Mizi přesměrování z mobilního čísla Odorika na SIP?

Potíže a možnosti při volání ze sim karet Odorik.cz
ondrej.nemecek
Příspěvky: 32
Registrován: úte 27. čer 2017 16:05:58

Mizi přesměrování z mobilního čísla Odorika na SIP?

Příspěvek od ondrej.nemecek »

Dobrý den,

nedávno jsem si nastavoval přesměrování z mobilního čísla Odorika na SIP, pomocí
  • **62*+420910126402*10#
  • **61*+420910126402*10**30#
Po několika dnech jsem zjistil, že pokud je mobil mimo signál je moje mobilní číslo nedostupné a k přesměrování nedochází.

Je možné, že se nastavení ztratilo nebo jsem někde udělal chybu? Stalo se to i někomu jinému?

Děkuji za zprávu,
Ondřej Němeček.
mobilemanic
Příspěvky: 486
Registrován: čtv 10. říj 2013 10:20:15

Re: Mizi přesměrování z mobilního čísla Odorika na SIP?

Příspěvek od mobilemanic »

Mě se také nastavení přesměrování ztratilo, může to být pár týdnů, zjistil jsem to dneska.. Nejspíš t-mobile zase někde něco přehrabuje a to co si člověk může sám nastavit znova, na to kašlou :-/
Uživatelský avatar
EuroTEL *11
Příspěvky: 65
Registrován: pon 05. úno 2018 20:15:11

Re: Mizi přesměrování z mobilního čísla Odorika na SIP?

Příspěvek od EuroTEL *11 »

Teď jsem to zkoušel a normálně to funguje !!!

Bodejť by vám to mělo fungovat, když to máte špatně nastavené.
**62*+420910126402*10#
**61*+420910126402*10**30#
Správně by to mělo být takto *62*00420910126402# a *61*00420910126402# Funguje i nepodmíněné přesměrování.
mobilemanic
Příspěvky: 486
Registrován: čtv 10. říj 2013 10:20:15

Re: Mizi přesměrování z mobilního čísla Odorika na SIP?

Příspěvek od mobilemanic »

EuroTEL: já měl normální přesměrování nastavené v menu mobilu, u operátora to registrované bylo, to vím, normálně to dlouho fungovalo... A dneska po zapnutí mobilu ze šuplíku to tam nastavené už nebylo.
Uživatelský avatar
EuroTEL *11
Příspěvky: 65
Registrován: pon 05. úno 2018 20:15:11

Re: Mizi přesměrování z mobilního čísla Odorika na SIP?

Příspěvek od EuroTEL *11 »

mobilemanic píše:EuroTEL: já měl normální přesměrování nastavené v menu mobilu, u operátora to registrované bylo, to vím, normálně to dlouho fungovalo... A dneska po zapnutí mobilu ze šuplíku to tam nastavené už nebylo.
Aha, vyzkoušejte nepodmíněné přesměrování, to jsem zkoušel a mne to funguje. :idea:
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Mizi přesměrování z mobilního čísla Odorika na SIP?

Příspěvek od xsouku04 »

ondrej.nemecek píše:Dobrý den,

nedávno jsem si nastavoval přesměrování z mobilního čísla Odorika na SIP, pomocí
  • **62*+420910126402*10#
  • **61*+420910126402*10**30#
Po několika dnech jsem zjistil, že pokud je mobil mimo signál je moje mobilní číslo nedostupné a k přesměrování nedochází.

Je možné, že se nastavení ztratilo nebo jsem někde udělal chybu? Stalo se to i někomu jinému?

Děkuji za zprávu,
Ondřej Němeček.
Předpokládám, že chybu udělal T-Mobile. Poměrně často dělá různé chyby. My k nastavení přesměrování nemáme vůbec přístup.
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2580
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: Mizi přesměrování z mobilního čísla Odorika na SIP?

Příspěvek od Pitomec »

Něco špatně je, protože sám mám nastaveno přesměrování z mobilního čísla na nomadické pouze v případě, kdy jsem mimo signál a stejně dochází k přesměrování i v případě, kdy hovor nezvednu. Už jsem to asi dvakrát nastavoval znovu a po pár dnech je výsledek zase stejný.
Obrázek
Uživatelský avatar
megacruiser
Administrátor
Příspěvky: 244
Registrován: stř 13. říj 2010 15:09:09
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Mizi přesměrování z mobilního čísla Odorika na SIP?

Příspěvek od megacruiser »

Zmizelá přesměrování jsem nahlásil T-Mobilu, o problému zatím nevěděli, nyní jej řeší.
ondrej.nemecek
Příspěvky: 32
Registrován: úte 27. čer 2017 16:05:58

Re: Mizi přesměrování z mobilního čísla Odorika na SIP?

Příspěvek od ondrej.nemecek »

EuroTEL *11 píše:Teď jsem to zkoušel a normálně to funguje !!!

Bodejť by vám to mělo fungovat, když to máte špatně nastavené.
**62*+420910126402*10#
**61*+420910126402*10**30#
Správně by to mělo být takto *62*00420910126402# a *61*00420910126402# Funguje i nepodmíněné přesměrování.
Myslím že kódy mám správně, viz třeba 0000*kódy#
megacruiser píše:Zmizelá přesměrování jsem nahlásil T-Mobilu, o problému zatím nevěděli, nyní jej řeší.
xsouku04 píše:Předpokládám, že chybu udělal T-Mobile. Poměrně často dělá různé chyby. My k nastavení přesměrování nemáme vůbec přístup.
Díky reakce. Znovu jsem vše nastavil a zatím to funguje... Snad to opraví, aby to už nemizelo.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Mizi přesměrování z mobilního čísla Odorika na SIP?

Příspěvek od xsouku04 »

Konečně se k tomu T-mobile vyjádřil.

Prý vymazání přesměrování způsobilo, když jsme zapnuli informační SMS, která informuje o tom že jste vyčerpali 80% a 100% z nastaveného limitu. Tedy týkat by se to mělo jen lidí, co neměli žádný datový balíček, u nich byla tahle volba dříve vypnutá, protože žádný limit nebyl (místo toho bylo omezení rychlosti - což ale není moc dobré a i s omezenou rychlostí se dá nadělat velký účet za data)

Viz nedávné změny http://www.odorik.cz/w/fup

Oprava bude prý trvat dlouho, nicméně pozitivní je, že tahle volba by měla být zapnuta nyní u všech simkaret a neměla by se měnit, tedy by se vymazání nemělo opakovat.
Odpovědět