Chybějící rozbalovací roleta pro volbu typu výpisu hovorů

Co a jak lze všechno provádět po přihlášení na web Odoriku.
jiri.filip
Příspěvky: 111
Registrován: ned 04. lis 2012 10:14:43

Chybějící rozbalovací roleta pro volbu typu výpisu hovorů

Příspěvek od jiri.filip »

Dobrý den,

zase jsem narazil na nějaké problémy v hovorech.
Chtěl jsem poslat jejich ID čísla, ale z uživatelského rozhraní ve "Výpis volání - Přehled volání" zmizela rozbalovací roleta, ve které se dal vybrat typ výpisu (stručný, který byl nastaven jako výchozí, nebo podrobný).

Ve stručném výpisu nejsou ID hovorů vidět. Přepnout na podrobný výpis není jak. Nemám tedy bohužel jak zjistit ID čísla dotčených hovorů.

Opravte si to.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Chybějící rozbalovací roleta pro volbu typu výpisu hovor

Příspěvek od xsouku04 »

jiri.filip píše:Dobrý den,

zase jsem narazil na nějaké problémy v hovorech.
Chtěl jsem poslat jejich ID čísla, ale z uživatelského rozhraní ve "Výpis volání - Přehled volání" zmizela rozbalovací roleta, ve které se dal vybrat typ výpisu (stručný, který byl nastaven jako výchozí, nebo podrobný).

Ve stručném výpisu nejsou ID hovorů vidět. Přepnout na podrobný výpis není jak. Nemám tedy bohužel jak zjistit ID čísla dotčených hovorů.

Opravte si to.
Stačí najet myší na údaj o délce hovoru, který Vás zajímá, a další informace včetně callid se zobrazí.
jiri.filip
Příspěvky: 111
Registrován: ned 04. lis 2012 10:14:43

Re: Chybějící rozbalovací roleta pro volbu typu výpisu hovor

Příspěvek od jiri.filip »

xsouku04 píše: Stačí najet myší na údaj o délce hovoru, který Vás zajímá a další informace včetně callid se zobrazí.
Pane Soukupe,

bylo to dlouhou dobu jinak. Tzn. jak jsem psal, byla v záhlaví výpisu další rozbalovací roletka, kde se dal vybrat typ výpisu.

Když jste to už změnili, to je takový neřešitelný problém přidat někam do záhlaví výpisu jeden řádek a do něj napsat, jak se teď nově zjistí ID jednotlivého hovoru?
Nebo na jedno místě v uživatelském profilu aspoň dokumentujte v časové posloupnosti změny v rozhraní (analogicky jako bývá popisu změn u jednotlivých verzí SW).

Opravdu si myslíte, že každý Váš zákazník má čas a chuť neustále sledovat fórum, aby zjistil, co se v uživatelském rozhraní náhodou kde změnilo?
Touto nepřehledností ztrácíte část technicky méně zdatných zákazníků, resp. těch, kteří nechtějí trávit čas dohledáváním změn ve fóru.

Lze teď nějak hromadně (=najednou) zjistit ID hovorů a použité kodeky pro všechny vyfiltrovaní hovory?
Jednu dobu jsem experimentoval s různými nastaveními a podrobný přehled hovorů s těmito informacemi na jednom místě mi hodně pomohl.
helmut.niederman
Příspěvky: 1012
Registrován: stř 10. črc 2013 21:40:28

Re: Chybějící rozbalovací roleta pro volbu typu výpisu hovor

Příspěvek od helmut.niederman »

Taky bych se přimluvil za návracení podrobnějšího výpisu hovorů. Tedy jak to bylo dříve. :idea:
Uživatelský avatar
Zedna
Příspěvky: 736
Registrován: stř 04. dub 2012 0:57:53

Re: Chybějící rozbalovací roleta pro volbu typu výpisu hovor

Příspěvek od Zedna »

jiri.filip píše: Lze teď nějak hromadně (=najednou) zjistit ID hovorů a použité kodeky pro všechny vyfiltrovaní hovory?
Jednu dobu jsem experimentoval s různými nastaveními a podrobný přehled hovorů s těmito informacemi na jednom místě mi hodně pomohl.
Hromadne zjistit ID hovoru lze pres API. Ve stazenem vypisu hovoru (CSV,XML,JSON) je i sloupec ID hovoru.
Ale pouzity kodek tam neni, coz je mozna namet na vylepseni API ...
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Chybějící rozbalovací roleta pro volbu typu výpisu hovor

Příspěvek od xsouku04 »

Myslím, že měnit to zpět by byl krok zpět. Id hovoru zajímá opravdu jen toho, kdo chce hlásit problém.

Tedy návody jsem přidal do příslušných míst.

http://www.odorik.cz/w/internet?&#vse_s ... nekvalitni
Přílohy
Hlaseni_problemu_spatna_kvalita_hovoru.png
Hlaseni_problemu_spatna_kvalita_hovoru.png (90.31 KiB) Zobrazeno 7286 x
jiri.filip
Příspěvky: 111
Registrován: ned 04. lis 2012 10:14:43

Re: Chybějící rozbalovací roleta pro volbu typu výpisu hovor

Příspěvek od jiri.filip »

Zedna píše: Hromadne zjistit ID hovoru lze pres API. Ve stazenem vypisu hovoru (CSV,XML,JSON) je i sloupec ID hovoru.
Ale pouzity kodek tam neni, coz je mozna namet na vylepseni API ...
Bezvadné, vynikající, přímo geniální :!::lol: Takže pokud bude uživatel chtít získat ze zdrojových tabulek systému Odorik nějaké informace, které přestaly být standardně dostupné, nezbyde mu než být "sám sobě programátorem" :?: :roll:

Nevím, naučil jsem se pracovat i s MS Access, když to bylo potřeba. Dále už ale uvažuji pouze o návrhu webových stránek. Jinak nemám v plánu čímkoliv dalším z této oblasti aktivně zatěžovat hlavu.

Proč dělat věci složitě, když to jde jednoduše :?: :?: :?:
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Chybějící rozbalovací roleta pro volbu typu výpisu hovor

Příspěvek od xsouku04 »

V prvé řadě nám řekněte, jaké informace přesně potřebujete a k čemu.
Nedovedu si představit jiné použití id hovoru, než že jej použiji pro hlášení potíží.
A třikrát najet někam myší, myslím, nelze považovat za obtěžující.
Použitý kodek je přesný údaj jen v některých případech, často je tam položka MULTI, kdy ze samotné signalizace není možné kodek určit. Navíc není důležitý pro běžného uživatele.
JPT
Příspěvky: 323
Registrován: sob 03. lis 2012 22:21:05

Re: Chybějící rozbalovací roleta pro volbu typu výpisu hovor

Příspěvek od JPT »

Já taky nemám rád změny a taky se mi to líbilo víc jak to bylo dřív, ale vlastně to nepotřebuju vidět najednou ty ID. Víc se asi hodí vidět ty kodeky najednou, že by člověka trklo do očí, když bude náhodou někde jiný, ale tak když to všecko funguje, tak je to asi jedno.
Kabek
Příspěvky: 644
Registrován: čtv 03. led 2013 19:44:30

Re: Chybějící rozbalovací roleta pro volbu typu výpisu hovor

Příspěvek od Kabek »

Vážení!

Buďte rádi, že se lidé od Odoriku snaží stále něco vylepšovat! Kolik je takových podobných VoIP operátorů?!

ID hovoru je jen a jen k případné snazší identifikaci konkrétního hovoru při řešení problému - reklamaci. Doma je to všem k ... (však víte). A kodek si každý znalý problému nastaví dle vlastních potřeb a preferencí buď u Odoriku, nebo na svém zařízení, má-li například registrováno více různých zařízení (telefonů) na jednom čísle, která jsou registrována přes různé sítě s rozdílnými parametry. Nebo nemám pravdu?!
Nechte lidi od Odoriku v klidu dělat svoji práci a využívejte to, co nám nabízí.

Komu se to nelíbí, ať si zkusí "štěstí" jinde! Však jiných je přehršel...

Přeji celé partě od Odoriku v čela s panem Soukupem spoustu spokojených uživatelů a co nejméně těch "ostatních" (dovolím si napsat "výzkumníků")...

Všem hezké dny a klídek s pohodou!!!
Odpovědět