Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Co a jak lze všechno provádět po přihlášení na web Odoriku.
xpetr
Příspěvky: 5
Registrován: čtv 02. led 2014 20:08:29

Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Příspěvek od xpetr »

xpetr píše:
Largon píše:
xpetr píše:Dobrý den
Nevím jestli nemám něco špatně nastaveného?
Na lince 702172 mám registrované mobilní číslo zatím neaktivované. Ve výpisu hovorů při zadání filtru "posledních 7 dní" mám zobrazeny výpisy hovorů z jiného účtu který spravuji. Prosím o radu co je špatně?
Dobrý den,
teď jsem to prověřoval a žádné hovory u dané linky nevidím. Můžete kdyžtak poslat ID nějakého takového hovoru? Lze najít v podrobném výpise.
Omlouvám se ale už jsem na problém asi přišel. Vše bylo tak jak jsem popsal v prvním příspěvku. Používám IE a náhodně se mi zobrazovaly ve filtrech hovory, které tam jakoby nepatřily z mých druhých dvou účtů. Souběžně s napsáním příspěvku sem, jsem dál zkoušel vše možné, vymazat dočasné soubory,historii a nakonec i cookies v IE. Nic nepomohlo. Pak jsem si řekl že zkusím nainstalovat jiný prohlížeč a ejhle ve Firefoxu vše filtruje tak jak má. Vše ještě budu sledovat a kdyby se něco změnilo dám vědět.
Díky

Xpetr
Dobrý den
Mám zdokladován problém IE versus Firefox, viz výše cca 10 foto 1,66 MB. Zdokumentoval jsem ho již pouze jen pro zajímavost. Pokud máte zájem mohu foto zaslat. Jinak toto vlákno beru za vyřešené.
Xpetr
Uživatelský avatar
Largon
Příspěvky: 448
Registrován: pon 07. lis 2011 10:14:09

Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Příspěvek od Largon »

Dobrý den,
určitě se na to podíváme, pošlete mi to prosím na karas (at) odorik.cz.
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2580
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Příspěvek od Pitomec »

Ještě bych se připomněl s tím požadavkem na skrytí nulových položek ve výpisu...
Obrázek
Uživatelský avatar
Largon
Příspěvky: 448
Registrován: pon 07. lis 2011 10:14:09

Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Příspěvek od Largon »

Časem určitě doděláme, momentálně je prioritou dokončit změny v rozhraní i infrastruktuře souvisejicí s roamingem.
Jakub
Příspěvky: 51
Registrován: pát 23. lis 2012 11:29:49

Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Příspěvek od Jakub »

Zda se mi, ze ve vypisu hovoru je (nezavazna) chyba, ktera podle meho nazoru souvisi se zpozdenym reportovanim prichozich hovoru a SMS od GTS/T-mobile. Jedna se o to, ze prichozi hovory a SMS jsou ve vypisu zarazeny podle casu, ve kterem probehly, avsak "stav kreditu po" je zda se zobrazen na zaklade casu, ve kterem je udalost reportovana a zarazena to databaze. Prakticky problem to velky neni, jen je to matouci a nelogicke. Vi odorik o tomto chovani?
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Příspěvek od xsouku04 »

Jakub píše:Zda se mi, ze ve vypisu hovoru je (nezavazna) chyba, ktera podle meho nazoru souvisi se zpozdenym reportovanim prichozich hovoru a SMS od GTS/T-mobile. Jedna se o to, ze prichozi hovory a SMS jsou ve vypisu zarazeny podle casu, ve kterem probehly, avsak "stav kreditu po" je zda se zobrazen na zaklade casu, ve kterem je udalost reportovana a zarazena to databaze. Prakticky problem to velky neni, jen je to matouci a nelogicke. Vi odorik o tomto chovani?
Víme o tom. Sloupeček kredit po, říká, jaký kredit byl v okamžiku zaúčtování, což běžně bývá v okamžiku, kdy hovor končí. Pokud ale dostaneme vyúčtování se zpožděním, může tam být prodleva. Tedy jedině, co mi přijde smysluplné, je napsat nějakou vysvětlivku ke sloupečku "kredit po".
Jakub
Příspěvky: 51
Registrován: pát 23. lis 2012 11:29:49

Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Příspěvek od Jakub »

xsouku04 píše:
Jakub píše:Zda se mi, ze ve vypisu hovoru je (nezavazna) chyba, ktera podle meho nazoru souvisi se zpozdenym reportovanim prichozich hovoru a SMS od GTS/T-mobile. Jedna se o to, ze prichozi hovory a SMS jsou ve vypisu zarazeny podle casu, ve kterem probehly, avsak "stav kreditu po" je zda se zobrazen na zaklade casu, ve kterem je udalost reportovana a zarazena to databaze. Prakticky problem to velky neni, jen je to matouci a nelogicke. Vi odorik o tomto chovani?
Víme o tom. Sloupeček kredit po, říká, jaký kredit byl v okamžiku zaúčtování což běžně bývá v okamžiku kdy hovor končí. Pokud ale dostaneme vyúčtování se zpožděním, může tam být prodleva. Tedy jedině co mi přijde smysluplné je, napsat nějakou vysvětlivku ke sloupečku "kredit po".
Podle me by nejsmysluplnejsi bylo se pri pridavani zaznamu do databaze podivat jaky byl kredit v okamziku skonceni udalosti. Tento cas je reportovan sice se zpozdenim ale presne, ze? Samozrejme otazka je, jak slozity zasah do insert skriptu by to byl. Navic, u vetsiny hovoru a u vsech SMS toto chovani neni velky problem, protoze jsou zdarma. Na druhou stranu pokud se toto chovani vyskytuje i v pripade roamingovych hovoru, kde ani prichozi nejsou zdarma, prijde mi to jako nutnost toto chovani opravit, jinak ten vypis muze byt dost chaos. Nemyslite?
mobilemanic
Příspěvky: 486
Registrován: čtv 10. říj 2013 10:20:15

Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Příspěvek od mobilemanic »

Já se spíše zeptám, k čemu je ten sloupec "kredit po". Informace sice hezká, ale žádné rozumné využití jsem pro ni nenašel, tak by mne zajímalo jestli to někdo k něčemu používáte.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Příspěvek od xsouku04 »

mobilemanic píše:Já se spíše zeptám, k čemu je ten sloupec "kredit po". Informace sice hezká, ale žádné rozumné využití jsem pro ni nenašel, tak by mne zajímalo jestli to někdo k něčemu používáte.
Pravda my to můžeme využít pro kontrolu, že to účtuje dobře, ale pravda zákazníky to spíše mate. Tedy řešení by opravdu mohlo být ten sloupeček zákazníkům nezobrazovat.
To ale jasně neznamená, že zákazník nemá nad kreditem kontrolu.
Přecijen si může nechat vypsat hovory za den, týden, měsíc a podobně a podívat se kolik peněz se odečetlo celkem a za jaké služby. V jakém přesně to bylo pořadí, není pro něj tak důležité.
JPT
Příspěvky: 323
Registrován: sob 03. lis 2012 22:21:05

Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Příspěvek od JPT »

V přehledu volání se pod "číslo volajícího ODKUD" zobrazuje někdy celé číslo např. 533123456 a někdy jen poslení 4 čísla např. 3456. To je chyba nebo nějaká nová vlastnost ?
Odpovědět