Dotaz na služby Odorika
Napsal: ned 15. dub 2018 18:36:57
Dobrý dem,
využívám služeb vašeho nejen virtuální operátora v síti T-Mobile a tak mám na vás několik dotazů:
1) V zákaznické sekci – Výpis volání jsou uvedeny veškeré příchozí, odchozí hovory, čerpání služeb atd.
Jaká je historie těchto dat? Jsou a budou vždy přehledy zcela v délce historie neomezené?
2) Tenkrát Odorik jednal s mobilním operátorem Vodafone o využívání jejich služeb. Chci se prosím zeptat, zda je tato možnost už zcela nemyslitelná? Jaké podmínky by nabízel z hlediska cen, volání Vodafone oproti T-Mobili dnes?
3) Dnes nově třeba virtuál Sazka mobil nabízí jako odměnu za dobití ve výši 300 Kč různé bonusy mj. 1GB dat zcela zdarma nebo 100 Ke kreditu navíc, volání v síti zdarma.
Chci se zeptat, zda neplánuje jít Odorik podobnou cestou, kdy po pročerpání určité částky ( dobití kreditu) by zákauzník získal nějakou odměnu?
4) Plánujete do budoucna nějakou úpravu cen volání za mobilní služby nebo internetové volání, případné upravit cen mobilních dat s ohledem na konkurenci?
Plně si uvědomuji, že Odorik je velice svázán diktátem T-Mobilu a moc možností ani není, ale určitě by s tím šlo něco udělat.
5) Medávno byl na internetu rozhovor s ředitelem Sazka mobilu – viz odkaz:
https://mobilenet.cz/clanky/virtual-saz ... niku-31171
Jaký na to máte názor? Je dle vás Sazka mobil pravý virtuál?
( samozřejmě Kaktus, Blesk mobil, Mobil.cz, Oskarta – to jsou jen značky klasic. operátora, nic víc)
6) Kolik má Odorik aktivních uživatelů sim karet a má v plánu v delším časovém horizontu dosáhnout vyššího počtu zákazníků, jako třeba Sazka mobil?
7) V zákaznické sekci služby webu – poslat SMS zprávu je možnost odeslání SMS za cenu 1 Kč. Bylo by možné technicky nastavit systém tak, že by si uživatel navolil text zprávy, číslo a datum, čas odeslání. Ve zvolenou dobu by došlo k automatickému odeslání sms zprávy?
Děkuji za odpověď na mé dotazy a přeji mnoho spokojených zákazníků.
Pro info uvádím, jak to mám já:
S Odorikem jsem jako já i má celá rodina velice spokojeni, perfektní, rodinný přístup k zákazníkovi a široké možnosti služeb.Včetně v nouzi možnost volat z telefonního automatu ze společného kreditu. Využívám jak data, tak i volání z mobilu, zpětné volání nebo volání z internetu.
Na dlouhé hovory využívám aktuálně slovenskou SIM kartu od O2 Slovaki s.r.o., kde cena za 1 hovor v celé EU stojí pouhých 0,10 EUR tj. cca. 2,60 Kč. To je naprosto bezkonkurenční nabídka. Volám delší hovory cca. 2-3 týdne tj. 15 hovorů a to by se mě paušál od naší operátorské trojky rozhodně nevyplatil. Určitě se mi na Slovensko zajet rozhodně vyplatilo. Tuto kartu mám jako záložní.
Třeba jsem jednou volal kamarádovi a za 0,10 EUR ( 2,60 Kč) jsem telefonoval asi 90 minut. Hovor šel v síti české O2 ( to je logické) , ale bylo zajímavé, že po 70 min. nedošlo k přerušení. V každém případě skvělá a zcela bezkonkurenční nabídka nabídka. Pro případ ztráty, mám v rezervě ještě jdnu SIM kartu, abych nemusel hned jet pro ni na Slovensko.
využívám služeb vašeho nejen virtuální operátora v síti T-Mobile a tak mám na vás několik dotazů:
1) V zákaznické sekci – Výpis volání jsou uvedeny veškeré příchozí, odchozí hovory, čerpání služeb atd.
Jaká je historie těchto dat? Jsou a budou vždy přehledy zcela v délce historie neomezené?
2) Tenkrát Odorik jednal s mobilním operátorem Vodafone o využívání jejich služeb. Chci se prosím zeptat, zda je tato možnost už zcela nemyslitelná? Jaké podmínky by nabízel z hlediska cen, volání Vodafone oproti T-Mobili dnes?
3) Dnes nově třeba virtuál Sazka mobil nabízí jako odměnu za dobití ve výši 300 Kč různé bonusy mj. 1GB dat zcela zdarma nebo 100 Ke kreditu navíc, volání v síti zdarma.
Chci se zeptat, zda neplánuje jít Odorik podobnou cestou, kdy po pročerpání určité částky ( dobití kreditu) by zákauzník získal nějakou odměnu?
4) Plánujete do budoucna nějakou úpravu cen volání za mobilní služby nebo internetové volání, případné upravit cen mobilních dat s ohledem na konkurenci?
Plně si uvědomuji, že Odorik je velice svázán diktátem T-Mobilu a moc možností ani není, ale určitě by s tím šlo něco udělat.
5) Medávno byl na internetu rozhovor s ředitelem Sazka mobilu – viz odkaz:
https://mobilenet.cz/clanky/virtual-saz ... niku-31171
Jaký na to máte názor? Je dle vás Sazka mobil pravý virtuál?
( samozřejmě Kaktus, Blesk mobil, Mobil.cz, Oskarta – to jsou jen značky klasic. operátora, nic víc)
6) Kolik má Odorik aktivních uživatelů sim karet a má v plánu v delším časovém horizontu dosáhnout vyššího počtu zákazníků, jako třeba Sazka mobil?
7) V zákaznické sekci služby webu – poslat SMS zprávu je možnost odeslání SMS za cenu 1 Kč. Bylo by možné technicky nastavit systém tak, že by si uživatel navolil text zprávy, číslo a datum, čas odeslání. Ve zvolenou dobu by došlo k automatickému odeslání sms zprávy?
Děkuji za odpověď na mé dotazy a přeji mnoho spokojených zákazníků.
Pro info uvádím, jak to mám já:
S Odorikem jsem jako já i má celá rodina velice spokojeni, perfektní, rodinný přístup k zákazníkovi a široké možnosti služeb.Včetně v nouzi možnost volat z telefonního automatu ze společného kreditu. Využívám jak data, tak i volání z mobilu, zpětné volání nebo volání z internetu.
Na dlouhé hovory využívám aktuálně slovenskou SIM kartu od O2 Slovaki s.r.o., kde cena za 1 hovor v celé EU stojí pouhých 0,10 EUR tj. cca. 2,60 Kč. To je naprosto bezkonkurenční nabídka. Volám delší hovory cca. 2-3 týdne tj. 15 hovorů a to by se mě paušál od naší operátorské trojky rozhodně nevyplatil. Určitě se mi na Slovensko zajet rozhodně vyplatilo. Tuto kartu mám jako záložní.
Třeba jsem jednou volal kamarádovi a za 0,10 EUR ( 2,60 Kč) jsem telefonoval asi 90 minut. Hovor šel v síti české O2 ( to je logické) , ale bylo zajímavé, že po 70 min. nedošlo k přerušení. V každém případě skvělá a zcela bezkonkurenční nabídka nabídka. Pro případ ztráty, mám v rezervě ještě jdnu SIM kartu, abych nemusel hned jet pro ni na Slovensko.