Zareaguje Odorik na končící zvýhodnění CZ zákazníků u O2 SK?

Potíže a možnosti při volání ze sim karet Odorik.cz
jiri.filip
Příspěvky: 111
Registrován: ned 04. lis 2012 10:14:43

Re: Zareaguje Odorik na končící zvýhodnění CZ zákazníků u O2

Příspěvek od jiri.filip »

jaara: Vzhledem k tomu, že uvádíte používání Linksys, znamená to s přihlédnutím k celkové měsíční uvedené částce nákladů, že většinu hovorů asi uskutečňujete z domova. Zbývajících hovorů ze 3 SIM karet pravděpodobně nerealizujete tolik, takže věřím, že celkové měsíční náklady mohou být cca 250 Kč.
Vám toto řešení vyhovuje a je fajn. Jiní uživatelé mohou mít jiné potřeby.
Kristovec
Příspěvky: 1527
Registrován: ned 07. srp 2011 18:03:28

Re: Zareaguje Odorik na končící zvýhodnění CZ zákazníků u O2

Příspěvek od Kristovec »

Mám od včerejška 10 GB za 199 Kč !
Jako člen církve Bratrská jednota baptistů jsem se dověděl o T-Mobile Programu VPN a tak na SIMce je T-Mobile 30 HIT , za 35 Kč VPN zdarma(jen hovory) , 30 volných minut po ČR a právě těch 10 GB LTE za 199 Kč.Celkem tedy 234 Kč.
Jinak , minuta za 1,50 , SMS 1,21 a MMS 4,90.
400 MB za 69 Kč a 1,5 GB za 129 .
Tedy cenově žádný velký zázrak, ale těch 10 GB za 199 , to se vyplatí.
5uch
Příspěvky: 456
Registrován: stř 21. lis 2012 4:01:18

Re: Zareaguje Odorik na končící zvýhodnění CZ zákazníků u O2

Příspěvek od 5uch »

Teď trochu off topic o spolehlivosti a kvalitě VoIP hovorů...
jiri.filip píše:Používal jsem VoIP volání ještě z mobilů NOKIA E51 a E52, myslím někdy kolem r. 2012. Občas byla kvalita hovorů dobrá, ale většinou bohužel nestála za nic.
Tady do hry vstupuje jednak kvalita připojení telefonu (nějaké wifi, předpokládám), tak kvalita a stabilita VoIP klienta v mobilu.

Osobně mám také rozporuplnou a ne úplně dobrou zkušenost s používáním VoIP na telefonu (Android, aplikace CSipSimple). Někdy je to dobré, někdy si protistrana stěžuje na nesrozumitelnost. A to i tehdy, kdy jsem metr, dva od antény wifi na domácím routeru, na který je napojený také PAP2T. Hádám, že problém může být v tom, že aplikace nestíhá v reálném čase kódovat hovor (na méně výkonném telefonu, který v tu chvíli může vytěžovat nějaká jiná aplikace nebo typický Androidí "lag"). Třeba by to vyřešila jiná aplikace. Každopádně těch neznámých určujících v této rovnici kvalitu hovoru je víc a těžko se zaručuje, že vše bude OK. Prostě volání přes wifi s VoIP (třeba ze zahraničí) je fajn bonus, který se může zkusit, ale nemusí to být vždy k úplné spokojenosti. Pokud to nejde použít, je nutné to zkusit jinak (zpětné volání, normální mobilní volání, místní SIM...)

Pokud jde o kvalitu hovorů přes PAP2T, tak dokud jsem byl u VOX 802, nezaznamenal jsem žádný problém (pokud si pamatuji). Nyní s Odorikem občas něco zazlobí (jedna ze stran hovoru neslyší, dříve se občas objevilo i protivné silné "pípnutí" do hovoru). Ale není to tak často, abych s tím něco dělal. 8-)
VOX 802 -> Odorik byla jasná volba
jaara
Příspěvky: 38
Registrován: úte 08. dub 2014 10:49:48

Re: Zareaguje Odorik na končící zvýhodnění CZ zákazníků u O2

Příspěvek od jaara »

jiri.filip píše:jaara: Vzhledem k tomu, že uvádíte používání Linksys...
Jasně, pokud to jde, používám taky VOIP z mobilu tam, kde je wifi, s někým se spojím přes messenger či skype, jak kdo chce. Hovory přes mobil tvoří jen cca 35 % všech uskutečněných spojení. Jo, kde jsou ty doby, kdy telefonní linka byla jen pro vyvolené. Na druhé straně mi to tehdy vůbec nevadilo, ba naopak...
Odpovědět