Ukončení hovoru po prvním zazvonění
Ukončení hovoru po prvním zazvonění
Při volání z tel. čísla v síti odorik na odorik se mně po prvním nedokončeném zazvonění spustí hláška: "Volané číslo je obsazeno." Když zkusím volání na to samé číslo ze sítě Vodafone, vše probíhá jak má. Tento problém jsem prvně zaregistroval v pátek 14.10.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ukončení hovoru po prvním zazvonění
Abychom se mohli podívat, co se stalo, potřebujeme znát id konkrétního hovoru. http://www.odorik.cz/w/hlaseni_problemu
Re: Ukončení hovoru po prvním zazvonění
Dnešní:
182257205
182250230
z pátku:
181717387
181705666
182257205
182250230
z pátku:
181717387
181705666
-
- Příspěvky: 44
- Registrován: ned 20. led 2013 18:11:03
Re: Ukončení hovoru po prvním zazvonění
Dobrý den, zřejmě je Vaše číslo u volaného zařazeno do blacklistu, proto jsou hovory odmítnuté telefonem volaného. Vyloučení Vašeho čísla z blacklistu vyřeší Váš problém.
Re: Ukončení hovoru po prvním zazvonění
Ano, bylo to zařazením na blacklist. Děkuju za pomoc.