Stránka 2 z 5

Re: Neslyším vyzvánění u odchozího hovoru z mobilu

Napsal: úte 24. říj 2017 16:19:55
od xsouku04
tut.13 píše:Dobrý den,
Vidím, že už existuje i skupina (dříve jsme řešili problém po tel.)

Na většinu zde uvedeného jsem již také přišel.

Pouze dodám to na co jste se ptal, zkusil jsem dát T-mobile SIM místo Odorik a vše funguje jak má.
PS: tel. číslo bylo k T-mobile v minulosti převedeno (od Vodafone)

Telefon Honor 7.
Děkuji za nahlášení. Napsal jsem to dnes i T-mobile.

Re: Neslyším vyzvánění u odchozího hovoru z mobilu

Napsal: úte 24. říj 2017 23:20:11
od xsouku04
Ještě mne napadá. Asi by nám hodně pomohlo, kdybyste byli schopni říci, kdy přesně to začalo dělat. Začalo to dělat jednoho dne, aniž byste měnili telefon?
Pak ten den nejspíše něco změnil T-mobile. A mohlo by stačit jej přimět k tomu, aby změny daný den vrátil.

Re: Neslyším vyzvánění u odchozího hovoru z mobilu

Napsal: stř 25. říj 2017 8:59:53
od tut.13
Já si toho všiml tak ve středu 11.10., ale je dost možné, že to začalo dělat o pár dní dříve.

Nic jsem v té době v nastavení telefonu neměnil, aktualizace jsem se snažil odinstalovat z daného období a reset do továrního nastavení jsem nezkoušel, tomu se chci do poslední chvíle vyvarovat :).

Re: Neslyším vyzvánění u odchozího hovoru z mobilu

Napsal: stř 25. říj 2017 11:38:52
od xsouku04
tut.13 píše:Já si toho všiml tak ve středu 11.10., ale je dost možné, že to začalo dělat o pár dní dříve.

Nic jsem v té době v nastavení telefonu neměnil, aktualizace jsem se snažil odinstalovat z daného období a reset do továrního nastavení jsem nezkoušel, tomu se chci do poslední chvíle vyvarovat :).
Děkuji za info. V jednom případu máme potvrzeno, že reset do továrního nastavení nepomohl.
Voláte někdy v rámci sítě Odorik? Mohli bychom vám na naše náklady zapnout balíček VPN, při kterém hovory nejdou přes naše ústředny, ale jdou jinou přímější cestou. Je tedy možné, že v tomto případě se problém nevyskytne. A pokud ano, je to další hint pro T-mobile - důkaz, že problém není na propoji mezi T-mobile a Odorik, ale někde u T-mobile.

Re: Neslyším vyzvánění u odchozího hovoru z mobilu

Napsal: stř 25. říj 2017 11:55:39
od tut.13
Ano,
přímo na Odorik jsem to zkoušel a také ticho.

Klidně to zkusme přes tu VPN.

Díky za info, že reset do továrního nepomohl.

Re: Neslyším vyzvánění u odchozího hovoru z mobilu

Napsal: stř 25. říj 2017 12:16:58
od xsouku04
Jaké máte číslo? pošlete to na email nebo sz, pošlu vám také moje číslo v síti, abychom to mohli zkusit několikrát testovat a nikoho třetího tím nerušili.

Re: Neslyším vyzvánění u odchozího hovoru z mobilu

Napsal: čtv 26. říj 2017 10:46:52
od boudino
Telefon mám Huawei P8, jinak T-Mobile SIM bohužel nemám nemám možnost vyzkoušet.

Re: Neslyším vyzvánění u odchozího hovoru z mobilu

Napsal: čtv 26. říj 2017 11:31:38
od xsouku04
Zjistili jsme, že pokud se zapne VPN balíček a hovor nejde přes Odorik, problém se neobjeví.
Pokud se ale volá např. geografické číslo u Odorik se nepřihlášeným VoIP telefonem a hláškou "volané číslo je momentálně nedostupné", problém se objeví.
Pokud to stejné provedu se simkartou T-mobile SIM v problémovém telefonu, problém se neprojeví.

Re: Neslyším vyzvánění u odchozího hovoru z mobilu

Napsal: čtv 02. lis 2017 12:40:35
od megacruiser
U T-Mobilu provedli úpravu, která by měla problém odstranit.
Můžete prosím otestovat a dát nám vědět zpět, zda je vyřešeno či stále problém s vyzváněním trvá?

Re: Neslyším vyzvánění u odchozího hovoru z mobilu

Napsal: pát 03. lis 2017 8:05:31
od tut.13
Dobrý den,

Stále nefunguje, provedl jsem restart telefonu.

telefon Honor 7