Přihlášení k síti - data

Potíže a možnosti při volání ze sim karet Odorik.cz

Přihlášení k síti - data

Příspěvekod Pitomec » pát 22. led 2021 16:47:39

Telefon začal z ničeho nic zobrazovat hlášku o přihlášení k síti. Předpokládám, že důvodem je to, že u Odoriku nemám aktivní data. Akorát nevím, jestli je to zobrazení způsobené Samsungem nebo to dělá T-Mobile?
Přílohy
odorikdata.jpg
odorikdata.jpg (50.07 KiB) Zobrazeno 523 krát
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitomec
 
Příspěvky: 2196
Registrován: ned 27. lis 2011 22:26:33
Bydliště: Brno

Re: Přihlášení k síti

Příspěvekod Kristovec » pát 22. led 2021 17:19:09

Asi spíš T-Mobile.
Mně taky Android při každém zapnutí přístroje vyzývá : Přihlaste se k síti TM.
Zatím totiž jedu LTE Vodafonu a TM internet jsem odpojil,jen hovory/SMS.
Honor View 20
Kristovec
 
Příspěvky: 1405
Registrován: ned 07. srp 2011 18:03:28

Re: Přihlášení k síti

Příspěvekod Pitomec » pát 22. led 2021 18:29:58

Začalo to dělat až dneska, dřív nikdy. Nejhorší je, že i po odkliknutí se ta hláška objeví po chvíli znovu a zase otravuje :x
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitomec
 
Příspěvky: 2196
Registrován: ned 27. lis 2011 22:26:33
Bydliště: Brno

Re: Přihlášení k síti

Příspěvekod xsouku04 » pát 22. led 2021 18:30:16

V souvislosti s tím, že má být od 28.1.2021 LTE zdarma, nás T-mobile nutí k nějakým změnám nastavení dat u zákazníků, co mají data zakázána. Dočasně není možné data zakázat jinak, než změnou měsíčního limitu. Což nyní děláme. Tedy bude to tou změnou. V budoucnu nebude možné data zakázat u nás stejným způsobem jako v minulosti. Předpokládám, že ta nová hlášky s tím souvisí.

Na koncové zákazníky by to nemělo mít žádný faktický vliv. Jediná drobnost je, že nyní dočasně není možné si zakázat data, když máte koupený balíček. To občas někdo používá jako dočasný trest pro děti.

Ale je to jen dočasně na cca 14 dní.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 7308
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Přihlášení k síti

Příspěvekod Pitomec » úte 02. úno 2021 8:01:06

Jo, koukám teď do nastavení služeb a opravdu tam volba blokace dat chybí a není ani možné vybrat vůbec "žádný" měsíční balík dat, minimum je "žádný - účtováno po kB; s omezením maximálně 50 MB do konce kalendářního měsíce".
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitomec
 
Příspěvky: 2196
Registrován: ned 27. lis 2011 22:26:33
Bydliště: Brno

Re: Přihlášení k síti

Příspěvekod xsouku04 » úte 02. úno 2021 12:51:41

Pitomec píše:Jo, koukám teď do nastavení služeb a opravdu tam volba blokace dat chybí a není ani možné vybrat vůbec "žádný" měsíční balík dat, minimum je "žádný - účtováno po kB; s omezením maximálně 50 MB do konce kalendářního měsíce".


Je to dočasný, stav kdy T-mobile zrušil jednu možnost blokace řádově o dny dříve, než zavedl jinou. Ale ti, co měli data zákázána před blokací a zároveň nastaveno účtování po KB, mají dočasně data zakázána zvláštním způsobem, který se pozná tak, že není vybrána žádná možnost u balíčku. Pokud si to někdo sám povolil dočasně, nemůže je opět zakázat. Ale již dnes přibyl v API nový způsob blokace dat, který dnes doděláme a možnost blokovat data bude opět obnovena, tedy efekt bude takový, že to bude vše, jak bylo dříve. Předpokládám, že se to dodělá nejpozději zítra, možná dneska.

Poté bude jediná změna v tom, že nebude možné zapínat LTE, protože jej budou mít zapnuté všichni a zdarma. Tedy je to změna k lepšímu.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 7308
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno


Zpět na Odorik virtuální mobilní operátor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník