xsouku04 píše:Jediná možnost je mít v paralelním zvonění směrování na jednu jedinou linku a maximální dobu zvonění si nastavit v telefonu.
Děkuji za nápad, ale musí zvonit více telefonů a nastavení přímo v telefonu je pro údržbu a spolehlivost nepraktické řešení.
xsouku04 píše:jedna linka hlavní, která má možnost hovor odmítnou
Na wiki jsem našel kód
*088XXXXXX, který podle popisu bude asi to, co popisujete. Akorát tam popisujete nechtěný vedlejší efekt při vypnutém (či z jiného důvodu neregistrovaném) telefonu, kdy je považováno za obsazeno – to by se pak nikdo nedovolal ani na další telefony, takže také nelze využít.
xsouku04 píše:po nějaké době spadnout do hlasové schránky
To je dobré řešení, využiji ho. Případně mohu poslat do IVR a jen přehrát hlášku a poté položit.
V souvislosti s kódem
*088XXXXXX mě napadá ještě vedlejší otázka: Pokud bude nějaká linka v paralelním zvonění nefunkční (nezaregistrovaná), použije se
Záložní číslo, pokud je použit tento kód?
Předem díky.