Stránka 1 z 1

Dnes 1.9.2018 v 0:00 se mi ZŘEJMĚ vypnul internet

Napsal: sob 01. zář 2018 17:49:08
od lamalamalama
Dobrý den, mám několik simkaret Odorik v gps trackerech v autech. Dnes v noci (přesně o půlnoci) některé z nich přestaly pomocí datových přenosů hlásit informace, jakoby jim přestal fungovat internet. V administraci ale vidím, že internetový balíček je aktivovaný, není vyčerpaný a data nejsou blokována. Zkoušel jsem data zablokovat a znovu zapnout, pak na dálku restartovat ony trackery. Nic nepomohlo. Samozřejmě chápu, že to nemusí být odorikem, ale je mi divné, že by se to stalo zrovna o půlnoci na přelomu měsíce, to se mi nejeví jako vina trackerů. Nestalo se s daty dnes někomu něco podobného?

Re: Dnes 1.9.2018 v 0:00 se mi ZŘEJMĚ vypnul internet

Napsal: sob 01. zář 2018 18:00:31
od xsouku04
Dobrý den,
o problému víme píše se o něm zde. http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=14&t=4528
Potřebovali bychom seznam čísel, kterých se to týká. Jaké máte balíčky? Pokud máte účtování po MB, dá se to opravit změnou limitu. Moje SIM měla také tento problém a tímto jsem to opravil. Hlásil jsem to, ale vypadá to, že v T-mobile o víkendu pracují jen ti, co mohou něco pokazit (mají na to celonoční odstávku). Ale je pravda, že v současné době mám jediný prokázaný případ kromě Vás. Tedy nebude to nic úplně hromadného. Abych je mohl více nahánět, potřeboval bych znát více čísel, kterých se to týká.

Re: Dnes 1.9.2018 v 0:00 se mi ZŘEJMĚ vypnul internet

Napsal: sob 01. zář 2018 18:07:35
od lamalamalama
Děkuji za informaci. Jak Vám ta čísla mohu dodat? Nechce se mi je psát sem do fóra. Mám tam 150 MB balíčky. Existuje tedy nějaký postup, jak si to mohu spravit sám? Že to bude něco stát, je mi jedno a reklamovat to nehodlám, už jsem s tím zabil času víc než dost.

Re: Dnes 1.9.2018 v 0:00 se mi ZŘEJMĚ vypnul internet

Napsal: sob 01. zář 2018 18:12:17
od xsouku04
lamalamalama píše:Děkuji za informaci. Jak Vám ta čísla mohu dodat? Nechce se mi je psát sem do fóra. Mám tam 150 MB balíčky. Existuje tedy nějaký postup, jak si to mohu spravit sám? Že to bude něco stát, je mi jedno a reklamovat to nehodlám, už jsem s tím zabil času víc než dost.
Pošlete to mailem. Zkusil bych jeden přepnout na účtování po MB, jestli se pak chytne. Pokud ano, budeme to reklamovat, ať vrátí za své chyby peníze, o které to stálo více. Kolik je těch simkaret? Pošlete prosím seznam emailem, ať víme, jaká čísla máme reklamovat.

Re: Dnes 1.9.2018 v 0:00 se mi ZŘEJMĚ vypnul internet

Napsal: sob 01. zář 2018 18:14:34
od lamalamalama
A dejte jim někomu do držky, to snad fakt není možný, že si operátor tohle může dovolit, prostě jen tak vypnout data. To je nenapadne, že to třeba někdo potřebuje na něco jiného než na facebook? A ještě to nejsou schopni sami identifikovat, a aby člověk prolejzal dvacet zařízení, jestli všechno funguje jak má? A prolejzání se má dělat jak často, stačí třeba jednou denně? Spolehnout se na to, že to bude fungovat, tedy asi nedá, že ... Fakt dobrej banánistán tady.

Re: Dnes 1.9.2018 v 0:00 se mi ZŘEJMĚ vypnul internet

Napsal: sob 01. zář 2018 18:23:35
od xsouku04
lamalamalama píše:A dejte jim někomu do držky, to snad fakt není možný, že si operátor tohle může dovolit, prostě jen tak vypnout data. To je nenapadne, že to třeba někdo potřebuje na něco jiného než na facebook? A ještě to nejsou schopni sami identifikovat, a aby člověk prolejzal dvacet zařízení, jestli všechno funguje jak má? A prolejzání se má dělat jak často, stačí třeba jednou denně? Spolehnout se na to, že to bude fungovat, tedy asi nedá, že ... Fakt dobrej banánistán tady.
A nejhorší je, že když se něco podobného stane, tak to obvykle odmítají opravit dříve než v pondělí, protože zjevně tomu, co to zkazil, se nechce o víkendu pracovat, aby napravil vlastní chybu.
Každý pátek mívají celonoční údržbovou odstávku - nejde měnit nastavování SIM ani přikupovat balíčky. A pokud tam něco pokazí, je problém, aby to o víkendu opravili. Pravda je, že už se to hodně dlouho nestalo a co se tohoto problému týče, není ještě úplně jistá příčina.

Re: Dnes 1.9.2018 v 0:00 se mi ZŘEJMĚ vypnul internet

Napsal: sob 01. zář 2018 18:51:04
od lamalamalama
xsouku04 píše:
lamalamalama píše:Děkuji za informaci. Jak Vám ta čísla mohu dodat? Nechce se mi je psát sem do fóra. Mám tam 150 MB balíčky. Existuje tedy nějaký postup, jak si to mohu spravit sám? Že to bude něco stát, je mi jedno a reklamovat to nehodlám, už jsem s tím zabil času víc než dost.
Pošlete to mailem. Zkusil bych jeden přepnout na účtování po MB. Jestli se pak chytne. Pokud ano, budeme to reklamovat ǎt vrátí za své chyby peníze o které to stálo více. Kolik je těch simkaret? Pošlete prosím seznam emailem ať víme jaká čísla máme reklamovat.
Čísla máte v SZ, jsou zatím dvě z dvaceti dvou (a to na všech není internet zapnutý, takže zas tak okrajové mi to nepřijde), navíc nevylučuji, že se ještě nějaké další nefunkční objeví.

Jinak děkuji za radu, Váš trik zabral a na obou už to běží. Fakt síť horší než v ugandském pralese, a spíš než reklamaci bych radši viděl zpropagované tohle vlákno, až zase někdo bude vykřikovat a něco o kvalitě služeb, tak aby byla reflexe z praxe. Tfuj.

Re: Dnes 1.9.2018 v 0:00 se mi ZŘEJMĚ vypnul internet

Napsal: sob 01. zář 2018 23:11:27
od mobilemanic
Do huby měli dostat už tenkrát, když se přecházelo na ten nový systém, to bylo obštrukcí aby to vůbec nějak fungovalo...

Holt velká firma, no, jediné co člověka může uklidnit, že u všech tří to bude plus mínus stejné... Kde není konkurence, co člověk zmůže :/