Náš server vyhodnotil zprávu jako: BAD PASSWORD

Potíže a možnosti při volání ze sim karet Odorik.cz

Náš server vyhodnotil zprávu jako: BAD PASSWORD

Příspěvekod jan2 » čtv 21. led 2021 20:12:23

Dobrý den,

přestal se mi registrovat asterisk k Vám. Zkusil jsem heslo změnit, ale efekt stejný.
log asterisku -- Registration for 'xxxxx@sip.odorik.cz' timed out, trying again (Attempt #260)
> doing dnsmgr_lookup for 'sip.odorik.cz'
> ast_get_srv: SRV lookup for '_sip._udp.sip.odorik.cz' mapped to host sip.odorik.cz, port 5060

dělám něco špatně já ?

děkuji.

Honza
jan2
 
Příspěvky: 5
Registrován: pát 30. srp 2019 9:56:32

Re: Náš server vyhodnotil zprávu jako: BAD PASSWORD

Příspěvekod jan2 » čtv 21. led 2021 20:23:12

ještě 19. ledna to normálně chodilo
jan2
 
Příspěvky: 5
Registrován: pát 30. srp 2019 9:56:32

Re: Náš server vyhodnotil zprávu jako: BAD PASSWORD

Příspěvekod xsouku04 » pát 22. led 2021 12:04:35

Kopíruji sem moji odpověď mailem:

Dobrý ne,

u nás byl problém jen v tom, že jsme chybně psali na webu důvod BAD PASSWORD, který nebyl pravdivý.

Pokud reload či restart asterisku nepomáhal a pomohla až změna portu, na který se hlásíte, viděl bych problém v routeru po cestě, který přestal fungovat korektně.

Pravděpodobně k vám nedorazily naše odpovědi, a tak asterisk pořád dokola posílal neplatné pokusy o registraci bez toho, aby se registrace někdy mohla dokončit. Že nonce vypršelo, se nedozvěděl (a nebo na to nereagoval). To opakované zasílání náš logovací systém jako špatné heslo, protože chování je trochu podobné. Ukládání informaci o poslední registraci totiž nějakou dobu dělá logovací server a nikoli ten hlavní - kvůli zátěži.

Změnou portu se problém obešel. Kdyby se problém třeba za rok opakoval, můžete si pomoci opětovnou změnou portu třeba na 443.

Pracujeme na tom, aby příčina nezdařené registrace u nás na webu byla uváděna přesně a napomáhala tak k odstranění příčiny. Možností, co může být špatně, zase tolik není, a pokud je všechny přesně vypíšeme. Pokud u nás nic v logu nebude, bude to znamenat, že špatně je číslo linky, na kterou se snažíte registrovat, nebo k nám prostě vůbec nic nepřišlo.

Mohlo by to hodně pomoci. Ve vašem případě bychom tam např. mohli uvést místo chybného BAD PASSWORS. "Ucpaný" port routeru (NATu) nebo aktivní firewall, zkuste změnit používané porty, nebo restartovat router (pokud je pod vaší kontrolou). Pokud nic nepomáhá, zkuste místo UDP použít TCP.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 7308
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno


Zpět na Odorik virtuální mobilní operátor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků