Výpis hovorů - přehlednost a chyby
Napsal: úte 21. kvě 2013 13:36:04
Výpis hovorů mi přijde značně nepřehledný a chybový... nevím, zda se v poslední době něco měnilo, ale nezdá se mi pár věcí v květnovém výpisu:
a) "Zdvojení" příchozích hovorů - navíc odchozí hovor
(nastavení filtru: hovory i v síti, směr: všechny, typ spojení: všechny, výpis: jednoduchý)
Některé uskutečněné příchozí hovory z pevné linky (ne Odorik) vidím ve výpisu dvakrát:
- jednou jako příchozí hovor z volajícího čísla na veřejné číslo Odorik (tj. 223 xxx xxx -> 211 xxx xxx), název destinace "Česko v síti" (přestože nejde o hovor v síti Odorik).
- podruhé jako odchozí hovor z volajícího čísla (!) na interní číslo Odorik (tj. 223 xxx xxx -> *68xxxx), název destinace "Česká rep. - * v síti" (přestože nejde o hovor v síti Odorik).
Délka obou hovorů, čas jejich začátku a cena jsou stejné (cena = 0)
b) "Zdvojení" příchozích hovorů - navíc příchozí hovor
(nastavení filtru: hovory i v síti, směr: všechny, typ spojení: všechny, výpis: jednoduchý)
Některé uskutečněné příchozí hovory z pevné linky (ne Odorik) vidím ve výpisu dvakrát:
- jednou jako příchozí hovor z volajícího čísla na veřejné číslo Odorik (tj. 222 xxx xxx -> 211 xxx xxx), název destinace "Česko v síti" (přestože nejde o hovor v síti Odorik).
- podruhé jako příchozí hovor z volajícího čísla na interní číslo Odorik (tj. 222 xxx xxx -> *68xxxx), název destinace "Česká rep. - * v síti" (přestože nejde o hovor v síti Odorik).
Délka obou hovorů, čas jejich začátku a cena jsou stejné (cena = 0)
Zdvojování příchozích hovorů (a, b) se netýká všech příchozích volání, někdy je to i správně !
c) "Odchozí" hovory z "cizího" čísla (nejde o callback)
Ve výpisu vidím hovor označený jako odchozí - neuskutečněný. Je ale veden z cizího čísla (mimo síť Odorik) na interní číslo Odorik, kte kterému je výpis pořizován (235 xxx xxx -> *68xxxx). Hovor má název destinace "Česká rep. - * v síti".
Domnívám se, že ve skutečnosti jde nikoli o odchozí, ale o zmeškaný příchozí hovor z čísla 235 xxx xxx. Podle výpisu šlo patrně o situaci, kdy volající dostal vzápětí po vytočení čísla falešnou hlášku, že volané číslo je nedostupné a během 3 vteřin zavěsil (falešná nedostupnost = častý problém používaného telef. adaptéru/routeru)
d) Označení všech příchozích hovorů jako "Česko v síti", resp. "Česká rep. - * v síti"
Hovory přicházející z mobilních sítí i pevných linek (mimo síť Odorik) jsou označeny tímto způsobem. Není to velký problém, ale je to trochu zavádějící.
e) Matoucí dvojznačnost označení destinace hovorů jako "Česko v síti", resp. "Česká rep. - * v síti"
Je v těchto dvou označeních nějaký rozdíl?
Nevím, zda tyto chyby a nepřehlednosti vznikají až při sestavování dotazu do databáze (a jde o záležitost chybné konstrukce dotazu), nebo zda jsou nesrovnalosti už v ukládaném logu o proběhlých aktivitách.
a) "Zdvojení" příchozích hovorů - navíc odchozí hovor
(nastavení filtru: hovory i v síti, směr: všechny, typ spojení: všechny, výpis: jednoduchý)
Některé uskutečněné příchozí hovory z pevné linky (ne Odorik) vidím ve výpisu dvakrát:
- jednou jako příchozí hovor z volajícího čísla na veřejné číslo Odorik (tj. 223 xxx xxx -> 211 xxx xxx), název destinace "Česko v síti" (přestože nejde o hovor v síti Odorik).
- podruhé jako odchozí hovor z volajícího čísla (!) na interní číslo Odorik (tj. 223 xxx xxx -> *68xxxx), název destinace "Česká rep. - * v síti" (přestože nejde o hovor v síti Odorik).
Délka obou hovorů, čas jejich začátku a cena jsou stejné (cena = 0)
b) "Zdvojení" příchozích hovorů - navíc příchozí hovor
(nastavení filtru: hovory i v síti, směr: všechny, typ spojení: všechny, výpis: jednoduchý)
Některé uskutečněné příchozí hovory z pevné linky (ne Odorik) vidím ve výpisu dvakrát:
- jednou jako příchozí hovor z volajícího čísla na veřejné číslo Odorik (tj. 222 xxx xxx -> 211 xxx xxx), název destinace "Česko v síti" (přestože nejde o hovor v síti Odorik).
- podruhé jako příchozí hovor z volajícího čísla na interní číslo Odorik (tj. 222 xxx xxx -> *68xxxx), název destinace "Česká rep. - * v síti" (přestože nejde o hovor v síti Odorik).
Délka obou hovorů, čas jejich začátku a cena jsou stejné (cena = 0)
Zdvojování příchozích hovorů (a, b) se netýká všech příchozích volání, někdy je to i správně !
c) "Odchozí" hovory z "cizího" čísla (nejde o callback)
Ve výpisu vidím hovor označený jako odchozí - neuskutečněný. Je ale veden z cizího čísla (mimo síť Odorik) na interní číslo Odorik, kte kterému je výpis pořizován (235 xxx xxx -> *68xxxx). Hovor má název destinace "Česká rep. - * v síti".
Domnívám se, že ve skutečnosti jde nikoli o odchozí, ale o zmeškaný příchozí hovor z čísla 235 xxx xxx. Podle výpisu šlo patrně o situaci, kdy volající dostal vzápětí po vytočení čísla falešnou hlášku, že volané číslo je nedostupné a během 3 vteřin zavěsil (falešná nedostupnost = častý problém používaného telef. adaptéru/routeru)
d) Označení všech příchozích hovorů jako "Česko v síti", resp. "Česká rep. - * v síti"
Hovory přicházející z mobilních sítí i pevných linek (mimo síť Odorik) jsou označeny tímto způsobem. Není to velký problém, ale je to trochu zavádějící.
e) Matoucí dvojznačnost označení destinace hovorů jako "Česko v síti", resp. "Česká rep. - * v síti"
Je v těchto dvou označeních nějaký rozdíl?
Nevím, zda tyto chyby a nepřehlednosti vznikají až při sestavování dotazu do databáze (a jde o záležitost chybné konstrukce dotazu), nebo zda jsou nesrovnalosti už v ukládaném logu o proběhlých aktivitách.