Stránka 5 z 5

Re: Neslyším vyzvánění u odchozího hovoru z mobilu

Napsal: čtv 08. úno 2018 12:46:10
od xsouku04
Zvonění je slyšet, ale dle posledního vyjádření T-mobile se jedná stejně o nekorektně se chovající telefony, kterým je lepší se vyhnout, pokud o koupi právě uvažujete. Oni dovedou sice problém odstranit změnou nastavení, je ale možné, že se s ním jejich majitelé ještě někdy setkají, např. při roamingu.

S naším testovacím Huawei P9 lite se nám nyní občas stává, že jsme nesmyslně mimo signál. Žádný jiný telefon ve stejné lokalitě problémy nemívá. (to bylo vynucenou sítí 3G, kterou zapomněli testeři T-mobile)
Tedy pokud se rozhodujete pro koupi telefonu a váháte, raději se výše zmíněným modelům vyhněte. - tohle stále platí.

Re: Neslyším vyzvánění u odchozího hovoru z mobilu

Napsal: úte 20. úno 2018 14:27:39
od petrdvorak
Tak nevím co udělali, ale zvonění zase přestalo být slyšet. Pravděpodobně dnes, nebo včera. Pokuste se prosím T-mobile požádat, ať se vrátí k předchozímu nastavení :)

Děkuji a zdravím

Re: Neslyším vyzvánění u odchozího hovoru z mobilu

Napsal: úte 20. úno 2018 16:31:43
od xsouku04
petrdvorak píše:Tak nevím co udělali, ale zvonění zase přestalo být slyšet. Pravděpodobně dnes, nebo včera. Pokuste se prosím T-mobile požádat, ať se vrátí k předchozímu nastavení :)

Děkuji a zdravím
Potvrzuji, dovedeme to zopakovat, je to nově používaným propojem, kde nejspíš zapomněli udělat ono speciální nastavení, aby tyto zabagované telefony obelstili. Předpokládám, že se to vyřeší v rámci několika dní.

Re: Neslyším vyzvánění u odchozího hovoru z mobilu

Napsal: čtv 22. úno 2018 14:41:34
od petrdvorak
Děkuji, už to funguje.

K těm zabagovaným telefonům bych si dovolil vyjádřit svoji pochybnost, zda to tak opravdu je. Huawei, je pravda čínská značka, což zrovna nebývá známkou extrémní kvality. Ale velmi pravděpodobně tyto telefony po světě používají miliony, spíše desítky milionů zákazníků. A přesto není na internetu žádná zmínka o podobných problémech, ani v zahraničí, ani u jiných našich operátorů, dokonce ani u jiných virtuálních operátorů. Takže z uvedeného se zdá, že problém byl pouze někde v nastaveních T-mobilu pro Odorik. Kdybyste jim o tomto problému neřekl, ani by o tom nevěděli... Takže mě to spíš vede k úvaze, jestli nedělá něco nestandardně T-mobile. Samozřejmě nemám prostředky k tomu, abych zjistil, jak to opravdu je :) .

Zdravím

Re: Neslyším vyzvánění u odchozího hovoru z mobilu

Napsal: čtv 22. úno 2018 16:23:26
od xsouku04
petrdvorak píše:Děkuji, už to funguje.

K těm zabagovaným telefonům bych si dovolil vyjádřit svoji pochybnost, zda to tak opravdu je. Huawei, je pravda čínská značka, což zrovna nebývá známkou extrémní kvality. Ale velmi pravděpodobně tyto telefony po světě používají miliony, spíše desítky milionů zákazníků. A přesto není na internetu žádná zmínka o podobných problémech, ani v zahraničí, ani u jiných našich operátorů, dokonce ani u jiných virtuálních operátorů. Takže z uvedeného se zdá, že problém byl pouze někde v nastaveních T-mobilu pro Odorik. Kdybyste jim o tomto problému neřekl, ani by o tom nevěděli... Takže mě to spíš vede k úvaze, jestli nedělá něco nestandardně T-mobile. Samozřejmě nemám prostředky k tomu, abych zjistil, jak to opravdu je :) .

Zdravím

S Vašimi argumenty souhlasím. Je mi to také divné. Divné je to, že nelze o tomto problému nikde na internetu najít zmínku. Na druhé straně je fakt, že se tyto vybrané telefony Huawei musí chovat jinak než všechny ostatní, což je také podivné, a o tom, že má Huawei vše pevně pod kontrolou, to nesvědčí. Ledaže by to byla úmyslná vlastnost, kterou se chce Huawei lišit, domnívá se, že je v něčem lepší, a tohle je vedlejší nechtěný efekt.
To, že se tyto telefony nechovají dobře, mi neoficiálně prozradili z T-mobile, možná je to ale jen výmluva, která má zakrýt to, že si s tím nevědí moc rady. Prý je tam i nějaký náhodný vliv, jako že po čerstvém restartu se telefon může chovat jinak než po delší době. Prý se problém občas projeví i při hovorech v rámci T-mobile, tedy netýká se jen nás. Bylo mi řečeno, že ono "řešení", na které přišli, není definitivní odstranění příčiny problému, ale jen obejití problému tak, aby se neprojevoval u virtuálů jako Odorik. Tedy pokud byste se s problémem setkali i jinde než u Odorik, nedivte se.

Asi bych to shrnul tak, že pokud se rozhodujete mezi dvěma telefony a nevíte, který vybrat, jste na vážkách, tahle vlastnost by mohlo být to, co vás převáží k vybrání jiného modelu.
Sám jsem byl nucen takový telefon koupit, abychom to mohli testovat. Připlatil jsem si na Alze za možnost jej do 60 dní vrátit, ale v T-mobile to nestihli, takže nám zůstal a kolegyně ho nyní běžně používá. Žádný další problém s telefonem nepozoruji.

Problém s chybějícím zvoněním by měl být ode dneška definitivně odstraněn pro uživatele Odorik.cz.
(pokud problém chcete vyvolat kvůli testování, je třeba dočasně na telefonu povolit jen 3G síť, u hovorů přes 2G síť se problém nevyskytoval nikdy)