Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Co a jak lze všechno provádět po přihlášení na web Odoriku.

Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Příspěvekod mobilemanic » stř 04. čer 2014 17:37:14

JPT píše:V přehledu volání se pod "číslo volajícího ODKUD" zobrazuje někdy celé číslo např. 533123456 a někdy jen poslení 4 čísla např. 3456. To je chyba nebo nějaká nová vlastnost ?

Mohu potvrdit, objevilo se to dnes. Zřejmě je to jen zobrazovací problém - pokud je k číslu nastaven rychlý kontakt, tak se normálně zobrazuje. Pouze to číslo je oříznuté na poslední 4 znaky.
mobilemanic
 
Příspěvky: 475
Registrován: čtv 10. říj 2013 10:20:15

Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Příspěvekod JPT » stř 04. čer 2014 17:46:06

Mě se to zobrazuje všelijak. Nenašel jsem v tom systém. Stavový řádek, ale ukazuje odkaz u obou čísel (normální / ořezané) stejný. např. https://www.odorik.cz/ucet/rychle_konta ... 0533123456
JPT
 
Příspěvky: 315
Registrován: sob 03. lis 2012 23:21:05

Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Příspěvekod Pitomec » stř 04. čer 2014 20:51:42

Pokud je voláno z pevné linky, ale s identifikací mobilního čísla, tak se zobrazují jenom poslední 4 číslice. Jinak plný počet.
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitomec
 
Příspěvky: 2001
Registrován: ned 27. lis 2011 22:26:33
Bydliště: Brno

Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Příspěvekod Largon » čtv 05. čer 2014 9:53:57

Díky za nahlášení. Kolega do toho trochu rýpnul, když pracoval na statistikách podle jednotlivých čísel. Nahrál jsem teď opravu, které by měla problém se zobrazováním jen posledních čtyř číslic řešit.
Uživatelský avatar
Largon
 
Příspěvky: 433
Registrován: pon 07. lis 2011 11:14:09

Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Příspěvekod swejzi » pon 14. črc 2014 23:50:06

Nevím proč, ale od 09.07.2014 se mi ve výpisu volání všechny odchozí hovory tváří jako přesměrované. Nikde jsem nic neměnil, volám stále stejným způsobem. Není to nějaká chybka u Vás?
swejzi
 
Příspěvky: 55
Registrován: ned 08. čer 2014 16:54:12

Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Příspěvekod xsouku04 » úte 15. črc 2014 11:55:07

swejzi píše:Nevím proč, ale od 09.07.2014 se mi ve výpisu volání všechny odchozí hovory tváří jako přesměrované. Nikde jsem nic neměnil, volám stále stejným způsobem. Není to nějaká chybka u Vás?


Je to tím, že používáte port 6699 (opraveno z chybně uvedeného 8899), což přidává na naší proxy automatickou předponu *089, což způsobí, že je po cestě vložen fixed jitter buffer 300ms.
Má to ale ten nechtěný efekt, že po odstranění prefixu *089 je hovor považován za přesměrovaný i když ve skutečnosti je to přímý hovor.
Vede k tomuto špatnému příznaku ve výpise, ale nemělo by to ničemu vadit.

O tom jitter bufferu více zde.
viewtopic.php?f=14&t=2491
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6872
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Příspěvekod swejzi » úte 15. črc 2014 15:19:09

Aha, asi jste měl na mysli port 6699. Je pravda, že ten již nějakou dobu používám. Tak díky za info. ;)
swejzi
 
Příspěvky: 55
Registrován: ned 08. čer 2014 16:54:12

Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Příspěvekod Zedna » ned 03. srp 2014 13:33:33

Largon píše:
od Pitomec » čtv 30. led 2014 13:57:27
Ještě bych se připomněl s tím požadavkem na skrytí nulových položek ve výpisu...

čtv 30. led 2014 14:52:04
Časem určitě doděláme, momentálně je prioritou dokončit změny v rozhraní i infrastruktuře souvisejicí s roamingem.


Po vice nez pul roce opet pripominam tuto zalezitost ...
Diky
Uživatelský avatar
Zedna
 
Příspěvky: 728
Registrován: stř 04. dub 2012 0:57:53

Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Příspěvekod Zedna » pon 15. zář 2014 23:26:43

Zedna píše:
Largon píše:
od Pitomec » čtv 30. led 2014 13:57:27
Ještě bych se připomněl s tím požadavkem na skrytí nulových položek ve výpisu...

čtv 30. led 2014 14:52:04
Časem určitě doděláme, momentálně je prioritou dokončit změny v rozhraní i infrastruktuře souvisejicí s roamingem.


Po vice nez pul roce opet pripominam tuto zalezitost ...
Diky


Opet pripominam a vyzdvihuji tuto zalezitost ...
Nekolikrat uz to vypadalo, ze to brzy bude ale nakonec vzdy bohuzel nic.
Uživatelský avatar
Zedna
 
Příspěvky: 728
Registrován: stř 04. dub 2012 0:57:53

Re: Výpis hovorů - přehlednost a chyby

Příspěvekod Zedna » pát 04. bře 2016 15:40:27

Zedna píše:ned 03. srp 2014 12:33:33
Largon píše:
od Pitomec » čtv 30. led 2014 13:57:27
Ještě bych se připomněl s tím požadavkem na skrytí nulových položek ve výpisu...

čtv 30. led 2014 14:52:04
Časem určitě doděláme, momentálně je prioritou dokončit změny v rozhraní i infrastruktuře souvisejicí s roamingem.


Po vice nez pul roce opet pripominam tuto zalezitost ...
Diky


Po vice nez 3 letech pripominam tento pozadavek, ktery zde melo vice lidi a Odorik uz byl tenkrat naklonen k jeho dodelani.
Jedna se o pridani filtru ve webovem vypisu hovoru pro skryti polozek s nulovou cenou.

Dekuji
Uživatelský avatar
Zedna
 
Příspěvky: 728
Registrován: stř 04. dub 2012 0:57:53

PředchozíDalší

Zpět na Odorik uživatelské rozhraní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník