Stránka 1 z 1

Martinik

Napsal: úte 06. úno 2018 15:41:44
od marvel
Jsem na Martiniku, což je Francie, takže EU, ale jaksi nemám žádný signál. Telefon se nepřipojí k žádnému ze zdejších operátorů. O2 i Vodafone fungují normálně (vyzkoušeno). Problém je, že potřebuji zadávat příkazy do banky a absolutně jsem netušil, že se zde v EU mobilem nepřipojím. Můžete být tak hodní a nějak to pořešit? Musím platit, hlavně FÚ, ale autorizační sms mi nepřijde. PS: kolega ma nějaký firemní tarif od T-Mobile a má úplně stejný problém, žádná síť ho neakceptuje.

Re: Martinik

Napsal: úte 06. úno 2018 18:40:55
od megacruiser
Dobrý den,
děkujeme Vám za nahlášení, problém jsme předali T-Mobilu.
Můžete nám poslat na kontakt@odorik.cz čísla, kterých se problém týká? Jak dlouho již na Martiniku jste a jak dlouho ještě budete? Které sítě zde připojení odmítly?
Dokud T-Mobile chybu nevyřeší, napadá mě jako provizorní řešení pouze výměna SIM, která by byla u někoho zde v ČR a SMS přeposílat na jinou SIM na Martiniku.

Re: Martinik

Napsal: stř 07. úno 2018 1:04:21
od marvel
Nevim zda se to povedlo diky Vasi urgenci, ale kazdopadne asi 3 hodiny po nasi emailove komunikaci se najednou mobily prihlasili do site. Data tedy nejedou, ale to uz neresim, hlavne, ze je mobil "v siti". Diky a super pristup ze strany odoriku :)

Re: Martinik

Napsal: stř 07. úno 2018 12:10:32
od megacruiser
Dobrý den, děkujeme Vám za potvrzení.
Ještě přidám informaci od T-Mobilu:
S roamingovým partnerem v Gaudaloupe – Martinique – máme sice roamingovou smlouvu, ale nemáme otevřená data a to platí pro všechny zákazníky TMCZ.
Tedy datové připojení je zde nutné získat jinou cestou.

Re: Martinik

Napsal: čtv 08. úno 2018 10:20:01
od megacruiser
Ještě doplnění od T-Mobilu, problém je již zcela vyřešen:
Na Martiniku nebyl funkční roaming pro všechny zákazníky TMCZ. 7.2.2018 odpoledne byly na straně Martiniky provedené úpravy na síti. V případě, že se zákazníci nepřihlásí do sítě, je potřeba restartovat telefon. Podle kolegů z roamingu by to ale nemělo být potřeba a telefon by se měl přihlásit k síti bez tohoto kroku. Problém byl na straně operátora na Martiniku.