Výpis hovorů a spárování s rychlými kontakty

Co a jak lze všechno provádět po přihlášení na web Odoriku.
Odpovědět
leonell
Příspěvky: 22
Registrován: pon 08. dub 2013 11:28:58

Výpis hovorů a spárování s rychlými kontakty

Příspěvek od leonell »

Ahoj,
není nějaká možnost jak ve výpisu hovorů na webu vidět název z Rychlých kontaktů (je-li číslo definováno) ?
Pokud ne - je definováno API pro vytažení definovaných rychlých kontaktů ?
Děkuji,
L.
Uživatelský avatar
Zedna
Příspěvky: 736
Registrován: stř 04. dub 2012 0:57:53

Re: Výpis hovorů a spárování s rychlými kontakty

Příspěvek od Zedna »

Tohle uz jsem nekolikrat psal take jako navrh/pripominku uz asi pred rokem, ale bohuzel Odorik na to dosud nijak nereagoval.
Pritom je to celkem jednoducha uprava s velkym prinosem pro klienty.
:-(
leonell
Příspěvky: 22
Registrován: pon 08. dub 2013 11:28:58

Re: Výpis hovorů a spárování s rychlými kontakty

Příspěvek od leonell »

Je to docela škoda. Ostatně jde to proti sobě - na jedné straně uživatele hýčkám možnosti jednoduché volby (čili aby si čísla nepamatoval) a pak ho ve výpise donutím si ty čísla pamatovat (nebo je dohledávat).
Tak uvidíme, třeba se dočkáme možnosti zaškrtnutí "včetně případných názvů" :)

Jinak to API k rychlým kontaktům by také nebylo špatné. Kromě pořešení toho výpisu by si uživatel mohl naprogramovat třeba import přetažením z VCard, propojení třeba se skupinou v nějakém GroupWare atd.
Forrrest
Příspěvky: 98
Registrován: ned 17. úno 2013 9:41:42

Re: Výpis hovorů a spárování s rychlými kontakty

Příspěvek od Forrrest »

Taky jsem o to už několikrát prosil, je fakt nepohodlné si ta čísla dohledávat. Přitom, po kliknutí na číslo v sloupci KAM, se to v rychlých kontaktech stejně vyhledává. Stačilo by dodělat třeba jednoduchou bublinovou nápovědu.
Uživatelský avatar
Largon
Příspěvky: 448
Registrován: pon 07. lis 2011 10:14:09

Re: Výpis hovorů a spárování s rychlými kontakty

Příspěvek od Largon »

Dobrý den,
API práci s rychlými kontakty umožňuje. Mám v plánu trochu změnit strukturu dokumentace na wiki, tak to tam i rovnou přidám a dám zde vědět.

S výpisem hovorů v uživatelském účtu je problém v tom, že způsob jakým je to momentálně udělané a kvalita kódu jsou takové, že víceméně jakýkoliv větší zásah vyžaduje, aby se to celé předělalo. Což je samozřejmě v plánu, ale vždycky se najde něco, co je potřeba udělat a jde to rychleji, takže to má větší prioritu... Zkusím se na to v týdnu podívat a pokud možno na tom začnu pracovat.
leonell
Příspěvky: 22
Registrován: pon 08. dub 2013 11:28:58

Re: Výpis hovorů a spárování s rychlými kontakty

Příspěvek od leonell »

Díky moc.
Jenom pro jistotu:
oficiální popis API je zde?
http://www.odorik.cz/w/api
Uživatelský avatar
Largon
Příspěvky: 448
Registrován: pon 07. lis 2011 10:14:09

Re: Výpis hovorů a spárování s rychlými kontakty

Příspěvek od Largon »

Ano, to je ono.

Popis API pro práci s rychlými kontakty je zde.
Jakub
Příspěvky: 51
Registrován: pát 23. lis 2012 11:29:49

Re: Výpis hovorů a spárování s rychlými kontakty

Příspěvek od Jakub »

A kdyz uz bude mozne zobrazit jmena kontaktu ve vypisu hovoru, nemel by to byt problem je pridat i do emailu o zmeskanem volani, ze?
Uživatelský avatar
kovik
Příspěvky: 505
Registrován: stř 16. lis 2011 11:07:52

Re: Výpis hovorů a spárování s rychlými kontakty

Příspěvek od kovik »

Zdravim,
nazev rychleho kontaktu pridan do emailu o zmeskanem volani.

z *300169 (Ja) na *300169 dne 16.04.2013 v 12:47:01
Jakub
Příspěvky: 51
Registrován: pát 23. lis 2012 11:29:49

Re: Výpis hovorů a spárování s rychlými kontakty

Příspěvek od Jakub »

Paráda! Diky.
Odpovědět