Mizi přesměrování z mobilního čísla Odorika na SIP?

Potíže a možnosti při volání ze sim karet Odorik.cz

Mizi přesměrování z mobilního čísla Odorika na SIP?

Příspěvekod ondrej.nemecek » stř 18. dub 2018 19:23:59

Dobrý den,

nedávno jsem si nastavoval přesměrování z mobilního čísla Odorika na SIP, pomocí

  • **62*+420910126402*10#
  • **61*+420910126402*10**30#

Po několika dnech jsem zjistil, že pokud je mobil mimo signál je moje mobilní číslo nedostupné a k přesměrování nedochází.

Je možné, že se nastavení ztratilo nebo jsem někde udělal chybu? Stalo se to i někomu jinému?

Děkuji za zprávu,
Ondřej Němeček.
ondrej.nemecek
 
Příspěvky: 19
Registrován: úte 27. čer 2017 16:05:58

Re: Mizi přesměrování z mobilního čísla Odorika na SIP?

Příspěvekod mobilemanic » stř 18. dub 2018 19:31:30

Mě se také nastavení přesměrování ztratilo, může to být pár týdnů, zjistil jsem to dneska.. Nejspíš t-mobile zase někde něco přehrabuje a to co si člověk může sám nastavit znova, na to kašlou :-/
mobilemanic
 
Příspěvky: 474
Registrován: čtv 10. říj 2013 10:20:15

Re: Mizi přesměrování z mobilního čísla Odorika na SIP?

Příspěvekod EuroTEL *11 » stř 18. dub 2018 19:37:07

Teď jsem to zkoušel a normálně to funguje !!!

Bodejť by vám to mělo fungovat, když to máte špatně nastavené.
**62*+420910126402*10#
**61*+420910126402*10**30#
Správně by to mělo být takto *62*00420910126402# a *61*00420910126402# Funguje i nepodmíněné přesměrování.
Uživatelský avatar
EuroTEL *11
 
Příspěvky: 65
Registrován: pon 05. úno 2018 21:15:11

Re: Mizi přesměrování z mobilního čísla Odorika na SIP?

Příspěvekod mobilemanic » stř 18. dub 2018 21:02:00

EuroTEL: já měl normální přesměrování nastavené v menu mobilu, u operátora to registrované bylo, to vím, normálně to dlouho fungovalo... A dneska po zapnutí mobilu ze šuplíku to tam nastavené už nebylo.
mobilemanic
 
Příspěvky: 474
Registrován: čtv 10. říj 2013 10:20:15

Re: Mizi přesměrování z mobilního čísla Odorika na SIP?

Příspěvekod EuroTEL *11 » stř 18. dub 2018 22:10:45

mobilemanic píše:EuroTEL: já měl normální přesměrování nastavené v menu mobilu, u operátora to registrované bylo, to vím, normálně to dlouho fungovalo... A dneska po zapnutí mobilu ze šuplíku to tam nastavené už nebylo.


Aha, vyzkoušejte nepodmíněné přesměrování, to jsem zkoušel a mne to funguje. :idea:
Uživatelský avatar
EuroTEL *11
 
Příspěvky: 65
Registrován: pon 05. úno 2018 21:15:11

Re: Mizi přesměrování z mobilního čísla Odorika na SIP?

Příspěvekod xsouku04 » čtv 19. dub 2018 0:02:11

ondrej.nemecek píše:Dobrý den,

nedávno jsem si nastavoval přesměrování z mobilního čísla Odorika na SIP, pomocí

  • **62*+420910126402*10#
  • **61*+420910126402*10**30#

Po několika dnech jsem zjistil, že pokud je mobil mimo signál je moje mobilní číslo nedostupné a k přesměrování nedochází.

Je možné, že se nastavení ztratilo nebo jsem někde udělal chybu? Stalo se to i někomu jinému?

Děkuji za zprávu,
Ondřej Němeček.


Předpokládám, že chybu udělal T-Mobile. Poměrně často dělá různé chyby. My k nastavení přesměrování nemáme vůbec přístup.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6739
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Mizi přesměrování z mobilního čísla Odorika na SIP?

Příspěvekod Pitomec » čtv 19. dub 2018 9:11:08

Něco špatně je, protože sám mám nastaveno přesměrování z mobilního čísla na nomadické pouze v případě, kdy jsem mimo signál a stejně dochází k přesměrování i v případě, kdy hovor nezvednu. Už jsem to asi dvakrát nastavoval znovu a po pár dnech je výsledek zase stejný.
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitomec
 
Příspěvky: 1962
Registrován: ned 27. lis 2011 22:26:33
Bydliště: Brno

Re: Mizi přesměrování z mobilního čísla Odorika na SIP?

Příspěvekod megacruiser » čtv 19. dub 2018 16:44:48

Zmizelá přesměrování jsem nahlásil T-Mobilu, o problému zatím nevěděli, nyní jej řeší.
Uživatelský avatar
megacruiser
Administrátor
 
Příspěvky: 229
Registrován: stř 13. říj 2010 15:09:09
Bydliště: Brno

Re: Mizi přesměrování z mobilního čísla Odorika na SIP?

Příspěvekod ondrej.nemecek » ned 22. dub 2018 17:20:15

EuroTEL *11 píše:Teď jsem to zkoušel a normálně to funguje !!!

Bodejť by vám to mělo fungovat, když to máte špatně nastavené.
**62*+420910126402*10#
**61*+420910126402*10**30#
Správně by to mělo být takto *62*00420910126402# a *61*00420910126402# Funguje i nepodmíněné přesměrování.


Myslím že kódy mám správně, viz třeba 0000*kódy#

megacruiser píše:Zmizelá přesměrování jsem nahlásil T-Mobilu, o problému zatím nevěděli, nyní jej řeší.

xsouku04 píše:Předpokládám, že chybu udělal T-Mobile. Poměrně často dělá různé chyby. My k nastavení přesměrování nemáme vůbec přístup.


Díky reakce. Znovu jsem vše nastavil a zatím to funguje... Snad to opraví, aby to už nemizelo.
ondrej.nemecek
 
Příspěvky: 19
Registrován: úte 27. čer 2017 16:05:58

Re: Mizi přesměrování z mobilního čísla Odorika na SIP?

Příspěvekod xsouku04 » pát 04. kvě 2018 13:28:57

Konečně se k tomu T-mobile vyjádřil.

Prý vymazání přesměrování způsobilo, když jsme zapnuli informační SMS, která informuje o tom že jste vyčerpali 80% a 100% z nastaveného limitu. Tedy týkat by se to mělo jen lidí, co neměli žádný datový balíček, u nich byla tahle volba dříve vypnutá, protože žádný limit nebyl (místo toho bylo omezení rychlosti - což ale není moc dobré a i s omezenou rychlostí se dá nadělat velký účet za data)

Viz nedávné změny http://www.odorik.cz/w/fup

Oprava bude prý trvat dlouho, nicméně pozitivní je, že tahle volba by měla být zapnuta nyní u všech simkaret a neměla by se měnit, tedy by se vymazání nemělo opakovat.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6739
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Další

Zpět na Odorik virtuální mobilní operátor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků