Zpomalení po vyčerpání datového balíčku

Potíže a možnosti při volání ze sim karet Odorik.cz
Odpovědět
Uživatelský avatar
michaels
Příspěvky: 143
Registrován: sob 18. led 2014 13:41:32

Zpomalení po vyčerpání datového balíčku

Příspěvek od michaels »

Po vyčerpání balíčku se rychlost sníží na 16 - 20 kbit/s a přenesená data jsou zdarma. Takto zpomalenému internetu se říká FUP.
Chci se jen zeptat, zda to pořád platí či se chystají nějaké změny k horšímu (z pohledu zákazníka - čili úplné vypnutí dat), jak to teď poslední dobou začíná být praxe velké trojky?

Dále by to asi chtělo aktualizovat popisek nápovědy u nastavení datového balíčku -viz odstavec
Technické nedokonalosti u T-mobile: Doporučujeme neplánovat provádění změn nastavení SIM na víkend (pokud očekáváte že data dojdou o víkendu, kupte si je raději dříve), pokud by se u T-mobile fronta požadavků o víkendu zasekla, je velmi optížné je přimět k opravě dříve než v pondělí. Po dokoupení dat může internet přestat fungovat až na hodinu, nedovedou to zatím opravit. Vyjímečně dokoupení dat zafunguje špatně - celkový počet dat neodpovídá (hlavní balíček + všechny dokupy) a FUP se aktivuje předčasně (samzřejmě lze to reklamovat, ale pravděpodobně to opraví až následující pracovní den), jistější je tedy balíčky kupovat nové. Tyto technické podivnosti by měly být definitivně odstraněny na podzim 2016.
Díky

Michal
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Zpomalení po vyčerpání datového balíčku

Příspěvek od xsouku04 »

Vypnutí zpomaleného internetu po vyčerpání balíčku se nechystá. K tomu, aby se to stalo, by musel nějaké podstatné změny udělat T-mobile ve své velkoobchodní nabídce, což ale nepředpokládám.
Co bychom ale rádi dělali - účtovali 0,24 - 0,25 Kč/MB (podle kurzu) za data spotřebovaná v roamingu, i když se strhávají z aktuálního balíčku - pokud nám to bude povoleno. Tedy v zahraničí je lepší být bez balíčku. Protože takto to bohužel musíme platit.

Systémové technické podivnosti T-mobile stále neodstranil, stále je to jen v plánu. Pravda ale stížnosti nejsou tak časté, jak bývaly. Možná se odstranily jen nějaké dílčí problémy, podrobnosti zná pak Kment.
Stále platí, že je lepší se nespoléhat na to, že si dokoupíte data o víkendu, může být odstávka nebo výpadek u T-mobile. To se ale bohužel asi nikdy nezmění.
helmut.niederman
Příspěvky: 1012
Registrován: stř 10. črc 2013 21:40:28

Re: Zpomalení po vyčerpání datového balíčku

Příspěvek od helmut.niederman »

V době výpadku systémů T-Mobile se mi bohužel stala neopakovatelná mimořádnost, měl jsem u Kaktusu předplacený balíček 500 Mb a bylo mi divné, že po vyčerpání FUP limitu jedu jako ve Ferrari. A tak se mi podařilo za jediný víkendový den pres ústředny T-Mobile​ prohnat přes 3gb dat ale tahle chyba skončila v okamžiku restartu mobilu tedy vypnutí a zapnutí dat. Ale i tak mi Kaktus strhl jen 200 Mb :lol: Někdy má T-Mobile Kaktus poruchu v účtování, někdy zapomíná odečítat datový kredit a já tak spotřebují více než kolik mám predplaceno. Ale taky se občas stane že vám sebere 100 Mb ale spotřeba byla reálná 30 Mb. :roll:
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Zpomalení po vyčerpání datového balíčku

Příspěvek od xsouku04 »

helmut.niederman píše:V době výpadku systémů T-Mobile se mi bohužel stala neopakovatelná mimořádnost, měl jsem u Kaktusu předplacený balíček 500 Mb a bylo mi divné, že po vyčerpání FUP limitu jedu jako ve Ferrari. A tak se mi podařilo za jediný víkendový den pres ústředny T-Mobile​ prohnat přes 3gb dat ale tahle chyba skončila v okamžiku restartu mobilu tedy vypnutí a zapnutí dat. Ale i tak mi Kaktus strhl jen 200 Mb :lol: Někdy má T-Mobile Kaktus poruchu v účtování, někdy zapomíná odečítat datový kredit a já tak spotřebují více než kolik mám predplaceno. Ale taky se občas stane že vám sebere 100 Mb ale spotřeba byla reálná 30 Mb. :roll:
Pokud Vás Kaktus náhodou okrade, doporučuji si stěžovat na jejich facebooku tak dlouho, až dají plnou náhradu. Je to pro ně hrozná ostuda zaměstnávat jako techniky taková jelita. My na to doplácíme každý měsíc a nic s tím udělat nemůžeme. Normálně na stížnosti reagují laxně a pomalu, ale když to bude někdo psát na jejich facebook, že jsou neschopný zloději, budou reagovat myslím rychle.
Odpovědět