.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8157
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam se podělo 0,70Kč?
Skoro všechny výdaje jsou vidět, pokud v menu Výpis volání dám statistika. Myslím, že jediné, co tam není, jsou nákupy linek a čísel. To kdyby se tam přidalo, bylo by to již kompletní. Jeden výpis, kde by bylo vše by na přehlednosti moc nepřidal. Myslím, že lepší je na to jít přes ty statistiky.
Re: Kam se podělo 0,70Kč?
No jak se to vezme - ve statistice určitě nejsou balíčky naruby. Teda jsou tak napůl - hovory/SMS v síti jsou za 0, hovory mimo jsou za plnou cenu, dodatečné přeúčtování je jen v připsaných platbách. Tj. např. zjistit útratu jednoho čísla znamená spočítat útratu ze statistiky + přičíst a odečíst přeúčtování z plateb.. (a to už nezkouším přepočítávat ono přeúčtování).xsouku04 píše:Skoro všechny výdaje jsou vidět, pokud v menu Výpiso volání dám statistika. Myslím že jediné co tam není jsou nákupy linek a čísel. To kdyby se tam přidalo, bylo by to již kompletní. Jeden výpis, kde by bylo vše by na přehlednosti moc nepřidal. Myslím že lepší je na to jít přes ty statistiky.
Stejně tak se ani ve statistice nedá dopočítat správnost účtování mobilních dat v ČR a roamingu - je vidět jen jedno číslo za celých 24h... pro kontrolu SMS (vlastní/cizí síť) je potřeba jít do detailního výpisu... apod. V tomhle je teda např. podrobný výpis volání u TM mnohem podrobnější.