O2 chybně přesměrovává hovory z mobilu na pevnou

Potíže a možnosti při volání ze sim karet Odorik.cz
Odpovědět
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

O2 chybně přesměrovává hovory z mobilu na pevnou

Příspěvek od xsouku04 »

Dnes jsme zjistili jeden případ zákazníka, který si mobilní O2 a přesměruje na pevnou linku Odoriku nebo třeba i od 802.cz , ale nepřenáší se korektně původní číslo volajícího. Např. zadáním **21*cislo# O2 nepředává původní číslo volajícího.
Všechny příchozí hovory se pak jeví jako ze skrytého čísla nebo z čísla, které bylo přesměrováno. Původní číslo volajícího se v O2 ztratí.
Pokud je hovor přesměrován na mobil, problém se nevyskytne.

Komplikace to je, pokud chcete příchozí hovory zpracovávat na VoIP třeba proto, že je chcete přijímat v zahraničí mimo EU a bez roamingových poplatků.

Pracovník na infolince O2 800020202 bohužel není schopen problém ani pochopit.
helmut.niederman
Příspěvky: 1012
Registrován: stř 10. črc 2013 21:40:28

Re: O2 chybně přesměrovává hovory z mobilu na pevnou

Příspěvek od helmut.niederman »

Zbytečná ztráta času, zkuste se zeptat přes fejs O2 Guru. Jinak mobilní operátoři bojkotují VOIP providery. :x

Jo na té infolince to bohužel chodí asi takto :

Volající :
Haló hlasím špatnou funkčnost přesměrování hovorů, přenese se číslo přesměrované stanice ale nikoliv číslo volajícího.

Operátor :
V našem systému vidím, že máte aktivovanou službu přesměrování hovorů. Co jste zadával při přesměrování, popište mi to, prosím.

Volající :
Zadal jsem *21*123456789#

Operátor :
Ano, to je v pořádku, děkuji, přesměrování hovoru máte tedy funkční. Co přesně máte za problém ?

Volající :
Volám z telefonní budky na mobil, který má přesměrováno na pevnou VOIP linku operátora Novák s.r.o. Když to začne tam zvonit, nevidí volaný číslo telefonní budky ale číslo mobilu O2.

Operátor :
Ale volající se dovolá, že ?

Volající :
To, ano, ale nezobrazuje se korektně telefonní číslo.

Operátor :
Pak tedy problém bude na straně toho VOIP operátora Novák s.r.o. Z naší strany je vše v pořádku, služba je funkční, dovolatenost na přesměrované číslo taky, takže jaké máte další přání ?
Volající :
"ticho "
Operátor :
Pokud tedy nemáte nic, z mé strany je to vše s čím vám mohu pomoci, přeji příjemný den, nashledanou..... :twisted:
Odpovědět