Stránka 1 z 2

Mizi přesměrování z mobilního čísla Odorika na SIP?

Napsal: stř 18. dub 2018 19:23:59
od ondrej.nemecek
Dobrý den,

nedávno jsem si nastavoval přesměrování z mobilního čísla Odorika na SIP, pomocí
  • **62*+420910126402*10#
  • **61*+420910126402*10**30#
Po několika dnech jsem zjistil, že pokud je mobil mimo signál je moje mobilní číslo nedostupné a k přesměrování nedochází.

Je možné, že se nastavení ztratilo nebo jsem někde udělal chybu? Stalo se to i někomu jinému?

Děkuji za zprávu,
Ondřej Němeček.

Re: Mizi přesměrování z mobilního čísla Odorika na SIP?

Napsal: stř 18. dub 2018 19:31:30
od mobilemanic
Mě se také nastavení přesměrování ztratilo, může to být pár týdnů, zjistil jsem to dneska.. Nejspíš t-mobile zase někde něco přehrabuje a to co si člověk může sám nastavit znova, na to kašlou :-/

Re: Mizi přesměrování z mobilního čísla Odorika na SIP?

Napsal: stř 18. dub 2018 19:37:07
od EuroTEL *11
Teď jsem to zkoušel a normálně to funguje !!!

Bodejť by vám to mělo fungovat, když to máte špatně nastavené.
**62*+420910126402*10#
**61*+420910126402*10**30#
Správně by to mělo být takto *62*00420910126402# a *61*00420910126402# Funguje i nepodmíněné přesměrování.

Re: Mizi přesměrování z mobilního čísla Odorika na SIP?

Napsal: stř 18. dub 2018 21:02:00
od mobilemanic
EuroTEL: já měl normální přesměrování nastavené v menu mobilu, u operátora to registrované bylo, to vím, normálně to dlouho fungovalo... A dneska po zapnutí mobilu ze šuplíku to tam nastavené už nebylo.

Re: Mizi přesměrování z mobilního čísla Odorika na SIP?

Napsal: stř 18. dub 2018 22:10:45
od EuroTEL *11
mobilemanic píše:EuroTEL: já měl normální přesměrování nastavené v menu mobilu, u operátora to registrované bylo, to vím, normálně to dlouho fungovalo... A dneska po zapnutí mobilu ze šuplíku to tam nastavené už nebylo.
Aha, vyzkoušejte nepodmíněné přesměrování, to jsem zkoušel a mne to funguje. :idea:

Re: Mizi přesměrování z mobilního čísla Odorika na SIP?

Napsal: čtv 19. dub 2018 0:02:11
od xsouku04
ondrej.nemecek píše:Dobrý den,

nedávno jsem si nastavoval přesměrování z mobilního čísla Odorika na SIP, pomocí
  • **62*+420910126402*10#
  • **61*+420910126402*10**30#
Po několika dnech jsem zjistil, že pokud je mobil mimo signál je moje mobilní číslo nedostupné a k přesměrování nedochází.

Je možné, že se nastavení ztratilo nebo jsem někde udělal chybu? Stalo se to i někomu jinému?

Děkuji za zprávu,
Ondřej Němeček.
Předpokládám, že chybu udělal T-Mobile. Poměrně často dělá různé chyby. My k nastavení přesměrování nemáme vůbec přístup.

Re: Mizi přesměrování z mobilního čísla Odorika na SIP?

Napsal: čtv 19. dub 2018 9:11:08
od Pitomec
Něco špatně je, protože sám mám nastaveno přesměrování z mobilního čísla na nomadické pouze v případě, kdy jsem mimo signál a stejně dochází k přesměrování i v případě, kdy hovor nezvednu. Už jsem to asi dvakrát nastavoval znovu a po pár dnech je výsledek zase stejný.

Re: Mizi přesměrování z mobilního čísla Odorika na SIP?

Napsal: čtv 19. dub 2018 16:44:48
od megacruiser
Zmizelá přesměrování jsem nahlásil T-Mobilu, o problému zatím nevěděli, nyní jej řeší.

Re: Mizi přesměrování z mobilního čísla Odorika na SIP?

Napsal: ned 22. dub 2018 17:20:15
od ondrej.nemecek
EuroTEL *11 píše:Teď jsem to zkoušel a normálně to funguje !!!

Bodejť by vám to mělo fungovat, když to máte špatně nastavené.
**62*+420910126402*10#
**61*+420910126402*10**30#
Správně by to mělo být takto *62*00420910126402# a *61*00420910126402# Funguje i nepodmíněné přesměrování.
Myslím že kódy mám správně, viz třeba 0000*kódy#
megacruiser píše:Zmizelá přesměrování jsem nahlásil T-Mobilu, o problému zatím nevěděli, nyní jej řeší.
xsouku04 píše:Předpokládám, že chybu udělal T-Mobile. Poměrně často dělá různé chyby. My k nastavení přesměrování nemáme vůbec přístup.
Díky reakce. Znovu jsem vše nastavil a zatím to funguje... Snad to opraví, aby to už nemizelo.

Re: Mizi přesměrování z mobilního čísla Odorika na SIP?

Napsal: pát 04. kvě 2018 13:28:57
od xsouku04
Konečně se k tomu T-mobile vyjádřil.

Prý vymazání přesměrování způsobilo, když jsme zapnuli informační SMS, která informuje o tom že jste vyčerpali 80% a 100% z nastaveného limitu. Tedy týkat by se to mělo jen lidí, co neměli žádný datový balíček, u nich byla tahle volba dříve vypnutá, protože žádný limit nebyl (místo toho bylo omezení rychlosti - což ale není moc dobré a i s omezenou rychlostí se dá nadělat velký účet za data)

Viz nedávné změny http://www.odorik.cz/w/fup

Oprava bude prý trvat dlouho, nicméně pozitivní je, že tahle volba by měla být zapnuta nyní u všech simkaret a neměla by se měnit, tedy by se vymazání nemělo opakovat.