Pro počátečních problémech, kdy v T-Mobile nebyli ochotni uvěřit, že jsem opravdu u virutála a dokonce mi dali papír pro přepis smlouvy v rámci T-Mobile, který měl dle nich podepsat pan Soukup z miniTEL s.r.o., se to podařilo prošťouchnout (díky Odorikovi) a akceptovali nakonec ČVOP. Následně mi přišla nová SIM s tím, že portace má proběhnout 22.9.
22.9. jsem volal na T-Mobile, co se děje, a že prý portace má proběhnout až 27.9.
Dneska 27.9. volám na T-Mobile, co se děje, že furt nic, a po prověření se mi jen moc omlouvali, že prý mají problémy s komunikací v IT systémech a do jejich vyřešení nemůže portace proběhnout. Doufají, že to zvládnou do konce příštího týdne (8.10.), a kdyby ne, tak mám zase zavolat.
T-Mobile teď opravdu funguje jen setrvačností, takže neschopnost realizovat změny v nastavení u Odorika jsou skutečně jen špička ledovce v jejich problémech.
Teď mi to přišlo ještě od administrátorky dané rámcovky:
bohužel nemám dobré zprávy ohledně převodu tel. čísla 73766xxxx. Operátor TMobile hlásí nějaké problém s převodem od svých virtuálních operátorů a bohužel netuším, kdy tento problém bude odstraněn.
Velice se omlouvám za průtahy.
Děkuji za pochopení a jsem s podzravem