Nepřipravuje Odorik upgrade svého uživatelského rozhranní ?
-
- Příspěvky: 1012
- Registrován: stř 10. črc 2013 21:40:28
Nepřipravuje Odorik upgrade svého uživatelského rozhranní ?
Mám dotaz k Odoriku, jestli nechystá v nejbližší době modernizaci nebo též update ale i upgrade svého uživatelského rozhranní https://www.odorik.cz/ucet/ ? po vzoru Moje O2, kdy Telefonica vylepšila internetovou správu služeb Moje O2.
Myslím tim, pokud možno totální vizuální změnu layout uživatelského rozhranní Odorika. Aby to bylo více intuitivnější a přehlednější a modernější
Myslím tim, pokud možno totální vizuální změnu layout uživatelského rozhranní Odorika. Aby to bylo více intuitivnější a přehlednější a modernější
Re: Nepřipravuje Odorik upgrade svého uživatelského rozhrann
A má to být intuitivnější ( lehko ovladatelné i pro děti ), přehlednější, modernější ( s hezkýma barvičkama a spoustou dat k načtení ) nebo prostě jiné ( když to upravili u O2, tak to taky změníme )?helmut.niederman píše:Mám dotaz k Odoriku, jestli nechystá v nejbližší době modernizaci nebo též update ale i upgrade svého uživatelského rozhranní https://www.odorik.cz/ucet/ ? po vzoru Moje O2, kdy Telefonica vylepšila internetovou správu služeb Moje O2.
Myslím tim, pokud možno totální vizuální změnu layout uživatelského rozhranní Odorika. Aby to bylo více intuitivnější a přehlednější a modernější
Podle mně je důležitá funkčnost ( musím si na něco zvyknout, když to chci efektivně využívat, ne aby to pořád někdo měnil ).
Máte k rozhraní odoriku nějaké konkrétní připomínky?
Rejpal.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8146
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nepřipravuje Odorik upgrade svého uživatelského rozhrann
Změny určitě budou, jak moc razantní není ještě rozhodnuto.
V každém případě mnohem zásadnější je funkčnost. Jak dobře to má udělané O2 nevím, protože O2 nepoužívám. U Vodafounu je to ale zpomalená nepřehledná hrůza, takže tam bych se moc neinspiroval.
A každá změna má své pro a proti.
V každém případě mnohem zásadnější je funkčnost. Jak dobře to má udělané O2 nevím, protože O2 nepoužívám. U Vodafounu je to ale zpomalená nepřehledná hrůza, takže tam bych se moc neinspiroval.
A každá změna má své pro a proti.
-
- Příspěvky: 1012
- Registrován: stř 10. črc 2013 21:40:28
Re: Nepřipravuje Odorik upgrade svého uživatelského rozhrann
Děkuji za odpověď, mám opět stejnou otázku, kdy se můžem dočkat možnosti, že si budeme mocit v internetovém rozhraní účtu Odorik nastavovat uvítací hlášku ve své hlasové schránce ? To znamená, že si v počítači vybereme nějaký soubor MP3 následně v internetovém rozhranní účtu Odorik si dáme zvolit a pak nahrát a volající když zavolá uslyší ve sluchátku toto MP3 uvitání kde pak zanechá zprávu. Nyní je nutné pro vytvoření uvitací hlášky v hlasové schránce osobně vytočit číslo a nahrát uvítací hlášku. A kdy pak to bude možné z toho internetového rozhranní ?xsouku04 píše:Změny určitě budou , jak moc razantní není ještě rozhodnuto.
V každém případě mnohem zásadnější je funkčnost. Jak dobře to má udělané O2 nevím, protože O2 nepoužívám. U Vodafunu je to ale zpomalená nepřehledná hrůza, takže tam bych se moc neinspiroval.
A každá změna má své pro a proti.
Re: Nepřipravuje Odorik upgrade svého uživatelského rozhrann
Barvičky, obrázky a vyskakovací bannery upozorňující na "supervýhodnou" akci mám víte kde... Spíš se mi nelíbí ty "default" vyjíždějící nabídky po klepnutí. Když se to nevejde na šířku může být menu i na straně.huska píše: A má to být intuitivnější ( lehko ovladatelné i pro děti ), přehlednější, modernější ( s hezkýma barvičkama a spoustou dat k načtení ) nebo prostě jiné ( když to upravili u O2, tak to taky změníme )?
Podle mně je důležitá funkčnost ( musím si na něco zvyknout, když to chci efektivně využívat, ne aby to pořád někdo měnil ).
Máte k rozhraní odoriku nějaké konkrétní připomínky?
Když už hodnotíme sámošky operátorů líbí se mi T-mobile. Menu vpravo rozdělené do logických celků. Svižnost ted nehodnotím, to jak fušeři od TM propojili webrozhraní s jejich systémy je jejich boj. Design se nahrává vcelku rychle.
Re: Nepřipravuje Odorik upgrade svého uživatelského rozhrann
u O2 to po** protože ej to pro mě nepřehledné, a to načítání. moc grafiky a zbytečně dat... T-Mobile.. no jako neví, taky nic moc... a voda.. to neposoutím, nevlastním
Re: Nepřipravuje Odorik upgrade svého uživatelského rozhrann
Jsem PROTI zásadním změnám webové "samoobsluhy" Pokud někdo nemá co dělat, může helmutovi udělat flešovou aplikaci (alespoň tak 10 MB), která bude pomalá jak hlemýžď ale bude mít animované bublinky a pobíhající šmouly, pokud možno s nějakou hodně hlasitou hudbou přerušovanou výkřikem "Jupíí" při kliknutí na položku, ale nechte paralelně existovat "mobilní" verzi, která má jen HTML+trochu JS (čím méně tím lépe) pro nás "normální nerdy".
Možná by nebylo spíš od věci udělat nějaké mod_rewrite úpravy odpovídající struktuře, t.j. třeba http://www.odorik.cz/ucet/123456/vlastn ... slo/parvyz pro nastevní paralelního vyzvánění na lince 123456. Ten JS není špatný, ale nedá se dát do záložek.
Možná by nebylo spíš od věci udělat nějaké mod_rewrite úpravy odpovídající struktuře, t.j. třeba http://www.odorik.cz/ucet/123456/vlastn ... slo/parvyz pro nastevní paralelního vyzvánění na lince 123456. Ten JS není špatný, ale nedá se dát do záložek.
Re: Nepřipravuje Odorik upgrade svého uživatelského rozhrann
Jsem také proti změnám, funkcionalita je podle mého názoru perfektní, tedy ji lze pouze pokazit. Také preferuji maximální jednoduchost. Možná bych snesl nějaké trochu přestylování, kdyby šlo jen o vzhled.
Re: Nepřipravuje Odorik upgrade svého uživatelského rozhrann
No já jsem to pochopil tak, že se bavíme jenom o vzhledu tj. klidně to může být napsané v HTML.
-
- Příspěvky: 155
- Registrován: pon 22. říj 2012 22:25:36
Re: Nepřipravuje Odorik upgrade svého uživatelského rozhrann
del
Naposledy upravil(a) forum-user-UDFENS dne pon 16. zář 2013 11:17:51, celkem upraveno 4 x.