Jde o to, že nejlepší přehled o tom, za co jste utratili, získáte v menu Výpis volání -> Statistika
a u samotných hovorů je sloupeček "kredit po" spíše matoucí. Kredit je totiž strháván v jiném pořadí, než v jakém je řazen výpis hovorů (strháván je v pořadí, v jakém hovory končily), a jednak tam také některé výdaje chybí. Jako např. za data , za čísla za aktivní simkartu a pod. Tedy může to budit dojem, že se někam peníze ztrácí.
Cituji žádost našeho zákazníka zaslanou emailem:
Co na to ostatní?uvítal bych, kdyby v přehledu volání buďto nebyl zobrazen sloupec "stav kreditu po" (není to vlastně vůbec potřeba, když je vypsána "cena volání"), anebo ještě lépe, pokud by výpis zobrazoval všechny pohyby kreditu. Tj také mobilní data (stačí souhrně jednou denně) a denní poplatek za SIM. Když na tabulku člověk kouká, nemůže se pak dopočítat, poněvadž tyto položky se nezobrazují.
Pokud je člověk u odoriku prvně a nemá ještě důvěru ve správnost vyúčtování, pak musí zoufat, že vyúčtování opět nerozumí a může chtít opět měnit operátora. Ale i pro "staré známé" uživatele by bylo lepší, kdyby tabulka výpisu nepůsobila, jako když je něco špatně v můj neprospěch.