petrdvorak píše:Děkuji, už to funguje.
K těm zabagovaným telefonům bych si dovolil vyjádřit svoji pochybnost, zda to tak opravdu je. Huawei, je pravda čínská značka, což zrovna nebývá známkou extrémní kvality. Ale velmi pravděpodobně tyto telefony po světě používají miliony, spíše desítky milionů zákazníků. A přesto není na internetu žádná zmínka o podobných problémech, ani v zahraničí, ani u jiných našich operátorů, dokonce ani u jiných virtuálních operátorů. Takže z uvedeného se zdá, že problém byl pouze někde v nastaveních T-mobilu pro Odorik. Kdybyste jim o tomto problému neřekl, ani by o tom nevěděli... Takže mě to spíš vede k úvaze, jestli nedělá něco nestandardně T-mobile. Samozřejmě nemám prostředky k tomu, abych zjistil, jak to opravdu je
.
Zdravím
S Vašimi argumenty souhlasím. Je mi to také divné. Divné je to, že nelze o tomto problému nikde na internetu najít zmínku. Na druhé straně je fakt, že se tyto vybrané telefony Huawei musí chovat jinak než všechny ostatní, což je také podivné, a o tom, že má Huawei vše pevně pod kontrolou, to nesvědčí. Ledaže by to byla úmyslná vlastnost, kterou se chce Huawei lišit, domnívá se, že je v něčem lepší, a tohle je vedlejší nechtěný efekt.
To, že se tyto telefony nechovají dobře, mi neoficiálně prozradili z T-mobile, možná je to ale jen výmluva, která má zakrýt to, že si s tím nevědí moc rady. Prý je tam i nějaký náhodný vliv, jako že po čerstvém restartu se telefon může chovat jinak než po delší době. Prý se problém občas projeví i při hovorech v rámci T-mobile, tedy netýká se jen nás. Bylo mi řečeno, že ono "řešení", na které přišli, není definitivní odstranění příčiny problému, ale jen obejití problému tak, aby se neprojevoval u virtuálů jako Odorik. Tedy pokud byste se s problémem setkali i jinde než u Odorik, nedivte se.
Asi bych to shrnul tak, že pokud se rozhodujete mezi dvěma telefony a nevíte, který vybrat, jste na vážkách, tahle vlastnost by mohlo být to, co vás převáží k vybrání jiného modelu.
Sám jsem byl nucen takový telefon koupit, abychom to mohli testovat. Připlatil jsem si na Alze za možnost jej do 60 dní vrátit, ale v T-mobile to nestihli, takže nám zůstal a kolegyně ho nyní běžně používá. Žádný další problém s telefonem nepozoruji.
Problém s chybějícím zvoněním by měl být ode dneška definitivně odstraněn pro uživatele Odorik.cz.
(pokud problém chcete vyvolat kvůli testování, je třeba dočasně na telefonu povolit jen 3G síť, u hovorů přes 2G síť se problém nevyskytoval nikdy)