Zpětné volání bez výzvy „Zadejte číslo ve tvaru…“

Co a jak lze všechno provádět po přihlášení na web Odoriku.
Odpovědět
utx
Příspěvky: 123
Registrován: pon 27. kvě 2013 23:10:42

Zpětné volání bez výzvy „Zadejte číslo ve tvaru…“

Příspěvek od utx »

Rád bych poskytl možnost použití zpětného volání na jedno konkrétní číslo. Ovšem po ukončení hovoru na to konkrétní číslo se ozve výzva: „Zadejte číslo ve tvaru…“, ktera umožňuje po skončení hovoru spojit další hovor, tentokrát už na libovolné číslo. A to už poskytnout nechci. Existuje nějaké možnost, jak tento dialog zablokovat, a po zavěšení hovoru volaným okamžitě zavěsit i „volajícímu“ (prvnímu prozvoněnému).
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8157
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Zpětné volání bez výzvy „Zadejte číslo ve tvaru…“

Příspěvek od xsouku04 »

Zdravím. Pokud se hovor objedná přes API, je tam na to myslím volba. Jinak řešením může být prohodit strany, aby ta strana které méně důvěřujete byla spojena jako druhá a tak pak možnost zadat jiné číslo nedostane.
utx
Příspěvky: 123
Registrován: pon 27. kvě 2013 23:10:42

Re: Zpětné volání bez výzvy „Zadejte číslo ve tvaru…“

Příspěvek od utx »

xsouku04 píše:Zdravím. Pokud se hovor objedná přes API je tam na to myslím volba.
Ano, tam je. Škoda, že to není i ve webovém rozhraní.

Ovšem pro přednastavené zpětné volání ještě API neexistuje. A právě tam by se to hodilo ještě více.
xsouku04 píše:Jinak řešením může být prohodit strany, aby ta strana které méně důvěřujete byla spojena jako druhá a tak pak možnost zadat jiné číslo nedostane.
Někdy to jde. A dokonce jsem to s někým i tak dělal. Ovšem má to problém: Přestože jsem zpětné volání sám tak nastavil, tak v okamžiku roztržitosti jsem telefon, ve kterém jsem slyšel slyším jen vyzváněcí tón, zavěsil.

Docela by se hodilo, kdyby na počátku vyzvánění řekl hlas: „Prosím vyčkejte na spojení s volajícím,“ nebo něco podobného.
Odpovědět