Dnes jsme zjistili jeden případ zákazníka, který si mobilní O2 a přesměruje na pevnou linku Odoriku nebo třeba i od 802.cz , ale nepřenáší se korektně původní číslo volajícího. Např. zadáním **21*cislo# O2 nepředává původní číslo volajícího.
Všechny příchozí hovory se pak jeví jako ze skrytého čísla nebo z čísla, které bylo přesměrováno. Původní číslo volajícího se v O2 ztratí.
Pokud je hovor přesměrován na mobil, problém se nevyskytne.
Komplikace to je, pokud chcete příchozí hovory zpracovávat na VoIP třeba proto, že je chcete přijímat v zahraničí mimo EU a bez roamingových poplatků.
Pracovník na infolince O2 800020202 bohužel není schopen problém ani pochopit.
O2 chybně přesměrovává hovory z mobilu na pevnou
-
- Příspěvky: 1012
- Registrován: stř 10. črc 2013 21:40:28
Re: O2 chybně přesměrovává hovory z mobilu na pevnou
Zbytečná ztráta času, zkuste se zeptat přes fejs O2 Guru. Jinak mobilní operátoři bojkotují VOIP providery.
Jo na té infolince to bohužel chodí asi takto :
Volající :
Haló hlasím špatnou funkčnost přesměrování hovorů, přenese se číslo přesměrované stanice ale nikoliv číslo volajícího.
Operátor :
V našem systému vidím, že máte aktivovanou službu přesměrování hovorů. Co jste zadával při přesměrování, popište mi to, prosím.
Volající :
Zadal jsem *21*123456789#
Operátor :
Ano, to je v pořádku, děkuji, přesměrování hovoru máte tedy funkční. Co přesně máte za problém ?
Volající :
Volám z telefonní budky na mobil, který má přesměrováno na pevnou VOIP linku operátora Novák s.r.o. Když to začne tam zvonit, nevidí volaný číslo telefonní budky ale číslo mobilu O2.
Operátor :
Ale volající se dovolá, že ?
Volající :
To, ano, ale nezobrazuje se korektně telefonní číslo.
Operátor :
Pak tedy problém bude na straně toho VOIP operátora Novák s.r.o. Z naší strany je vše v pořádku, služba je funkční, dovolatenost na přesměrované číslo taky, takže jaké máte další přání ?
Volající :
"ticho "
Operátor :
Pokud tedy nemáte nic, z mé strany je to vše s čím vám mohu pomoci, přeji příjemný den, nashledanou.....
Jo na té infolince to bohužel chodí asi takto :
Volající :
Haló hlasím špatnou funkčnost přesměrování hovorů, přenese se číslo přesměrované stanice ale nikoliv číslo volajícího.
Operátor :
V našem systému vidím, že máte aktivovanou službu přesměrování hovorů. Co jste zadával při přesměrování, popište mi to, prosím.
Volající :
Zadal jsem *21*123456789#
Operátor :
Ano, to je v pořádku, děkuji, přesměrování hovoru máte tedy funkční. Co přesně máte za problém ?
Volající :
Volám z telefonní budky na mobil, který má přesměrováno na pevnou VOIP linku operátora Novák s.r.o. Když to začne tam zvonit, nevidí volaný číslo telefonní budky ale číslo mobilu O2.
Operátor :
Ale volající se dovolá, že ?
Volající :
To, ano, ale nezobrazuje se korektně telefonní číslo.
Operátor :
Pak tedy problém bude na straně toho VOIP operátora Novák s.r.o. Z naší strany je vše v pořádku, služba je funkční, dovolatenost na přesměrované číslo taky, takže jaké máte další přání ?
Volající :
"ticho "
Operátor :
Pokud tedy nemáte nic, z mé strany je to vše s čím vám mohu pomoci, přeji příjemný den, nashledanou.....