Dobrý den,
potřebuji poradit, zda a jak mi to bude fungovat.
Mám linku a na ní mám mobilní sim kartu Odorik. V nastavení účtu- IVR hlasové menu - správa zvukových hlášek jsem si nastavil zvukovou hlášku.
Chci využít tuto hlášku, pokud mě někdo zavolá na mobilní číslo Odorik, aby se volajícímu přehrála tato hláška.
Bohužel mě to nefunguje, ale pokud z linky vytočím *0091, tak vše slyším v pořádku.
Je možné, že je to u SIM karet Odorik (T-Mobile) blokované?
Moc děkuji za odpověď.
Zvuková hláška - nefunguje
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: pát 09. zář 2016 12:46:59
- Bydliště: Slaný
Re: Zvuková hláška - nefunguje
Příchozí hovory jdou přímo na mobilní telefon z T-Mobile a bez Odoriku, takže nelze.
-
- Příspěvky: 44
- Registrován: ned 20. led 2013 18:11:03
Re: Zvuková hláška - nefunguje
Dobrý den, bohužel IVR není dostupné pro mobilní čísla, jelikož veškeré příchozí hovory provozuje přímo T-mobile. Tato služba je dostupná pouze na pevných a nomadických číslech Odorik.cz. Nebo můžete příchozí hovory na mobilní čísla přesměrovat na VoIP.