Zvuková hláška - nefunguje

Potíže a možnosti při volání ze sim karet Odorik.cz
Odpovědět
kamaradmichal
Příspěvky: 7
Registrován: pát 09. zář 2016 12:46:59
Bydliště: Slaný

Zvuková hláška - nefunguje

Příspěvek od kamaradmichal »

Dobrý den,
potřebuji poradit, zda a jak mi to bude fungovat.

Mám linku a na ní mám mobilní sim kartu Odorik. V nastavení účtu- IVR hlasové menu - správa zvukových hlášek jsem si nastavil zvukovou hlášku.
Chci využít tuto hlášku, pokud mě někdo zavolá na mobilní číslo Odorik, aby se volajícímu přehrála tato hláška.

Bohužel mě to nefunguje, ale pokud z linky vytočím *0091, tak vše slyším v pořádku.

Je možné, že je to u SIM karet Odorik (T-Mobile) blokované?

Moc děkuji za odpověď.
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2580
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: Zvuková hláška - nefunguje

Příspěvek od Pitomec »

Příchozí hovory jdou přímo na mobilní telefon z T-Mobile a bez Odoriku, takže nelze.
Obrázek
odorik_brno
Příspěvky: 44
Registrován: ned 20. led 2013 18:11:03

Re: Zvuková hláška - nefunguje

Příspěvek od odorik_brno »

Dobrý den, bohužel IVR není dostupné pro mobilní čísla, jelikož veškeré příchozí hovory provozuje přímo T-mobile. Tato služba je dostupná pouze na pevných a nomadických číslech Odorik.cz. Nebo můžete příchozí hovory na mobilní čísla přesměrovat na VoIP.
Odpovědět