Zrušení linky

Co a jak lze všechno provádět po přihlášení na web Odoriku.
Odpovědět
BigSandy
Příspěvky: 1
Registrován: pon 26. říj 2020 22:55:25

Zrušení linky

Příspěvek od BigSandy »

Zdravim.
Už vic jak před rokem jsem dostal od zaměstnavatele sim s neomezeným volaním, tak už VoIP odorik nepouživám.
Dočet jsem se na netu, že na neaktivní učet se platí poplatek 2 kč za měsic za každou linku.
Rad bych si ještě učet nechal, ale mám 2 linky.
Jak jednu zrušim?
Děkují.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Zrušení linky

Příspěvek od xsouku04 »

Tyto poplatky máme sice v ceníku, ale zatím je nikomu neúčtujeme. Zrušit linku lze na žádost přes kontaktní formulář po přihlášení.
Uživatelský avatar
misa
Příspěvky: 268
Registrován: sob 06. říj 2012 19:48:12
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Zrušení linky

Příspěvek od misa »

Dobrý den,
ještě dodám, že pokud by byl poplatek účtován, tak by to byly dvě koruny za neaktivní účet plus dvě koruny za každé veřejné telefonní číslo na takovém účtu. Pokud máte pouze linku bez veřejného čísla, tak ji není nutné vracet. Pokud byste chtěl vrátit nomadické nebo geografické číslo, tak můžete přes tlačítko v uživatelském rozhraní.
Odpovědět