Nastavení paralelního zvonění

Co a jak lze všechno provádět po přihlášení na web Odoriku.
kapetr
Příspěvky: 224
Registrován: stř 12. říj 2011 7:14:21

Re: Nastavení paralelního zvonění

Příspěvek od kapetr »

Zdravím - jiná věc k tématu:

Také mám paral. vyzvánění a ve výpisu jsem si všiml, že ačkoli volání na jednom z čísel zvednu, tak zřejmě na ostatních (FYI vypnutém VoIP a mobilu) stále trvá vyzvánění - typicky STOVKY SEKUND.

Čekal bych (a myslím, že se to zde někde i tak uvádělo), že na nich se po zvednutí jiným vyzvánění přeruší, resp. mají-li nastaveno zpoždění, tak případně ani zvonit nezačne.

Př.: ID hovoru: 101992853/5

Díky.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8157
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nastavení paralelního zvonění

Příspěvek od xsouku04 »

Jo jo, o této nedokonalosti víme.
Problém není v tom, že by ty telefony opravdu tak dlouho vyzváněly, ale v tom údaji.
Hovor je totiž zapsán, až když skončí všechny hovory ze skupiny.
kapetr
Příspěvky: 224
Registrován: stř 12. říj 2011 7:14:21

Re: Nastavení paralelního zvonění

Příspěvek od kapetr »

Tedy fakticky platí, že zvoní jen do toho zvednutí (resp. při zpoždění nezavoní) ?
(jsem lííííínej to zkusit :-)
Uživatelský avatar
misa
Příspěvky: 269
Registrován: sob 06. říj 2012 19:48:12
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nastavení paralelního zvonění

Příspěvek od misa »

Ano, zvoní jenom do zvednutí. Na co je však také dobré upozornit, že když se na nějakém z vyzváněcích přístrojů příchozí hovor odmítne, tak na ostatních paralelně zvonících se neodmítne a tam vyzvání do zvednutí/položení/dalšího odmítnutí.
Odpovědět