Presmerovanie hovorov na základe čísla volajúceho

Co a jak lze všechno provádět po přihlášení na web Odoriku.

Re: Presmerovanie hovorov na základe čísla volajúceho

Příspěvekod pali » stř 03. čer 2020 18:26:02

Je tento dokument na číslovací plán ešte stále platný? Naviac predmetné číslo je 14700, nie 14000. 14700 bude patriť do posledného riadku "14250 – 14999", čo má popis "Rezerva".
pali
 
Příspěvky: 45
Registrován: čtv 08. srp 2019 20:20:55

Re: Presmerovanie hovorov na základe čísla volajúceho

Příspěvekod Kabek » stř 03. čer 2020 18:29:55

Platný je s dodatky, ale já jsem se spletl.... To číslo 14700 využívá O2.... Číslovací plán sítě vydává ČTÚ...
Kabek
 
Příspěvky: 573
Registrován: čtv 03. led 2013 20:44:30

Re: Presmerovanie hovorov na základe čísla volajúceho

Příspěvekod pali » stř 03. čer 2020 18:48:39

To že ho využíva O2 alebo Materna je mi jasné... Skôr ma ale zaujímalo, či vôbec existuje nejaký dokument / nariadenie, kde by sa písalo, že to číslo je naozaj niekomu pridelené alebo že niekomu naozaj patrí.

A zaujímavejšia otázka by bola, či je niekto schopný ma na toto číslo cez VOIP sieť prepojiť :-) Tzn. aby som mohol hovor iniciovať aj ja a nie len "čakať", že mi druhá strana zavolá.

Minulý rok keď sme skúšali volať na to číslo cez Odorik VOIP, tak sa hovor vôbec nepodarilo spojiť. Na ďalší pokus to spojilo a bolo počuť slabý zvuk. Po pár sekundách sme to zložili a poplatok bol tuším niečo okolo 4Kč (už si nepamätám detaily, nebolo to z mojej linky, takže sa neviem pozrieť do výpisu; ale v ceníku Odorik je naozaj uvedená minútová tarifikácia pre čísla +4201XXX). Otázne je, či vôbec vtedy Odorik naroutoval hovor na správny smer.
pali
 
Příspěvky: 45
Registrován: čtv 08. srp 2019 20:20:55

Předchozí

Zpět na Odorik uživatelské rozhraní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník