Zrušení linky

Co a jak lze všechno provádět po přihlášení na web Odoriku.

Zrušení linky

Příspěvekod BigSandy » sob 31. říj 2020 17:05:30

Zdravim.
Už vic jak před rokem jsem dostal od zaměstnavatele sim s neomezeným volaním, tak už VoIP odorik nepouživám.
Dočet jsem se na netu, že na neaktivní učet se platí poplatek 2 kč za měsic za každou linku.
Rad bych si ještě učet nechal, ale mám 2 linky.
Jak jednu zrušim?
Děkují.
BigSandy
 
Příspěvky: 1
Registrován: pon 26. říj 2020 23:55:25

Re: Zrušení linky

Příspěvekod xsouku04 » sob 31. říj 2020 22:56:54

Tyto poplatky máme sice v ceníku, ale zatím je nikomu neúčtujeme. Zrušit linku lze na žádost přes kontaktní formulář po přihlášení.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 7168
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Zrušení linky

Příspěvekod misa » pon 02. lis 2020 14:03:16

Dobrý den,
ještě dodám, že pokud by byl poplatek účtován, tak by to byly dvě koruny za neaktivní účet plus dvě koruny za každé veřejné telefonní číslo na takovém účtu. Pokud máte pouze linku bez veřejného čísla, tak ji není nutné vracet. Pokud byste chtěl vrátit nomadické nebo geografické číslo, tak můžete přes tlačítko v uživatelském rozhraní.
Uživatelský avatar
misa
 
Příspěvky: 211
Registrován: sob 06. říj 2012 19:48:12
Bydliště: Brno


Zpět na Odorik uživatelské rozhraní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník