zpět z balíčku na účtování spotřebovaných dat

Potíže a možnosti při volání ze sim karet Odorik.cz

zpět z balíčku na účtování spotřebovaných dat

Příspěvekod achil » sob 01. pro 2018 14:01:17

Dnes mi bylo strženo 60Kč za datový balíček. Bohužel jsem nestihl s předstihem balíček vypnout. Tento měsíc by mě stačilo účtování spotřebovaných dat. Zadal jsem v nastavení vrácení se k účtování za spotřebovaná data. Jde to takto i s vrácení stržené částky?
achil
 
Příspěvky: 32
Registrován: ned 11. led 2015 15:28:05

Re: zpět z balíčku na účtování spotřebovaných dat

Příspěvekod xsouku04 » sob 01. pro 2018 18:27:47

Nejde. Když omylem koupíte balíček, už jej nerušte, protože jedině přijdete o ta data. A zrušit se to nedá, T-mobile nám to naúčtuje.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6713
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: zpět z balíčku na účtování spotřebovaných dat

Příspěvekod achil » sob 01. pro 2018 23:24:01

A sakra už se stalo. Tak jsem přišel o 60 i data? Kdybych ho znovu zapnul tak to bude za dalších 60? Je to tak? Ach jo.
achil
 
Příspěvky: 32
Registrován: ned 11. led 2015 15:28:05

Re: zpět z balíčku na účtování spotřebovaných dat

Příspěvekod mahdi1234 » sob 01. pro 2018 23:37:55

Ano, bude to za dalsi "balicek poplatek", take jsem na to jednou narazil a tehdy jsem si vysvetlil po telefonu s podporou, ze mi toto neprijde ve web rozhrani zrovna srozumitelny. Takze to jeste jednou opakuji - zrovna tato infromace opravdu neni srozumitelne prezentovana.
mahdi1234
 
Příspěvky: 2
Registrován: pon 05. lis 2018 18:22:33

Re: zpět z balíčku na účtování spotřebovaných dat

Příspěvekod xsouku04 » ned 02. pro 2018 0:06:31

achil píše:A sakra už se stalo. Tak jsem přišel o 60 i data? Kdybych ho znovu zapnul tak to bude za dalších 60? Je to tak? Ach jo.

Bohužel.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6713
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: zpět z balíčku na účtování spotřebovaných dat

Příspěvekod xsouku04 » ned 02. pro 2018 0:08:27

mahdi1234 píše:Ano, bude to za dalsi "balicek poplatek", take jsem na to jednou narazil a tehdy jsem si vysvetlil po telefonu s podporou, ze mi toto neprijde ve web rozhrani zrovna srozumitelny. Takze to jeste jednou opakuji - zrovna tato infromace opravdu neni srozumitelne prezentovana.

Nejsem si jist, jestli na to upozorňujeme, ale myslím, že ano. A přeci pokud mám balíček, který si zruším přepnutím na účtování po KB, je zřejmé, že o zbývající nevyužitá data přijdu. Těžko by to mohlo fungovat jinak.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6713
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: zpět z balíčku na účtování spotřebovaných dat

Příspěvekod achil » ned 02. pro 2018 11:47:03

xsouku04 píše:
mahdi1234 píše:Ano, bude to za dalsi "balicek poplatek", take jsem na to jednou narazil a tehdy jsem si vysvetlil po telefonu s podporou, ze mi toto neprijde ve web rozhrani zrovna srozumitelny. Takze to jeste jednou opakuji - zrovna tato infromace opravdu neni srozumitelne prezentovana.

Nejsem si jist jestli na to upozorňujeme, ale myslím že ano. A přeci pokud mám balíček, který se zruším přepnutím na účtování po KB, je zřejmé že o zbývající nevyužitá data přijdu. Těžko by to mohlo fungovat jinak.

Ano když to tady píšete, tak se to zdá logické. Mě ale také přišlo logické když čtu v podrobnostech u volby datového balíčku:
"Máte také možnost si balíček vypnout a platit za přenesená data."
Že si ho tedy vypnu, protože tento měsíc neočekávám datový provoz a využiju platbu za spotřebovaná data. Vaše odpověď, je zřejmé že o zbývající nevyužitá data přijdu a že těžko by to mohlo fungovat jinak neobstojí, protože já nevím jak to funguje. Vycházel jsem z informací které jsem měl dostupné v daný okamžik rozhodování.
achil
 
Příspěvky: 32
Registrován: ned 11. led 2015 15:28:05

Re: zpět z balíčku na účtování spotřebovaných dat

Příspěvekod Pitomec » ned 02. pro 2018 12:21:20

Jenomže nikde není ani uvedené, že přepnutím z balíčku na účtování po datech zůstanou již koupená data zachována. Jinak toto dost těžko vyčítat Odoriku, protože takto TM prostě funguje. Mám od něho na data Kaktus a tam to funguje úplně stejně - v okamžiku přepnutí zmizí naprosto vše, klidně i několik GB "nasyslených" dat (data se dají syslit díky tomu, že při zapnutém samoobnovovacím balíčku se nespotřebovaná data v daném měsíci převádějí do dalšího období, a to i opakovaně).
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitomec
 
Příspěvky: 1959
Registrován: ned 27. lis 2011 22:26:33
Bydliště: Brno

Re: zpět z balíčku na účtování spotřebovaných dat

Příspěvekod achil » ned 02. pro 2018 12:57:00

Já nemohl vycházet z nabytých zkušeností, protože žádné nemám. Kdyby za: "Máte také možnost si balíček vypnout a platit za přenesená data." Byla ještě věta, ale peníze zaplacené za balíček a nespotřebovaná data propadají.
Pak by nebylo o čem diskutovat.
Ano udělal jsem chybu a omylem jsem balíček 1.11 vypnul, ale přeci musí existovat nějaké zpětvzetí. Dostupné informace podle mě nebyly úplné. Jinak bych se asi takto nelogicky nezachoval.
achil
 
Příspěvky: 32
Registrován: ned 11. led 2015 15:28:05

Re: zpět z balíčku na účtování spotřebovaných dat

Příspěvekod alfi » úte 04. pro 2018 12:49:40

achil píše:Já nemohl vycházet z nabytých zkušeností, protože žádné nemám. Kdyby za: "Máte také možnost si balíček vypnout a platit za přenesená data." Byla ještě věta, ale peníze zaplacené za balíček a nespotřebovaná data propadají.
Pak by nebylo o čem diskutovat.

Na webu ta hláška při vypínání-změně aktivního balíčku je. Nebo je (mimo prozvánění) nějaká cesta, jak se hlášce vyhnout?

xsouku04 píše:A přeci pokud mám balíček, který si zruším přepnutím na účtování po KB, je zřejmé, že o zbývající nevyužitá data přijdu. Těžko by to mohlo fungovat jinak.

Přímo u TM jsou, pokud vím, všechna vypínání balíčků pouze tak, že se vypne obnova na konci platnosti, tj. co si uživatel jednou koupil, může využít až do konce původní platnosti (protože platbu nejde vrátit). Ihned něco vypnout jde jen voláním na infolinku, kde umí balíček zrušit i na počkání - ale proč by to uživatel dělal? :-)
alfi
 
Příspěvky: 398
Registrován: čtv 03. led 2013 16:31:10


Zpět na Odorik virtuální mobilní operátor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron