Přiřazení nové SIM ke stávajícímu číslu

Co a jak lze všechno provádět po přihlášení na web Odoriku.

Přiřazení nové SIM ke stávajícímu číslu

Příspěvekod Dendalion » pon 22. črc 2019 19:33:40

Dobrý den,
koupila jsem nový mobil, který vyžaduje nano SIM. Tuto nano SIM mám od vás již koupenou. Potřebovala bych ji přiřadit ke stávajícímu číslu, ale nevím jak. V návodu, který jsem k SIM dostala, je sekce s nadpisem "Mám vybrané číslo a chci mu přiřadit SIM kartu", ale instrukce pod ním končí bodem: "3. Ve sloupečku "Veřejné telefonní číslo" kliknu na číslo, s kterým chci pracovat." Ale nikde není vysvětleno, jak s ním pracovat. V kolonce "číslo SIM" je číslo staré micro SIM a žádná možnost, jak ho změnit. V kolonce "stav SIM" je pouze možnost "uspat", což jsem zkusila a doufala, že posléze se objeví možnost aktivace jiné SIM, ale nestalo se tak, jediná možnost byla opět aktivovat starou SIM.
Dendalion
 
Příspěvky: 2
Registrován: pon 22. črc 2019 19:22:59

Re: Přiřazení nové SIM ke stávajícímu číslu

Příspěvekod xsouku04 » pon 22. črc 2019 21:00:17

Bohužel to stále děláme ručně. Pošlete vše potřebné pomocí formuláře na webu (tím ověříme že máte přístup k účtu), hlavně číslo nové simkarty a telefonní číslo.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6976
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Přiřazení nové SIM ke stávajícímu číslu

Příspěvekod Dendalion » úte 23. črc 2019 9:46:43

Nevěděla jsem, který formulář myslíte, použila jsem po přihlášení v sekci "dotazy" možnost "Jiný dotaz".
Dendalion
 
Příspěvky: 2
Registrován: pon 22. črc 2019 19:22:59


Zpět na Odorik uživatelské rozhraní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník