Dotaz na služby Odorika

Potíže a možnosti při volání ze sim karet Odorik.cz

Dotaz na služby Odorika

Příspěvekod pedrysek7 » ned 15. dub 2018 18:36:57

Dobrý dem,
využívám služeb vašeho nejen virtuální operátora v síti T-Mobile a tak mám na vás několik dotazů:

1) V zákaznické sekci – Výpis volání jsou uvedeny veškeré příchozí, odchozí hovory, čerpání služeb atd.
Jaká je historie těchto dat? Jsou a budou vždy přehledy zcela v délce historie neomezené?
2) Tenkrát Odorik jednal s mobilním operátorem Vodafone o využívání jejich služeb. Chci se prosím zeptat, zda je tato možnost už zcela nemyslitelná? Jaké podmínky by nabízel z hlediska cen, volání Vodafone oproti T-Mobili dnes?
3) Dnes nově třeba virtuál Sazka mobil nabízí jako odměnu za dobití ve výši 300 Kč různé bonusy mj. 1GB dat zcela zdarma nebo 100 Ke kreditu navíc, volání v síti zdarma.
Chci se zeptat, zda neplánuje jít Odorik podobnou cestou, kdy po pročerpání určité částky ( dobití kreditu) by zákauzník získal nějakou odměnu?
4) Plánujete do budoucna nějakou úpravu cen volání za mobilní služby nebo internetové volání, případné upravit cen mobilních dat s ohledem na konkurenci?
Plně si uvědomuji, že Odorik je velice svázán diktátem T-Mobilu a moc možností ani není, ale určitě by s tím šlo něco udělat.
5) Medávno byl na internetu rozhovor s ředitelem Sazka mobilu – viz odkaz:
https://mobilenet.cz/clanky/virtual-saz ... niku-31171
Jaký na to máte názor? Je dle vás Sazka mobil pravý virtuál?
( samozřejmě Kaktus, Blesk mobil, Mobil.cz, Oskarta – to jsou jen značky klasic. operátora, nic víc)
6) Kolik má Odorik aktivních uživatelů sim karet a má v plánu v delším časovém horizontu dosáhnout vyššího počtu zákazníků, jako třeba Sazka mobil?
7) V zákaznické sekci služby webu – poslat SMS zprávu je možnost odeslání SMS za cenu 1 Kč. Bylo by možné technicky nastavit systém tak, že by si uživatel navolil text zprávy, číslo a datum, čas odeslání. Ve zvolenou dobu by došlo k automatickému odeslání sms zprávy?

Děkuji za odpověď na mé dotazy a přeji mnoho spokojených zákazníků.

Pro info uvádím, jak to mám já:
S Odorikem jsem jako já i má celá rodina velice spokojeni, perfektní, rodinný přístup k zákazníkovi a široké možnosti služeb.Včetně v nouzi možnost volat z telefonního automatu ze společného kreditu. Využívám jak data, tak i volání z mobilu, zpětné volání nebo volání z internetu.

Na dlouhé hovory využívám aktuálně slovenskou SIM kartu od O2 Slovaki s.r.o., kde cena za 1 hovor v celé EU stojí pouhých 0,10 EUR tj. cca. 2,60 Kč. To je naprosto bezkonkurenční nabídka. Volám delší hovory cca. 2-3 týdne tj. 15 hovorů a to by se mě paušál od naší operátorské trojky rozhodně nevyplatil. Určitě se mi na Slovensko zajet rozhodně vyplatilo. Tuto kartu mám jako záložní.
Třeba jsem jednou volal kamarádovi a za 0,10 EUR ( 2,60 Kč) jsem telefonoval asi 90 minut. Hovor šel v síti české O2 ( to je logické) , ale bylo zajímavé, že po 70 min. nedošlo k přerušení. V každém případě skvělá a zcela bezkonkurenční nabídka nabídka. Pro případ ztráty, mám v rezervě ještě jdnu SIM kartu, abych nemusel hned jet pro ni na Slovensko.
pedrysek7
 
Příspěvky: 1
Registrován: pát 02. bře 2018 8:30:46
Bydliště: Slaný

Re: Dotaz na služby Odorika

Příspěvekod xsouku04 » ned 15. dub 2018 19:22:56

Ad 1) Hovory se zobrazují od roku 2012, ostatní údaje zatím neomezeně. Myslím, že je rozumné hovory držet něco jako 5 let.
Ad 2) Vodafone,předpokládám, nebude. Nabídka byla horší a nyní to vzdal i třeba takový OpenCall, který své zákazníky prodal O2.
Ad 3) Odměnu za dobití neplánujeme, nedává to moc smysl. U nás stačí platit jednou za rok - což spousta našich zákazníků dělá, nebo inkasem, není třeba kvůli odměněně platit každý měsíc. Odměnu za dobití je možné snadno "zneužít" a kredit utratit např. dárcovskými SMS, nebo SMS jízdenkami.
Ad 4) Bez změny velkoobchodní nabídky je nějaké plánování bezpředmětné.
Ad 5) Podobný rozhovor obvykle lze chápat i jako PR. Ředitel samozřejmě říká jen takové věci, které mohou prospět prodeji. Jestli je SAZKA skutečný virtuál, nebo jen další značka Vodafonu, lze poznat podle toho, s kým uzavíráte smlouvu. SAZKA má dost peněz a není problém rozjezd nebo i provoz dotovat. Že někdo podobnou službu dotuje, nikdo v podobném rozhovoru nepřizná. Hlavní důvod, proč to mají virtuálové v ČR těžké, je ten, že více jak polovina lidí v ČR využívá neveřejných nabídek a volají až několikanásobně levněji, než může nabídnout nejlevnější virtuál veřejně.
Ad 6) Žádné investice do zbrklého navyšování uživatelů "za každou cenu" nejsou v plánu.
Ad 7) Bylo by to možné, ale nic takového v plánu momentálně není. Doporučuji kalendář nebo nějakou speciální aplikaci pro android.

Odorik je výhodný spíše pro méně volající s cca 20-300 minut/měsíc, co si vystačí s málo daty. Lze navíc dobře kombinovat s VoIP. Pokud potřebujete dat více, je zde možnost mít jako druhou SIM v mobilu datovou SIM. Ideálně z nějaké neveřejné firemní nabídky nebo si koupit za 38 Kč 500 MB s roční platností. https://www.eet-nejlevneji.cz/datove-si ... -internet/. Přijít s nějakým novým balíčkem by mohlo mít smysl jen při volání z VoIP, co se týče mobilu, nic zásadního vykouzlit nelze.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6519
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Dotaz na služby Odorika

Příspěvekod Hafi » úte 17. dub 2018 14:30:57

ad 7) ....to byly staré dobré časy na Vodafone parku. Člověk nastavil takové to "ze slušnosti" přání k narozeninám všem babičkám na rok dopředu a měl klid :-)
Hafi
 
Příspěvky: 27
Registrován: stř 01. črc 2015 10:13:50


Zpět na Odorik virtuální mobilní operátor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků