Vytvoření nového účtu ke stávajícímu číslu

Potíže a možnosti při volání ze sim karet Odorik.cz

Vytvoření nového účtu ke stávajícímu číslu

Příspěvekod pianosa » pon 22. říj 2018 18:19:24

Dobrý den chtěl bych se zeptat , mám ke svému účtu u odoriku převedeny 2 mobilní čísla od jiného operátora a chtěl bych k jednomu vytvořit nový vlastní účet . Jak toto prosím udělat. Děkuji za odpověd
pianosa
 
Příspěvky: 1
Registrován: pon 22. říj 2018 18:06:23

Re: Vytvoření nového účtu ke stávajícímu číslu

Příspěvekod xsouku04 » pon 22. říj 2018 22:51:57

Tohle děláme ručně. Požádejte o rozdělení z kontaktního formuláře po přihlášení.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6739
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno


Zpět na Odorik virtuální mobilní operátor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků