Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Co a jak lze všechno provádět po přihlášení na web Odoriku.

Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Příspěvekod Hooonza » stř 29. kvě 2013 21:42:16

xsouku04 píše:A nemůže to být tím, že ve statistice hovorů prostě nějaké hovory chybí a proto součet ze statistik nedává přesně úbytek kreditu ? To jsme objevili minulý týden. Není to ale chyba účtování, ale chyba ve výpisu statistik. Měli bychom to nyní opravit.

Netuším, čím to je, nijak hluboce jsem po tom nepátral, je to možné. Vůbec netvrdím, že si odečítáte špatnou částku, nebo že účtujete jinak, než jak inzerujete. Ona ani ve statistice celková částka nesedí a to zase ještě jinak. Jde prostě o zjištění, že různé přehledy v účtu o stejných věcech vypovídají nijak významně, ale přesto rozdílně, působí to zajímavě, snižuje to vypovídací hodnotu a říká si o nápravu.
Hooonza
 
Příspěvky: 255
Registrován: úte 03. led 2012 19:09:05

Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Příspěvekod rsaf » čtv 21. lis 2013 16:48:03

Nešlo by do spodní části výpisu hovorů dát sumu ceny (příp. i sumu délky tam kde to má smysl) ? Zajímalo by mě třeba kolik celkem provolala konkrétní linka za minulý měsíc, sčítat ručně nebo ze statistiky podle typu hovoru a nebo z exportu do excelu se mi nechce...
rsaf
 
Příspěvky: 2
Registrován: čtv 21. lis 2013 16:05:54

Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Příspěvekod Largon » pát 22. lis 2013 12:45:12

V horní roletce si překlikněte na statistiku hovorů. Nastavení formulářů (linka, období) je tam sdílené s výpisem hovorů, takže tam naleznete údaje, které vás zajímají.
Uživatelský avatar
Largon
 
Příspěvky: 429
Registrován: pon 07. lis 2011 11:14:09

Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Příspěvekod Forrrest » ned 01. pro 2013 21:36:41

Podle mě by bylo nejideálnější kompletně předělat přehled volání - sjednotit výpisy všech částek ovlivňující výši kreditu. Bylo by to komplexní, a přitom snadno použitelné, pro BFU samozřejmě volitelné. Nebyl by problém tam zapracovat snad všechny návrhy a toužebná přání všech uživatelů z tohoto fóra, vyjít každému vstříc.
Výpis by v základu mohl vypadat třeba tak, jak vypadá dnes. Přibylo by tlačítko "Nastavení přehledu", které by směrovalo na konfigurační okno, ve kterém by se nastavovaly všechny položky a rozhodlo o tom, které z nich se mají zobrazit i nad výpisem (modifikovat ty "roletky", co jsou tam nyní). Jednotlivá "nastavovátka" by se na stránku vykreslila "floatem", tak jak jdou za sebou v konfiguračním okně.

Popis náčrtu konfiguračního okna:
"přepnutí na následující možnosti" by "enablovalo" veškerá nastavení pod tímto. Zaškrtnuté checkBoxy na začátku každého panelu znamenají "zpřístupni toto nastavení i přímo nad výpisem", nezaškrtnuté: automaticky zobrazuj ve výpisu to, co je nastaveno v tomto panelu (+ možnost "všechny" - tam, kde se to hodí). Do textBoxů by se psala čísla linek (0 = všechny) a nastavených výpisů. Jiné platby = přehled připsaných částek - text. popis (převod kreditu uživateli/od uživatele, dobití převodem, koupě linky atd).
U obou sekcí jsem mezerou oddělil možnosti, které už existují a ty, které bych navrhoval přidat (inspirováno i zdejšími diskutéry ;-) ).
Třešničkou na dortu by pak byla možnost jednotlivé panely (a tím i nastavení nad výpisem), popř. i sloupce, přesunout do pořadí, které by vyhovovalo uživateli. Případně navíc přidat oddělovač, který by umožnil nastavení odpovídající panelu za ním vykreslit na další řádek.

(Dívám se, že jsem tam zapomněl přidat panel "dobité / převedené částky"...)
Přílohy
Odorik - návrh výpisů.jpg
Odorik - návrh výpisů.jpg (152.06 KiB) Zobrazeno 3409 krát
Forrrest
 
Příspěvky: 98
Registrován: ned 17. úno 2013 10:41:42

Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Příspěvekod Pitomec » stř 25. pro 2013 20:57:50

Opět se připomínám s prosbou, jestli by nešlo (třeba individuálně) nastavit, aby se ve výpisu hovorů/SMS nezobrazovaly nulové operace. Protože pak to vypadá viz příloha a navíc operace s nulovou cenou mně osobně vůbec nezajímají :-)
Přílohy
vypis.jpg
vypis.jpg (155.55 KiB) Zobrazeno 3300 krát
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitomec
 
Příspěvky: 1909
Registrován: ned 27. lis 2011 22:26:33
Bydliště: Brno

Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Příspěvekod HANZvonKURDAU » pát 17. led 2014 20:26:20

Prosím, šlo by ve VÝPIS VOLÁNÍ - STATISTIKA přednastavit OBDOBÍ hodnotou POSLEDNÍCH 30 DNÍ? Pomohlo by to pro snadnou kontrolu zda mi bude účtován denní poplatek za simkartu, či nikoliv. Díky
HANZvonKURDAU
 
Příspěvky: 14
Registrován: úte 06. srp 2013 9:03:15

Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Příspěvekod xpetr » ned 26. led 2014 10:54:06

Dobrý den
Nevím jestli nemám něco špatně nastaveného?
Na lince 702172 mám registrované mobilní číslo zatím neaktivované. Ve výpisu hovorů při zadání filtru "posledních 7 dní" mám zobrazeny výpisy hovorů z jiného účtu který spravuji. Prosím o radu co je špatně?

Xpetr
xpetr
 
Příspěvky: 5
Registrován: čtv 02. led 2014 21:08:29

Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Příspěvekod Largon » pon 27. led 2014 10:40:51

HANZvonKURDAU píše:Prosím, šlo by ve VÝPIS VOLÁNÍ - STATISTIKA přednastavit OBDOBÍ hodnotou POSLEDNÍCH 30 DNÍ? Pomohlo by to pro snadnou kontrolu zda mi bude účtován denní poplatek za simkartu, či nikoliv. Díky

V souvislosti s poplatkem za SIM máme spíše v plánu přidat informaci o tom, zda se bude účtovat a kolik by musela být případná útrata, do stránky s nastavováním SIM karty.
Uživatelský avatar
Largon
 
Příspěvky: 429
Registrován: pon 07. lis 2011 11:14:09

Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Příspěvekod Largon » pon 27. led 2014 10:43:13

xpetr píše:Dobrý den
Nevím jestli nemám něco špatně nastaveného?
Na lince 702172 mám registrované mobilní číslo zatím neaktivované. Ve výpisu hovorů při zadání filtru "posledních 7 dní" mám zobrazeny výpisy hovorů z jiného účtu který spravuji. Prosím o radu co je špatně?

Dobrý den,
teď jsem to prověřoval a žádné hovory u dané linky nevidím. Můžete kdyžtak poslat ID nějakého takového hovoru? Lze najít v podrobném výpise.
Uživatelský avatar
Largon
 
Příspěvky: 429
Registrován: pon 07. lis 2011 11:14:09

Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Příspěvekod xpetr » pon 27. led 2014 18:09:39

Largon píše:
xpetr píše:Dobrý den
Nevím jestli nemám něco špatně nastaveného?
Na lince 702172 mám registrované mobilní číslo zatím neaktivované. Ve výpisu hovorů při zadání filtru "posledních 7 dní" mám zobrazeny výpisy hovorů z jiného účtu který spravuji. Prosím o radu co je špatně?

Dobrý den,
teď jsem to prověřoval a žádné hovory u dané linky nevidím. Můžete kdyžtak poslat ID nějakého takového hovoru? Lze najít v podrobném výpise.


Omlouvám se ale už jsem na problém asi přišel. Vše bylo tak jak jsem popsal v prvním příspěvku. Používám IE a náhodně se mi zobrazovaly ve filtrech hovory, které tam jakoby nepatřily z mých druhých dvou účtů. Souběžně s napsáním příspěvku sem, jsem dál zkoušel vše možné, vymazat dočasné soubory,historii a nakonec i cookies v IE. Nic nepomohlo. Pak jsem si řekl že zkusím nainstalovat jiný prohlížeč a ejhle ve Firefoxu vše filtruje tak jak má. Vše ještě budu sledovat a kdyby se něco změnilo dám vědět.
Díky

Xpetr
xpetr
 
Příspěvky: 5
Registrován: čtv 02. led 2014 21:08:29

PředchozíDalší

Zpět na Odorik uživatelské rozhraní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník