Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Co a jak lze všechno provádět po přihlášení na web Odoriku.

Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Příspěvekod xpetr » stř 29. led 2014 20:26:59

xpetr píše:
Largon píše:
xpetr píše:Dobrý den
Nevím jestli nemám něco špatně nastaveného?
Na lince 702172 mám registrované mobilní číslo zatím neaktivované. Ve výpisu hovorů při zadání filtru "posledních 7 dní" mám zobrazeny výpisy hovorů z jiného účtu který spravuji. Prosím o radu co je špatně?

Dobrý den,
teď jsem to prověřoval a žádné hovory u dané linky nevidím. Můžete kdyžtak poslat ID nějakého takového hovoru? Lze najít v podrobném výpise.


Omlouvám se ale už jsem na problém asi přišel. Vše bylo tak jak jsem popsal v prvním příspěvku. Používám IE a náhodně se mi zobrazovaly ve filtrech hovory, které tam jakoby nepatřily z mých druhých dvou účtů. Souběžně s napsáním příspěvku sem, jsem dál zkoušel vše možné, vymazat dočasné soubory,historii a nakonec i cookies v IE. Nic nepomohlo. Pak jsem si řekl že zkusím nainstalovat jiný prohlížeč a ejhle ve Firefoxu vše filtruje tak jak má. Vše ještě budu sledovat a kdyby se něco změnilo dám vědět.
Díky

Xpetr


Dobrý den
Mám zdokladován problém IE versus Firefox, viz výše cca 10 foto 1,66 MB. Zdokumentoval jsem ho již pouze jen pro zajímavost. Pokud máte zájem mohu foto zaslat. Jinak toto vlákno beru za vyřešené.
Xpetr
xpetr
 
Příspěvky: 5
Registrován: čtv 02. led 2014 21:08:29

Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Příspěvekod Largon » čtv 30. led 2014 13:47:47

Dobrý den,
určitě se na to podíváme, pošlete mi to prosím na karas (at) odorik.cz.
Uživatelský avatar
Largon
 
Příspěvky: 434
Registrován: pon 07. lis 2011 11:14:09

Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Příspěvekod Pitomec » čtv 30. led 2014 13:57:27

Ještě bych se připomněl s tím požadavkem na skrytí nulových položek ve výpisu...
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitomec
 
Příspěvky: 2028
Registrován: ned 27. lis 2011 22:26:33
Bydliště: Brno

Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Příspěvekod Largon » čtv 30. led 2014 14:52:04

Časem určitě doděláme, momentálně je prioritou dokončit změny v rozhraní i infrastruktuře souvisejicí s roamingem.
Uživatelský avatar
Largon
 
Příspěvky: 434
Registrován: pon 07. lis 2011 11:14:09

Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Příspěvekod Jakub » pon 05. kvě 2014 16:40:59

Zda se mi, ze ve vypisu hovoru je (nezavazna) chyba, ktera podle meho nazoru souvisi se zpozdenym reportovanim prichozich hovoru a SMS od GTS/T-mobile. Jedna se o to, ze prichozi hovory a SMS jsou ve vypisu zarazeny podle casu, ve kterem probehly, avsak "stav kreditu po" je zda se zobrazen na zaklade casu, ve kterem je udalost reportovana a zarazena to databaze. Prakticky problem to velky neni, jen je to matouci a nelogicke. Vi odorik o tomto chovani?
Jakub
 
Příspěvky: 51
Registrován: pát 23. lis 2012 12:29:49

Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Příspěvekod xsouku04 » pon 05. kvě 2014 16:50:39

Jakub píše:Zda se mi, ze ve vypisu hovoru je (nezavazna) chyba, ktera podle meho nazoru souvisi se zpozdenym reportovanim prichozich hovoru a SMS od GTS/T-mobile. Jedna se o to, ze prichozi hovory a SMS jsou ve vypisu zarazeny podle casu, ve kterem probehly, avsak "stav kreditu po" je zda se zobrazen na zaklade casu, ve kterem je udalost reportovana a zarazena to databaze. Prakticky problem to velky neni, jen je to matouci a nelogicke. Vi odorik o tomto chovani?


Víme o tom. Sloupeček kredit po, říká, jaký kredit byl v okamžiku zaúčtování, což běžně bývá v okamžiku, kdy hovor končí. Pokud ale dostaneme vyúčtování se zpožděním, může tam být prodleva. Tedy jedině, co mi přijde smysluplné, je napsat nějakou vysvětlivku ke sloupečku "kredit po".
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6976
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Příspěvekod Jakub » pon 05. kvě 2014 17:01:20

xsouku04 píše:
Jakub píše:Zda se mi, ze ve vypisu hovoru je (nezavazna) chyba, ktera podle meho nazoru souvisi se zpozdenym reportovanim prichozich hovoru a SMS od GTS/T-mobile. Jedna se o to, ze prichozi hovory a SMS jsou ve vypisu zarazeny podle casu, ve kterem probehly, avsak "stav kreditu po" je zda se zobrazen na zaklade casu, ve kterem je udalost reportovana a zarazena to databaze. Prakticky problem to velky neni, jen je to matouci a nelogicke. Vi odorik o tomto chovani?


Víme o tom. Sloupeček kredit po, říká, jaký kredit byl v okamžiku zaúčtování což běžně bývá v okamžiku kdy hovor končí. Pokud ale dostaneme vyúčtování se zpožděním, může tam být prodleva. Tedy jedině co mi přijde smysluplné je, napsat nějakou vysvětlivku ke sloupečku "kredit po".


Podle me by nejsmysluplnejsi bylo se pri pridavani zaznamu do databaze podivat jaky byl kredit v okamziku skonceni udalosti. Tento cas je reportovan sice se zpozdenim ale presne, ze? Samozrejme otazka je, jak slozity zasah do insert skriptu by to byl. Navic, u vetsiny hovoru a u vsech SMS toto chovani neni velky problem, protoze jsou zdarma. Na druhou stranu pokud se toto chovani vyskytuje i v pripade roamingovych hovoru, kde ani prichozi nejsou zdarma, prijde mi to jako nutnost toto chovani opravit, jinak ten vypis muze byt dost chaos. Nemyslite?
Jakub
 
Příspěvky: 51
Registrován: pát 23. lis 2012 12:29:49

Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Příspěvekod mobilemanic » pon 05. kvě 2014 17:35:17

Já se spíše zeptám, k čemu je ten sloupec "kredit po". Informace sice hezká, ale žádné rozumné využití jsem pro ni nenašel, tak by mne zajímalo jestli to někdo k něčemu používáte.
mobilemanic
 
Příspěvky: 475
Registrován: čtv 10. říj 2013 10:20:15

Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Příspěvekod xsouku04 » pon 05. kvě 2014 18:08:15

mobilemanic píše:Já se spíše zeptám, k čemu je ten sloupec "kredit po". Informace sice hezká, ale žádné rozumné využití jsem pro ni nenašel, tak by mne zajímalo jestli to někdo k něčemu používáte.


Pravda my to můžeme využít pro kontrolu, že to účtuje dobře, ale pravda zákazníky to spíše mate. Tedy řešení by opravdu mohlo být ten sloupeček zákazníkům nezobrazovat.
To ale jasně neznamená, že zákazník nemá nad kreditem kontrolu.
Přecijen si může nechat vypsat hovory za den, týden, měsíc a podobně a podívat se kolik peněz se odečetlo celkem a za jaké služby. V jakém přesně to bylo pořadí, není pro něj tak důležité.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6976
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Příspěvekod JPT » stř 04. čer 2014 17:33:28

V přehledu volání se pod "číslo volajícího ODKUD" zobrazuje někdy celé číslo např. 533123456 a někdy jen poslení 4 čísla např. 3456. To je chyba nebo nějaká nová vlastnost ?
JPT
 
Příspěvky: 316
Registrován: sob 03. lis 2012 23:21:05

PředchozíDalší

Zpět na Odorik uživatelské rozhraní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník