Stránka 2 z 2

Re: Několik dnů zlobí MMS

Napsal: sob 02. pro 2017 15:12:00
od alfi
xsouku04 píše:Tak z T-mobile odpověděli. Prý stačí si MMS zakázat a za chvíli opět povolit a pak to jde. Ověřil jsem je to tak. Tedy nejspíše se to týká velké části SIM u odorik, díky té jejich zpackané migraci.
A těm co posílání jde, ale nespolehlivě, tak to může být tím, že ta nespolehlivost je u oněch příjemců.
Máte pravdu, po nastavení a zrušení blokace už MMS odcházejí. Smsky o vyzvednutí na webu nechodily. A je divné, že se to týkalo jen příjemců v Odoriku... Každopádně díky za zařízení opravy :-)
xsouku04 píše:Nyní budeme řešit jak změnit nastavení 7000 SIM tak, aby se jim to nezhroutilo.
To by měli v TM zařídit sami ne? Přeci jen je to problém u nich..

Re: Několik dnů zlobí MMS

Napsal: úte 05. pro 2017 10:00:15
od nijel
Potvrzuji, že zablokování a následné povolení MMS problém odstraní.

Re: Několik dnů zlobí MMS

Napsal: stř 06. pro 2017 11:56:33
od megacruiser
Problém s MMS trval mezi 21.11. 2017 a 5.12. 2017. Nyní nám bylo potvrzeno, že je již opraven pro všechny zákazníky, kterých se týkal (většina). Namátkově jsme to otestovali, a problém se opravdu neprojevil.

Re: Několik dnů zlobí MMS

Napsal: stř 06. pro 2017 14:29:57
od Hafi
Heh, a já jsem nechápal, proč z dovolené (včera jsem se vrátil) nedošla ani jedna (ani nebyla zaplacena, naštěstí).
V.