Chybějící hovory ve výpise 2

Co a jak lze všechno provádět po přihlášení na web Odoriku.

Chybějící hovory ve výpise 2

Příspěvekod peekaa » úte 03. črc 2018 18:25:30

Když mám zadáno Vlastní telefonní číslo od jiného operátora, tak se neukazují hovory (ani zmeškané) od něj ve výpise. Zajímavé je, že email o zmeškaném hovoru přijde. Děkuji.
Uživatelský avatar
peekaa
 
Příspěvky: 97
Registrován: stř 08. srp 2012 16:35:05

Re: Chybějící hovory ve výpise 2

Příspěvekod xsouku04 » úte 03. črc 2018 18:51:02

Myslím, že problém je jen v případě, že hovor pošlete rovnou na linku v síti. Pokud hovor pošlete na geografické, nomadické číslo nebo odorik sip jméno, předpokládám, že problém se nevyskytne.
Doporučujeme hovory posílat na SIP jméno, abyste si mohl nastavit přesměrování, a zároveň se vyhnete tomuto problému.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6604
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Chybějící hovory ve výpise 2

Příspěvekod peekaa » úte 03. črc 2018 19:05:41

"hovor pošlete rovnou na linku v síti": nic nikam neposílám, prostě volám z mobilu na to číslo, (staré číslo od jiného operátora, které mám zadáno v menu Orodik), a zvoní to lince, kterou mám od odoriku.

Moc nerozumím, co mám udělat? To Vlastní telefonní číslo ve web rozhraní mám zrušit? Jak mám posílat hovor na sip jméno? Kde je sip jméno? Přesměrování myslíte udělat u toho sjiného operátora? To asi nepůjde, už tam vůbec nevím login, dost se dokonce divím, že nám to stále funguje...... protože již několik let jsme nic neplatili....
Uživatelský avatar
peekaa
 
Příspěvky: 97
Registrován: stř 08. srp 2012 16:35:05

Re: Chybějící hovory ve výpise 2

Příspěvekod xsouku04 » úte 03. črc 2018 22:16:46

peekaa píše:"hovor pošlete rovnou na linku v síti": nic nikam neposílám, prostě volám z mobilu na to číslo, (staré číslo od jiného operátora, které mám zadáno v menu Orodik), a zvoní to lince, kterou mám od odoriku.

Moc nerozumím, co mám udělat? To Vlastní telefonní číslo ve web rozhraní mám zrušit? Jak mám posílat hovor na sip jméno? Kde je sip jméno? Přesměrování myslíte udělat u toho sjiného operátora? To asi nepůjde, už tam vůbec nevím login, dost se dokonce divím, že nám to stále funguje...... protože již několik let jsme nic neplatili....

U nás na webu, kde nastavujete jméno a heslo a doménu jiného operátora, nastavujete též, kam se mají příchozí hovory směrovat. A to změníte. Místo abyste nastavil, že se mají směrovat na linku - číslo v síti, např. *300116, tam dáte nějaké veřejné číslo v síti odorik (jako např. 533533533 ). Místo čísla tam můžete dát i sip jméno, pokud jste si jej předem připravil. SIP jméno je ekvivalent čísla, ale je dovolatelný jen v odoriku a je zdarma.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6604
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno


Zpět na Odorik uživatelské rozhraní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků