Převedení balíčku na jinou linku

Potíže a možnosti při volání ze sim karet Odorik.cz

Převedení balíčku na jinou linku

Příspěvekod igok » pát 21. led 2022 14:54:00

Dobrý den.
Existuje nějaká možnost, jak převést již aktivovaný (datový) balíček na jinou linku (v rámci stejného účtu)?
Balíček jsem chybně aktivoval pro svůj mobilní telefon, ale potřeboval bych jej mít přidělený pro tablet.
V tomto případě se jedná o toliko 50Kč, takže když to nepůjde, tak se žádná tragédie neděje.
Nicméně, mohlo by se jednat o celkem prospěšnou/vítanou/zajímavou funkci.
Děkuji.
igok
 
Příspěvky: 2
Registrován: pát 21. led 2022 14:37:54

Re: Převedení balíčku na jinou linku

Příspěvekod xsouku04 » pát 21. led 2022 18:54:50

Bohužel to nejde. Jen přeprodáváme to, co nám dovolí T-mobile.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 7578
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno


Zpět na Odorik virtuální mobilní operátor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků