Stránka 1 z 1

Zapnutí LTE v průběhu měsíce

Napsal: pon 11. zář 2017 7:36:33
od LubosD
Zdravím,

na konci minulého měsíce jsem na lince 714849 vypnul LTE na další měsíc. Před několika dny jsem ho zapnul na aktuální měsíc.

LTE mi bohužel stále nefunguje. Zkoušel jsem restarty telefonu, zkonttolovat, zda je v telefonu povolené atd. atd. a pořád nic :-( Vždycky mi bez problémů fungovalo.

Šlo by to prosím nějak zkontrolovat?
Díky moc!

Re: Zapnutí LTE v průběhu měsíce

Napsal: pon 11. zář 2017 10:02:34
od MaT
A proč to píšete do fóra? Nebylo by lepší to s Odorikem řešit přímo? Tzn. třeba tady: https://www.odorik.cz/kontakt.html

Na zprávy z kontaktního formuláře vždy reagovali velmi rychle...

Re: Zapnutí LTE v průběhu měsíce

Napsal: pon 11. zář 2017 18:00:21
od xsouku04
Od 1.9 do má T-mobile nejdříve odstávku a poté různé problémy. http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=14&t=4297
I kdyby byl problém jiného druhu, nemá moc smysl to nyní na T-mobile hlásit, když jsou nyní zahlceni mnohými podstatně vážnějšími problémy.
Mohu tedy vrátit 10 Kč s tím, že to zkusíme řešit až poté, co to T-mobile dá trochu do kupy.

Re: Zapnutí LTE v průběhu měsíce

Napsal: pon 11. zář 2017 18:16:19
od LubosD
xsouku04 píše:Od 1.9 do má T-mobile nejdříve odstávku a poté různé problémy. http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=14&t=4297
I kdyby byl problém jiného druhu nemá moc smysl to nyní na T-mobile hlásit když jsou nyní zahlceni mnohými podstatně vážnějšími problémy.
Mohu tedy vrátit 10 Kč s tím, že to zkusíme řešit až poté co to T-mobile dá trochu do kupy.
Hmm, to mi povídejte. Zrovna se snažím odejít od Odorika a přejít pod rámcovku u T-Mobile (Skauti) a T-Mobile není schopen to realizovat pomocí ČVOPu, že prý moje tel. číslo, co je u Odorika, není pod virtuálem, nýbrž je přímo pod T-Mobilem na IČO, a chtějí ode mě dodat souhlas jednatele za to IČ. Jejich vlastní free SMS brána ale (naštěstí) ví, že pod virtuálem skutečně je a neumožní poslat SMS zdarma...

Tenhle podnik mi začíná připomínat bordel v O2.

Poprosím tedy zapnutí LTE stornovat a pak se uvidí...

Re: Zapnutí LTE v průběhu měsíce

Napsal: úte 12. zář 2017 12:48:41
od xsouku04
LubosD píše:
xsouku04 píše:Od 1.9 do má T-mobile nejdříve odstávku a poté různé problémy. http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=14&t=4297
I kdyby byl problém jiného druhu nemá moc smysl to nyní na T-mobile hlásit když jsou nyní zahlceni mnohými podstatně vážnějšími problémy.
Mohu tedy vrátit 10 Kč s tím, že to zkusíme řešit až poté co to T-mobile dá trochu do kupy.
Hmm, to mi povídejte. Zrovna se snažím odejít od Odorika a přejít pod rámcovku u T-Mobile (Skauti) a T-Mobile není schopen to realizovat pomocí ČVOPu, že prý moje tel. číslo, co je u Odorika, není pod virtuálem, nýbrž je přímo pod T-Mobilem na IČO, a chtějí ode mě dodat souhlas jednatele za to IČ. Jejich vlastní free SMS brána ale (naštěstí) ví, že pod virtuálem skutečně je a neumožní poslat SMS zdarma...

Tenhle podnik mi začíná připomínat bordel v O2.

Poprosím tedy zapnutí LTE stornovat a pak se uvidí...

OK, vrátil jsem 10 Kč, ale požadavek nestornoval. (ono to ani nejde, leda že bych LTE opět vypnul) Kdyby Vám přecijen LTE začalo fungovat, jistě se zlobit nebudete. Jinak podobný problém s odportací jsme ještě nezaznamenali, že by to bylo oním novým chaosem v systémech?

Re: Zapnutí LTE v průběhu měsíce

Napsal: úte 12. zář 2017 12:56:50
od LubosD
xsouku04 píše:Jinak podobný problém s odportací jsme ještě nezaznamenali, že by to bylo oním novým chaosem v systémech?
Asi jo. Teď jsem vám poslal na mail Dohodu o převodu Účastnických smluv napsanou na miniTEL s.r.o., co jsem od nich dostal. T-Mobile bez toho odmítá udělat portaci. Snad budete ochotni takový nesmysl podepsat, protože jinak nevím, co s tím.

Až tahle anabáze bude hotová, tak na ně asi pošlu ČTÚ, protože tohle přece není normální.

Re: Zapnutí LTE v průběhu měsíce

Napsal: pon 18. zář 2017 16:43:11
od xsouku04
Tak problém nejspíš vznikl také v rámci upgrade systému od 1.9.2017. Aspoň se už o něm ví a je tedy na seznamu a nejspíš jej už nikdo popírat nebude. Nicméně portace v rámci T-mobile může stále vyžadovat ruční prošťouchnutí..