Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Co a jak lze všechno provádět po přihlášení na web Odoriku.
mobilemanic
Příspěvky: 486
Registrován: čtv 10. říj 2013 10:20:15

Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Příspěvek od mobilemanic »

JPT píše:V přehledu volání se pod "číslo volajícího ODKUD" zobrazuje někdy celé číslo např. 533123456 a někdy jen poslení 4 čísla např. 3456. To je chyba nebo nějaká nová vlastnost ?
Mohu potvrdit, objevilo se to dnes. Zřejmě je to jen zobrazovací problém - pokud je k číslu nastaven rychlý kontakt, tak se normálně zobrazuje. Pouze to číslo je oříznuté na poslední 4 znaky.
JPT
Příspěvky: 323
Registrován: sob 03. lis 2012 22:21:05

Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Příspěvek od JPT »

Mě se to zobrazuje všelijak. Nenašel jsem v tom systém. Stavový řádek, ale ukazuje odkaz u obou čísel (normální / ořezané) stejný. např. https://www.odorik.cz/ucet/rychle_konta ... 0533123456
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2580
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Příspěvek od Pitomec »

Pokud je voláno z pevné linky, ale s identifikací mobilního čísla, tak se zobrazují jenom poslední 4 číslice. Jinak plný počet.
Obrázek
Uživatelský avatar
Largon
Příspěvky: 448
Registrován: pon 07. lis 2011 10:14:09

Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Příspěvek od Largon »

Díky za nahlášení. Kolega do toho trochu rýpnul, když pracoval na statistikách podle jednotlivých čísel. Nahrál jsem teď opravu, které by měla problém se zobrazováním jen posledních čtyř číslic řešit.
swejzi
Příspěvky: 79
Registrován: ned 08. čer 2014 16:54:12

Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Příspěvek od swejzi »

Nevím proč, ale od 09.07.2014 se mi ve výpisu volání všechny odchozí hovory tváří jako přesměrované. Nikde jsem nic neměnil, volám stále stejným způsobem. Není to nějaká chybka u Vás?
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Příspěvek od xsouku04 »

swejzi píše:Nevím proč, ale od 09.07.2014 se mi ve výpisu volání všechny odchozí hovory tváří jako přesměrované. Nikde jsem nic neměnil, volám stále stejným způsobem. Není to nějaká chybka u Vás?
Je to tím, že používáte port 6699 (opraveno z chybně uvedeného 8899), což přidává na naší proxy automatickou předponu *089, což způsobí, že je po cestě vložen fixed jitter buffer 300ms.
Má to ale ten nechtěný efekt, že po odstranění prefixu *089 je hovor považován za přesměrovaný i když ve skutečnosti je to přímý hovor.
Vede k tomuto špatnému příznaku ve výpise, ale nemělo by to ničemu vadit.

O tom jitter bufferu více zde.
http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=14&t=2491
swejzi
Příspěvky: 79
Registrován: ned 08. čer 2014 16:54:12

Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Příspěvek od swejzi »

Aha, asi jste měl na mysli port 6699. Je pravda, že ten již nějakou dobu používám. Tak díky za info. ;)
Uživatelský avatar
Zedna
Příspěvky: 736
Registrován: stř 04. dub 2012 0:57:53

Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Příspěvek od Zedna »

Largon píše:
od Pitomec » čtv 30. led 2014 13:57:27
Ještě bych se připomněl s tím požadavkem na skrytí nulových položek ve výpisu...
čtv 30. led 2014 14:52:04
Časem určitě doděláme, momentálně je prioritou dokončit změny v rozhraní i infrastruktuře souvisejicí s roamingem.
Po vice nez pul roce opet pripominam tuto zalezitost ...
Diky
Uživatelský avatar
Zedna
Příspěvky: 736
Registrován: stř 04. dub 2012 0:57:53

Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Příspěvek od Zedna »

Zedna píše:
Largon píše:
od Pitomec » čtv 30. led 2014 13:57:27
Ještě bych se připomněl s tím požadavkem na skrytí nulových položek ve výpisu...
čtv 30. led 2014 14:52:04
Časem určitě doděláme, momentálně je prioritou dokončit změny v rozhraní i infrastruktuře souvisejicí s roamingem.
Po vice nez pul roce opet pripominam tuto zalezitost ...
Diky
Opet pripominam a vyzdvihuji tuto zalezitost ...
Nekolikrat uz to vypadalo, ze to brzy bude ale nakonec vzdy bohuzel nic.
Uživatelský avatar
Zedna
Příspěvky: 736
Registrován: stř 04. dub 2012 0:57:53

Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Příspěvek od Zedna »

Zedna píše:ned 03. srp 2014 12:33:33
Largon píše:
od Pitomec » čtv 30. led 2014 13:57:27
Ještě bych se připomněl s tím požadavkem na skrytí nulových položek ve výpisu...
čtv 30. led 2014 14:52:04
Časem určitě doděláme, momentálně je prioritou dokončit změny v rozhraní i infrastruktuře souvisejicí s roamingem.
Po vice nez pul roce opet pripominam tuto zalezitost ...
Diky
Po vice nez 3 letech pripominam tento pozadavek, ktery zde melo vice lidi a Odorik uz byl tenkrat naklonen k jeho dodelani.
Jedna se o pridani filtru ve webovem vypisu hovoru pro skryti polozek s nulovou cenou.

Dekuji
Odpovědět