Dodatek ke smlouvě

Co a jak lze všechno provádět po přihlášení na web Odoriku.

Dodatek ke smlouvě

Příspěvekod Uživatel01 » úte 27. bře 2018 19:01:09

Zdravím. Měl bych dotaz. Snažím se zrušit Dodatek ke smlouvě, ale nikde ve vašem webovém rozhraní tuto možnost nemůžu najít. Vypnul jsem nutné funkce a nemám záporný kredit. Kde to lze tedy provést?

Ještě by mě zajímalo - je možné přiřadit k SIM kartě jiné mobilní číslo? Děkuji za odpověď.
Uživatel01
 
Příspěvky: 1
Registrován: úte 27. bře 2018 18:52:53

Re: Dodatek ke smlouvě

Příspěvekod xsouku04 » úte 27. bře 2018 19:13:11

Prosím požádejte o to emailem a uveďte, o jaký účet se jedná. Užitečné to může být hlavně v případě, že byste chtěl účet i SIM na něm předat někomu dalšímu, za nějž nechcete ručit.
Změna čísla se dělá také ručně po požádání emailem. Žádost ideálně proveďte z formuláře po přihlášení.
Že jsme žádost o zrušení roamingu úspěšně zpracovali se pozná podle toho, že možnosti povolit odchozí hovory v roamingu opět zmizí.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6713
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno


Zpět na Odorik uživatelské rozhraní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník