Chybějící rozbalovací roleta pro volbu typu výpisu hovorů

Co a jak lze všechno provádět po přihlášení na web Odoriku.

Chybějící rozbalovací roleta pro volbu typu výpisu hovorů

Příspěvekod jiri.filip » úte 01. črc 2014 11:34:15

Dobrý den,

zase jsem narazil na nějaké problémy v hovorech.
Chtěl jsem poslat jejich ID čísla, ale z uživatelského rozhraní ve "Výpis volání - Přehled volání" zmizela rozbalovací roleta, ve které se dal vybrat typ výpisu (stručný, který byl nastaven jako výchozí, nebo podrobný).

Ve stručném výpisu nejsou ID hovorů vidět. Přepnout na podrobný výpis není jak. Nemám tedy bohužel jak zjistit ID čísla dotčených hovorů.

Opravte si to.
jiri.filip
 
Příspěvky: 90
Registrován: ned 04. lis 2012 11:14:43

Re: Chybějící rozbalovací roleta pro volbu typu výpisu hovor

Příspěvekod xsouku04 » úte 01. črc 2014 11:40:08

jiri.filip píše:Dobrý den,

zase jsem narazil na nějaké problémy v hovorech.
Chtěl jsem poslat jejich ID čísla, ale z uživatelského rozhraní ve "Výpis volání - Přehled volání" zmizela rozbalovací roleta, ve které se dal vybrat typ výpisu (stručný, který byl nastaven jako výchozí, nebo podrobný).

Ve stručném výpisu nejsou ID hovorů vidět. Přepnout na podrobný výpis není jak. Nemám tedy bohužel jak zjistit ID čísla dotčených hovorů.

Opravte si to.


Stačí najet myší na údaj o délce hovoru, který Vás zajímá, a další informace včetně callid se zobrazí.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6829
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Chybějící rozbalovací roleta pro volbu typu výpisu hovor

Příspěvekod jiri.filip » úte 01. črc 2014 12:13:50

xsouku04 píše:Stačí najet myší na údaj o délce hovoru, který Vás zajímá a další informace včetně callid se zobrazí.


Pane Soukupe,

bylo to dlouhou dobu jinak. Tzn. jak jsem psal, byla v záhlaví výpisu další rozbalovací roletka, kde se dal vybrat typ výpisu.

Když jste to už změnili, to je takový neřešitelný problém přidat někam do záhlaví výpisu jeden řádek a do něj napsat, jak se teď nově zjistí ID jednotlivého hovoru?
Nebo na jedno místě v uživatelském profilu aspoň dokumentujte v časové posloupnosti změny v rozhraní (analogicky jako bývá popisu změn u jednotlivých verzí SW).

Opravdu si myslíte, že každý Váš zákazník má čas a chuť neustále sledovat fórum, aby zjistil, co se v uživatelském rozhraní náhodou kde změnilo?
Touto nepřehledností ztrácíte část technicky méně zdatných zákazníků, resp. těch, kteří nechtějí trávit čas dohledáváním změn ve fóru.

Lze teď nějak hromadně (=najednou) zjistit ID hovorů a použité kodeky pro všechny vyfiltrovaní hovory?
Jednu dobu jsem experimentoval s různými nastaveními a podrobný přehled hovorů s těmito informacemi na jednom místě mi hodně pomohl.
jiri.filip
 
Příspěvky: 90
Registrován: ned 04. lis 2012 11:14:43

Re: Chybějící rozbalovací roleta pro volbu typu výpisu hovor

Příspěvekod helmut.niederman » úte 01. črc 2014 15:31:11

Taky bych se přimluvil za návracení podrobnějšího výpisu hovorů. Tedy jak to bylo dříve. :idea:
Uživatelský avatar
helmut.niederman
 
Příspěvky: 868
Registrován: stř 10. črc 2013 21:40:28

Re: Chybějící rozbalovací roleta pro volbu typu výpisu hovor

Příspěvekod Zedna » úte 01. črc 2014 17:06:42

jiri.filip píše:Lze teď nějak hromadně (=najednou) zjistit ID hovorů a použité kodeky pro všechny vyfiltrovaní hovory?
Jednu dobu jsem experimentoval s různými nastaveními a podrobný přehled hovorů s těmito informacemi na jednom místě mi hodně pomohl.


Hromadne zjistit ID hovoru lze pres API. Ve stazenem vypisu hovoru (CSV,XML,JSON) je i sloupec ID hovoru.
Ale pouzity kodek tam neni, coz je mozna namet na vylepseni API ...
Uživatelský avatar
Zedna
 
Příspěvky: 728
Registrován: stř 04. dub 2012 0:57:53

Re: Chybějící rozbalovací roleta pro volbu typu výpisu hovor

Příspěvekod xsouku04 » úte 01. črc 2014 18:27:40

Myslím, že měnit to zpět by byl krok zpět. Id hovoru zajímá opravdu jen toho, kdo chce hlásit problém.

Tedy návody jsem přidal do příslušných míst.

http://www.odorik.cz/w/internet?&#vse_s ... nekvalitni
Přílohy
Hlaseni_problemu_spatna_kvalita_hovoru.png
Hlaseni_problemu_spatna_kvalita_hovoru.png (90.31 KiB) Zobrazeno 3337 krát
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6829
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Chybějící rozbalovací roleta pro volbu typu výpisu hovor

Příspěvekod jiri.filip » stř 02. črc 2014 10:22:44

Zedna píše: Hromadne zjistit ID hovoru lze pres API. Ve stazenem vypisu hovoru (CSV,XML,JSON) je i sloupec ID hovoru.
Ale pouzity kodek tam neni, coz je mozna namet na vylepseni API ...


Bezvadné, vynikající, přímo geniální :!::lol: Takže pokud bude uživatel chtít získat ze zdrojových tabulek systému Odorik nějaké informace, které přestaly být standardně dostupné, nezbyde mu než být "sám sobě programátorem" :?: :roll:

Nevím, naučil jsem se pracovat i s MS Access, když to bylo potřeba. Dále už ale uvažuji pouze o návrhu webových stránek. Jinak nemám v plánu čímkoliv dalším z této oblasti aktivně zatěžovat hlavu.

Proč dělat věci složitě, když to jde jednoduše :?: :?: :?:
jiri.filip
 
Příspěvky: 90
Registrován: ned 04. lis 2012 11:14:43

Re: Chybějící rozbalovací roleta pro volbu typu výpisu hovor

Příspěvekod xsouku04 » stř 02. črc 2014 11:42:51

V prvé řadě nám řekněte, jaké informace přesně potřebujete a k čemu.
Nedovedu si představit jiné použití id hovoru, než že jej použiji pro hlášení potíží.
A třikrát najet někam myší, myslím, nelze považovat za obtěžující.
Použitý kodek je přesný údaj jen v některých případech, často je tam položka MULTI, kdy ze samotné signalizace není možné kodek určit. Navíc není důležitý pro běžného uživatele.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6829
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Chybějící rozbalovací roleta pro volbu typu výpisu hovor

Příspěvekod JPT » stř 02. črc 2014 15:11:23

Já taky nemám rád změny a taky se mi to líbilo víc jak to bylo dřív, ale vlastně to nepotřebuju vidět najednou ty ID. Víc se asi hodí vidět ty kodeky najednou, že by člověka trklo do očí, když bude náhodou někde jiný, ale tak když to všecko funguje, tak je to asi jedno.
JPT
 
Příspěvky: 315
Registrován: sob 03. lis 2012 23:21:05

Re: Chybějící rozbalovací roleta pro volbu typu výpisu hovor

Příspěvekod Kabek » stř 02. črc 2014 18:20:57

Vážení!

Buďte rádi, že se lidé od Odoriku snaží stále něco vylepšovat! Kolik je takových podobných VoIP operátorů?!

ID hovoru je jen a jen k případné snazší identifikaci konkrétního hovoru při řešení problému - reklamaci. Doma je to všem k ... (však víte). A kodek si každý znalý problému nastaví dle vlastních potřeb a preferencí buď u Odoriku, nebo na svém zařízení, má-li například registrováno více různých zařízení (telefonů) na jednom čísle, která jsou registrována přes různé sítě s rozdílnými parametry. Nebo nemám pravdu?!
Nechte lidi od Odoriku v klidu dělat svoji práci a využívejte to, co nám nabízí.

Komu se to nelíbí, ať si zkusí "štěstí" jinde! Však jiných je přehršel...

Přeji celé partě od Odoriku v čela s panem Soukupem spoustu spokojených uživatelů a co nejméně těch "ostatních" (dovolím si napsat "výzkumníků")...

Všem hezké dny a klídek s pohodou!!!
Kabek
 
Příspěvky: 534
Registrován: čtv 03. led 2013 20:44:30

Další

Zpět na Odorik uživatelské rozhraní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník